Zolang je maar niet "Du" gaat zingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn baywatch zwembroek en reddingsboei paraat houden om al die mensen uit je ogen te redden
Welke stommiteit?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is natuurlijk vooral om je 'stommiteit' voor jezelf goed te praten.
Je had de laatste post.quote:
Verliefd worden op een meisje die je helemaal niet zo leuk vindt, wanneer de verliefdheid eenmaal is uitgeruwerkt.quote:
Ja, je gezicht. Ik kan het nu dus aardig bij elkaar puzzelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef SiIk het volgende:
Wel op tc gezien toch Kaneel?
En ksst heloef
thats not mequote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie alleen een foto van achter. Ik zie dat ze mooi lang bruin haar heeft. En een shapely ass.
Nee ik blaas dingen gewoon te snel op van leuk naar verliefd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Verliefd worden op een meisje die je helemaal niet zo leuk vindt, wanneer de verliefdheid eenmaal is uitgeruwerkt.
Succes met afstompen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik blaas dingen gewoon te snel op van leuk naar verliefd.
Dat doe ik niet meer dus minder drama.
Welcome to FOK! baby.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je dan een nieuw topic openen?
Je bent niet serieus nu he?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je dan een nieuw topic openen?
Die drie keer dat ik verliefd was, was het ook wel echt zo. Als dat niet zo zou zijn, zou ik nu immers niet hopen dat niet meer mee te hoeven maken zonder dat het wederzijds isquote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik blaas dingen gewoon te snel op van leuk naar verliefd.
Dat doe ik niet meer dus minder drama.
Afstompen? Gewoon emotioneel stabieler worden.quote:
ik denk dat je als niet vriend op mijn facebook alleen mn profielfoto kan zien, en daar zie je mn kont niet op en mn haar ook nauwelijks.quote:
Incoming flood of friend requests.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik denk dat je als niet vriend op mijn facebook alleen mn profielfoto kan zien, en daar zie je mn kont niet op en mn haar ook nauwelijks.
Juist. Vandaar dat ik het ook liever niet meer meemaakquote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef twi het volgende:
Denken dat je emotioneel stabiel verliefd kunt zijn
Mooie foto is het wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik denk dat je als niet vriend op mijn facebook alleen mn profielfoto kan zien, en daar zie je mn kont niet op en mn haar ook nauwelijks.
Het is vrij eenvoudig, als je de laatste post hebt dan open je een nieuw deel.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel ik snap er altijd vrij weinig van
Ehm nee, ik denk wel dat ik minder snel mijn gevoelens kan opblazen voor iemand.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef twi het volgende:
Denken dat je emotioneel stabiel verliefd kunt zijn
Emotionele rollercoaster.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee, ik denk wel dat ik minder snel mijn gevoelens kan opblazen voor iemand.
Hoe kan je binnen 3 dagen verliefd worden, dan worden afgewezen, dan 4 dagen huilend in bed doorbrengen en daarna doet het je niks meer?
Welke foto?quote:
Nee serieus niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welke foto?
Heloef loopt stiekem naar iedereen te dmen he?
Hahaha. Nee, heloef heeft alleen een foto van een klasgenoot gedm't.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welke foto?
Heloef loopt stiekem naar iedereen te dmen he?
Ik heb je niks geDMd lamlul.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, heloef heeft alleen een foto van een klasgenoot gedm't.
Je omslagfoto.
Sowieso niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Persoonlijke groei is overrated.
Dat is niet normaal en dat kan geen verliefdheid zijn. Dus het is een illusie.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Emotionele rollercoaster.
Jammer dat GFSF is afgelopen zonder jou.
Er is geen foto.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is een omslagfoto en waar kan ik die zien?
Kom jij uit Groningen of Friesland?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:38 schreef SiIk het volgende:
Die dm wil ik ook nog krijgen heloef
En met die nieuwe layout zijn er nu natuurlijk 2 fotos zichtbaar ja.
waar heb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:38 schreef SiIk het volgende:
Die dm wil ik ook nog krijgen heloef
En met die nieuwe layout zijn er nu natuurlijk 2 fotos zichtbaar ja.
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef SiIk het volgende:
Nouja, als mn naam en fotos maar niet op fok komen doen jullie verder maar wat je niet laten kan.
Er zit een bepaald spanningsveld in, hoewel het onschuld en natuurlijke schoonheid uitstraalt. Kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Die omslagfoto is vrij artistiek ook
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef kutkloon7 het volgende:
ik maakte een grapje hoor.
toffe muziek trouwens, nine inch nails.
Wat is er nu weer gebeurd?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet normaal en dat kan geen verliefdheid zijn. Dus het is een illusie.
Er komt misschien een nieuw deel na wat ik net heb gedaan.
Nee, want ik heb niemand that ass geDMd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef kan je die ass ook naar mij dmen?
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.quote:
Aha, maar nu moeten we nog weten of je ook een niet nader te noemen antwoord (lees: ja) hebt gehadquote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.
oxovo of straw?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
nee, alleen gezicht was het toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niemand that ass geDMd.
Nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, maar nu moeten we nog weten of je ook een niet nader te noemen antwoord (lees: ja) hebt gehad
Ach so. Kutlayout.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Die grote foto op nieuwe facebookprofielen
[ afbeelding ]
Ehm. Ik zei niet nader te noemen.quote:
Mwah, het is wel verfrissend op zich denk ik.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Die grote foto op nieuwe facebookprofielen
[ afbeelding ]
opgezwollequote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ja, nou kom ik des te on-creatiever overquote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwah, het is wel verfrissend op zich denk ik.
En sommige mensen doen met die omslagfoto echt vette dingen:
http://www.buzzfeed.com/expresident/hack-your-facebook-cover-art
http://www.hongkiat.com/blog/creative-facebook-timeline-covers/
I dont know.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet ze nog denken of heeft ze de vraag nog niet gelezen?
Inderdaadquote:
Als je iemand bent die van persoonlijke ontwikkeling houdt, en je jezelf op die manier accepteert, waarom zou je je dan niet persoonlijk ontwikkelen?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom, kun je niet accepteren wie je bent?
Dat was een onderdeel van mijn persoonlijk groei.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom, kun je niet accepteren wie je bent?
Ik heb nu gewoon een foto, deze werd telkens ingeklapt waardoor het effect van de header niet meer tof was. Ik wil nog wel een keer zoiets maken als ik weer een idee heb.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef benzin het volgende:
[..]
InderdaadHad ik nog niet gezien, want ik kijk nooit op profielen, alleen maar in de hoofdfeed
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
En aangezien één ervan in deze topicreeks post, is het dus de andere.
[ afbeelding ]
Het maakt me niet echt iets uit wat ze zegt eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is wel smooth, dus het gaat hem wel lukken denk ik.
Bluff +1.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt me niet echt iets uit wat ze zegt eigenlijk.
Ik wil ook iets tofs doen.quote:
Serieus, zegt ze nee prima, zegt ze ja leuk.quote:
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook iets tofs doen.
Maar ik ben niet creatief genoeg om iets te verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.Bij heloef moet het andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met mijn Pindatje?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.Andersom eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Veel pauper herrie ook.quote:
Het is wel relaxed maar ik luister er niet echt na you pretty little thingquote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Sinosappel het volgende:
Wie luistert hier weleens naar Fink?
Hahahahaaa altijd blijven hosselen he drommelquote:Op zondag 15 januari 2012 01:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is wel relaxed maar ik luister er niet echt na you pretty little thing
Die ben ik nu aan het luisterenquote:Op zondag 15 januari 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Nine inch nails - survivalism
Krijg ik wel weer energie van.
Echtquote:Op zondag 15 januari 2012 01:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik je even komen opvrolijken?
Ik heb alleen dat laatste album... Moet ze eigenlijk downloaden.. en the deftones ook...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het luisteren
Dat was het eerste goede nummer na die in de playlist.
Wat vind je dan in de muziek? Vorm van troost ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:03 schreef Sinosappel het volgende:
Heb m live gezien in de Bitterzoet toen in een deprimerende tijd
Maar toch wel lekker soms om naar te luisteren
Zwelgen in een depressieve bui met depressieve muziek lucht soms wel even op.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind je dan in de muziek? Vorm van troost ofzo?
Nee want was ook wel mooie tijdquote:Op zondag 15 januari 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind je dan in de muziek? Vorm van troost ofzo?
Goeie tactiek, daar moet je vanzelf weer door lachen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit is de enige depri muziek die ik luister
Wat een idioot is dat zeg, die steenquote:Op zondag 15 januari 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Spinal en steen met hun emo-rap gaat anders ook wel erg ver
Dat staat tussen mn partymuziekquote:Op zondag 15 januari 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Spinal en steen met hun emo-rap gaat anders ook wel erg ver
Que?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
Goeie tactiek, daar moet je vanzelf weer door lachen.
Ik vond dat prachtig om te zien toen hij gehyped werd.. Maar erop terugkijkend is het best een grote kleuterquote:Op zondag 15 januari 2012 01:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat een idioot is dat zeg, die steen
Ik maak mijn bed bijna nooit opquote:Op zondag 15 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga in een onopgemaakt bed slapen denk ik, te lui om op te maken
Vinden jullie mij nu een ransaap?
Ik kan er niet serieus naar luisteren.quote:
Als je er in stapt is 't toch ineens weer onopgemaakt? Wat maken die paar seconden een opgemaakt bed hebben dan uit?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik bedoel gewoon zonder dekbed en laken enzoquote:Op zondag 15 januari 2012 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er niet serieus naar luisteren.
[..]
Als je er in stapt is 't toch ineens weer onopgemaakt? Wat maken die paar seconden een opgemaakt bed hebben dan uit?
defuckquote:Op zondag 15 januari 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
Wat... Nine inch nails heeft 40 albums?
http://thepiratebay.org/t(...)SCOGRAPHY_%5B2010%5D
Als je er in kan slapen prima toch? Zolang je niet tussen de beestjes ligt en je een goede nachtrust hebt...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon zonder dekbed en laken enzo
Oh, ja zolang je niet gaat soppen is het oké. Je wilt niet dat de sapjes in 't matras trekken hè?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon zonder dekbed en laken enzo
"de sapjes"quote:Op zondag 15 januari 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja zolang je niet gaat soppen is het oké. Je wilt niet dat de sapjes in 't matras trekken hè?
Nee, ik voel onze band zelfs sterker worden nu.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Gelukkig, krijg je ineens een heel ander beeld van me.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"de sapjes"
Ik ben wel wat ranzige taal gewend, jullie kennen me
Maar als je het zo zegt klinkt het echt nasty
Neehoor lieverdquote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, krijg je ineens een heel ander beeld van me.
Beetje wel ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, krijg je ineens een heel ander beeld van me.
Ik doe altijd het eerste.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als je iets niet mocht van je ouders en je wilde het het zelf wel, wat moet je dan doen, luisteren of je zin doordrijven met ruzie als gevolg?
Zo lang die vrouw mijn enige bron van inkomsten is probeer ik meestal door te drammen tot ze instemt.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eigenlijk is het belachelijk op je 18e.
Een ondergelopen gevoel is erger dan een beetje haat gevoelens richting je ouders...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als je iets niet mocht van je ouders en je wilde het het zelf wel, wat moet je dan doen, luisteren of je zin doordrijven met ruzie als gevolg?
Kan niet niet thuiskomen zonder dat ze het doorhebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een ondergelopen gevoel is erger dan een beetje haat gevoelens richting je ouders...
De alternatieve route is denk ik het best.. gewoon niks tegen je ouders zeggen en stiekem doen.
Gaat dit over die meet?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet niet thuiskomen zonder dat ze het doorhebben
En dat mag niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik wilde morgen bij Newb blijven slapen.
Een vriend van mij kijkt altijd zijn filmpjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
Dit vind ik wel een goeie video
Deze gast spreekt de waarheid
Even kijken hoor..quote:Op zondag 15 januari 2012 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
Dit vind ik wel een goeie video
Deze gast spreekt de waarheid
Neequote:
Eerste minuut dacht ik ook: dit wordt een groot onzingedoequote:Op zondag 15 januari 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij kijkt altijd zijn filmpjes.
Hij komt in de eerste minuut in ieder geval al over als een arrogante lamlul. Maar wel grappig dat dan weer wel.
Tis ook wel heel obvious...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerste minuut dacht ik ook: dit wordt een groot onzingedoe
Maar toen was ik het 100% eens met de dingen die hij zei
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niemand boven mn level scoren
Inderdaad, hoe hij het zegt is misschien wat blaaskakerig, maar wat hij zegt klopt gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerste minuut dacht ik ook: dit wordt een groot onzingedoe
Maar toen was ik het 100% eens met de dingen die hij zei
Ik kon niet eens iemand op mijn level scoren.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Daar had ie misschien nog wel ongelijk, aangezien hoe ontiegelijk onzeker sommige vrouwen zijn.quote:
Die horen nog steeds dat ze lekker zijn hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had ie misschien nog wel ongelijk, aangezien hoe ontiegelijk onzeker sommige vrouwen zijn.
Huh?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die horen nog steeds dat ze lekker zijn hoor.
Eens, maar hij heeft wel gelijk over die complimenten over de looksquote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had ie misschien nog wel ongelijk, aangezien hoe ontiegelijk onzeker sommige vrouwen zijn.
Die knappe onzekere vrouwenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die horen nog steeds dat ze lekker zijn hoor.
Dat is wel waar, maar bij sommige vrouwen kan dat juist werken.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eens, maar hij heeft wel gelijk over die complimenten over de looks
Niet allemaal hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die knappe onzekere vrouwen
Though.. straat.. is anders dan een club waar alcohol geschonken wordt... Daar zijn vrouwen ook gewoon geil en op zoek naar materiaal voor een ONS, als je dat wilt mag je best directer zijn ook.
Over het algemeen kan je het beter laten tot later, dat is wat ik doe iigquote:Op zondag 15 januari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar bij sommige vrouwen kan dat juist werken.
Maar goed dat verschilt per persoon natuurlijk.
Oh jawel. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:46 schreef twi het volgende:
Voor onzekere mensen mensen maakt het geen bal uit dat anderen zeggen dat ze mooi zijn.
Ik doe nooit zulke complimentjes van "wat zie je er leuk uit" of dat soort onzin.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Over het algemeen kan je het beter laten tot later, dat is wat ik doe iig
Ik geloof er wel in dat als je een film kijkt of muziekluistert die jou oppept dat het je zelfvertrouwen oppept...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
Complimentjes zijn leuk om te horen maar het doet niks met mijn zelfvertrouwen tbh
Alles waar ze zelf moeite voor heeft gedaan, zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe nooit zulke complimentjes van "wat zie je er leuk uit" of dat soort onzin.
Ik specifeer dingen, tot haar, kleren, armbandjes dat soort onzin.
Zelfvertrouwen heb je volledig zelf in de hand. De bevestiging van anderen is leuk en motiverend, maar meer ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in dat als je een film kijkt of muziekluistert die jou oppept dat het je zelfvertrouwen oppept...
Ik vind dus wel dat er een onderscheid is tussen de ''basis'' zelfvertrouwen en de ''moment'' zelfvertrouwen..
Om te zeggen dat zelfvertrouwen een vaststaand iets is ben ik het namelijk totaal niet mee eens.
Ja, maar alleen als ik het ook echt leuk vind.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:48 schreef twi het volgende:
[..]
Alles waar ze zelf moeite voor heeft gedaan, zeker?
Ik merk daar niks van.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je volledig zelf in de hand. De bevestiging van anderen is leuk en motiverend, maar meer ook niet.
Het klinkt rot, maar dan kun je lang gaan wachten totdat anderen je zelfvertrouwen gaan geven...quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt rot, maar dan kun je lang gaan wachten totdat anderen je zelfvertrouwen gaan geven...
Eensquote:Op zondag 15 januari 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je volledig zelf in de hand. De bevestiging van anderen is leuk en motiverend, maar meer ook niet.
Dat zelfvertrouwen niet iets is wat je zelf in de hand hebt, noch anderen.quote:
Dat je niet altijd even zelfverzekerd bent en dat opmerkingen van andere je wel degelijk een positiever gevoel kunnen geven en dat je daarvan sterker van in je schoenen gaat staan en dat je - kortdurig - minder deert.quote:
Dat is een wel heel deprimerende gedachte, al kan het best dat andere mensen 't zo ervaren. Zo ervaar ik het in elk geval niet, en alleen dat al zorgt voor meer zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
Dat zelfvertrouwen niet iets is wat je zelf in de hand hebt, noch anderen.
Je kan het toch zeker wel beïnvloedenquote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er zelf invloed op kunt uitoefenen. Maar ik ben niet stabiel.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af...
Het lijkt een beetje een 2 partijen strijd te worden...
Zijn de mensen die van mening zijn dat zelfvertrouwen iets is wat je niet zelf in de hand heb allemaal tamelijk instabiel, en de mensen die zeggen dat je er zelf controle over uitoefent juist erg stabiel?
Je kan het economisch bekijkenquote:Op zondag 15 januari 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af...
Het lijkt een beetje een 2 partijen strijdt te worden...
Zijn de mensen die van mening zijn dat zelfvertrouwen iets is wat je niet zelf in de hand heb allemaal tamelijk instabiel, en de mensen die zeggen dat je er zelf controle over uitoefent juist erg stabiel?
Stabiel of niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:59 schreef l3east het volgende:
[..]
Je kan het economisch bekijken! Je hebt vaste kosten, variabele kosten en soms heb je ook opstartkosten
Ik heb nooit echt aan m'n gebrek aan zelfvertrouwen gewerkt, totdat 't op een gegeven moment genoeg was. Ik merk de vooruitgang, en weet dat het over een tijdje dus allemaal wel helemaal in orde komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af...
Het lijkt een beetje een 2 partijen strijdt te worden...
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:54 schreef Sinosappel het volgende:
Klopt het kan bij mij ook een beetje van dag tot dag verschillen.
Of per gebeurtenis. Ben ik bv op school heel zelfverzekerd en dan in een cafe weer een stuk minder opeens omdat er 1 of andere gast een gesprek probeert te beginnen
Hoe mensen tegen me doen heeft veel invloed op m'n zelfvertrouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige mensen geloven dat hun zelfvertrouwen/karakter los staat van hoe anderen tegen ze doen.
Watvoor soort dingen hoe mensen tegen je doen hebben dan wel invloed op jouw zelfvertrouwen?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe mensen tegen me doen heeft veel invloed op m'n zelfvertrouwen
Behalve als het gaat om complimentjes over uiterlijkheden, terwijl dat juist een groot onzekerheidspunt is.
Je bent een vrouwquote:Op zondag 15 januari 2012 01:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er zelf invloed op kunt uitoefenen. Maar i[b]k ben niet stabiel.[/b]
Ik geloof dat we hier te maken hebben met een (lineaire) samenhangquote:Op zondag 15 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie toch echt een verband ontstaan
Jouw uiterlijk een onzekerheidspuntquote:Op zondag 15 januari 2012 02:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe mensen tegen me doen heeft veel invloed op m'n zelfvertrouwen
Behalve als het gaat om complimentjes over uiterlijkheden, terwijl dat juist een groot onzekerheidspunt is.
Daarom werkte het dus ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof mensen gewoon niet als ze me een compliment geven, dus veel invloed zal het niet hebben
Ik krijg altijd veel positieve feedback van mensen hoe ik dingen aanpakquote:Op zondag 15 januari 2012 02:03 schreef twi het volgende:
[..]
Watvoor soort dingen hoe mensen tegen je doen hebben dan wel invloed op jouw zelfvertrouwen?
Wat je nu zegt heeft dus geen zin, dat je het even weet.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw uiterlijk een onzekerheidspunt
Nigga please je zwakke punt zijn al die waanbeelden die je hebt
Ik weet het en toch zeg ik hetquote:Op zondag 15 januari 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat je nu zegt heeft dus geen zin, dat je het even weet.
Wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
Kate bush heeft zelfs een positieve werking op mijn zelfvertrouwen.
Dat zijn dan ook de fijnere dingen om te horen, dat zijn immers de dingen waar je zelf inlvoed op hebt. Ik ben zelf dan altijd zo'n sukkel die het gaat bagatelliseren, ondanks dat 't me ook weer een motivatie geeft om die kanten nog meer te laten zien. Maar dat bedoel ik, 't werkt als katalysator voor mijn zelfvertrouwen, het creëert het niet zozeer.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg altijd veel positieve feedback van mensen hoe ik dingen aanpak
Mensen zeggen dat ze graag bij me zijn, merk dat ik veel uitgenodigd wordt voor dingen en dat ze waarde hechten aan mijn aanwezigheid/mening/goedkeuring
Of als mensen mij aanwijzen om iets te leiden
Dat soort dingen geeft mij bevestiging over m'n eigen kunnen
Ja precies.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de fijnere dingen om te horen, dat zijn immers de dingen waar je zelf inlvoed op hebt. Ik ben zelf dan altijd zo'n sukkel die het gaat bagatelliseren, ondanks dat 't me ook weer een motivatie geeft om die kanten nog meer te laten zien. Maar dat bedoel ik, 't werkt als katalysator voor mijn zelfvertrouwen, het creëert het niet zozeer.
Hangt er vanaf wat, ik word accountantquote:Op zondag 15 januari 2012 02:15 schreef l3east het volgende:
Wie houd er ook van om alles in cijfers uit te leggen?
Ik hou er ook altijd van....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat, ik word accountant
Als je een bril opzet komt alles goedquote:Op zondag 15 januari 2012 02:17 schreef twi het volgende:
Zo, flesjes uit de auto gehaald. Ben ik nu minder geliefd?
Mensen die mannelijke wijndrinkers niet kunnen waarderen
Ik heb alleen een achterlijke bril van 19 jaar geleden. Zette 'm vanavond even op, maar dat was 'm toch niet meer anno 2012.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:18 schreef l3east het volgende:
[..]
Als je een bril opzet komt alles goed
Die dj van djvt baasde hem ook wel lekkerquote:
Je weet wat ze zeggen over 1993quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een achterlijke bril van 19 jaar geleden. Zette 'm vanavond even op, maar dat was 'm toch niet meer anno 2012.
Old-schoolquote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een achterlijke bril van 19 jaar geleden. Zette 'm vanavond even op, maar dat was 'm toch niet meer anno 2012.
Bas Bron sowieso, zonder de hem is DJVT niks.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die dj van djvt baasde hem ook wel lekker
Deze valt met geen mogelijkheid in één van die categorieën.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Old-school
Retro..
Classic
Wat wil je nog meer?
Picsquote:Op zondag 15 januari 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Deze valt met geen mogelijkheid in één van die categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
You're frozen, when your hearts not openAre you going to come quietly, or do I have to use earplugs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Haha, je lach is cool man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, leuke quotes.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:29 schreef l3east het volgende:
Ik lees elke dag de quotes van Einstein door is dat raar?
804 Relaties & Psychologiequote:Op zondag 15 januari 2012 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet je een accountant nooit vertellen.
De laatste maand wel, ben niet zo'n actief poster meer. Maar m'n 46k posts staan over het hele forum uitgesmeerd. Waar zie je dit soort stats?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
804 Relaties & Psychologie
12 Games & Consoles
9 Klaagbaak
Jij post alleen in dit topic ofzo?
Ik zie een manier om winst te makenquote:Op zondag 15 januari 2012 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet je een accountant nooit vertellen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kut walvissen ze zitten overal tijd om deze eens aan te schaffen!
[ afbeelding ]
http://www.thuisserver.ne(...)d=twi&sub_forum=115"e:Op zondag 15 januari 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
De laatste maand wel, ben niet zo'n actief poster meer. Maar m'n 46k posts staan over het hele forum uitgesmeerd. Waar zie je dit soort stats?
Jammer dat het maar 1 jaar kan, ben wel benieuwd naar m'n hele historyquote:Op zondag 15 januari 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)d=twi&sub_forum=115&
Achjaquote:Op zondag 15 januari 2012 02:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat het maar 1 jaar kan, ben wel benieuwd naar m'n hele history
Je post alleen maar onzin dusquote:Op zondag 15 januari 2012 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)name_id=Drommeldaris
Not badquote:Op zondag 15 januari 2012 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)name_id=Drommeldaris
Voor mij begint de dag alweerquote:
Wat voor app? doelgroep?quote:Op zondag 15 januari 2012 08:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Voor mij begint de dag alweer![]()
Heeft iemand nog een goed idee voor een app?
Het wordt tijd dat ik eens iets voor mezelf maak en het verkoop.. ik heb geen zin meer om een arme sloeber te zijn die vooral zijn baas rijk maakt
Dat zijn goede vragenquote:
Je kan dus al wel goed programmeren? ook voor Android?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat zijn goede vragen
Op dit moment focus ik mij vooral op de zakelijke markt. Is ook logisch, omdat ik niet echt verstand heb van spelletjes maken enzo. Ik heb al wat ideeen, maar die kan ik misschien beter voor mezelf houden
Ik heb namelijk al iets bedacht wat ik nog niet kan vinden in de app store. En dan moet ik uitkijken, want anders staan er straks 10 verschillende apps die hetzelfde doen voordat ik er ueberhaupt klaar mee ben![]()
Hoewel het natuurlijk net zo goed kan zijn dat niemand er interesse in heeft en dan verspil ik nu mijn tijdMaar goed, proberen kan ik het altijd haha.
Primaire doelgroep voor mij is toch wel de wat hoger opgeleide ICT'er of manager, die vaak een ipad bezit en het misschien leuk vindt om voor bepaalde taken de ipad te gebruiken die hij anders op een andere manier zou uitvoeren.
Ga dan eerst eens meer onderzoek in je doelgroep doen. Welke taken hebben zij uit te voeren, wat zou je voor hun kunnen vereenvoudigen met een app of hebben ze misschien wel problemen die je zou kunnen oplossen met een app, vaak kom je zo vanzelf wel iets tegen.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat zijn goede vragen
Op dit moment focus ik mij vooral op de zakelijke markt. Is ook logisch, omdat ik niet echt verstand heb van spelletjes maken enzo. Ik heb al wat ideeen, maar die kan ik misschien beter voor mezelf houden
Ik heb namelijk al iets bedacht wat ik nog niet kan vinden in de app store. En dan moet ik uitkijken, want anders staan er straks 10 verschillende apps die hetzelfde doen voordat ik er ueberhaupt klaar mee ben![]()
Hoewel het natuurlijk net zo goed kan zijn dat niemand er interesse in heeft en dan verspil ik nu mijn tijdMaar goed, proberen kan ik het altijd haha.
Primaire doelgroep voor mij is toch wel de wat hoger opgeleide ICT'er of manager, die vaak een ipad bezit en het misschien leuk vindt om voor bepaalde taken de ipad te gebruiken die hij anders op een andere manier zou uitvoeren.
Voor iOS wel. Met Android heb ik minder ervaring.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je kan dus al wel goed programmeren? ook voor Android?
Mama bellen.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik wil me aankleden maar er zit een vreemde man in de woonkamer met mn ouders te praten. En mijn kleren liggen in de andere kamer waarvoor ik door/langs de woonkamer moet.
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:34 schreef Myraela het volgende:
Fijn, achterlijke mongool doet ook gewoon de schuifdeur open.
Mja, dat ben ik indirect eigenlijk al aan het doen. Ik heb een universitaire focusopleiding gedaan (bedrijfsprocessen en ict) en daar stak ik wel het e.e.a. van op. Daar put ik momenteel ook inspiratie uit op en voor de rest zoek ik van alles bij elkaar met Googlequote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens meer onderzoek in je doelgroep doen. Welke taken hebben zij uit te voeren, wat zou je voor hun kunnen vereenvoudigen met een app of hebben ze misschien wel problemen die je zou kunnen oplossen met een app, vaak kom je zo vanzelf wel iets tegen.
Ok, ik was namelijk ook geinteresseerd om apps te maken. Maar heb geen tijd om programmeren te leren. Heb wel wat boekjes en denk dat ik het wel onder de knie kan krijgen, maar geen tijd dus om echt goed te worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Voor iOS wel. Met Android heb ik minder ervaring.
Ik werk al ruim 9 jaar fulltime als programmeur
Okeequote:Op zondag 15 januari 2012 11:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok, ik was namelijk ook geinteresseerd om apps te maken. Maar heb geen tijd om programmeren te leren. Heb wel wat boekjes en denk dat ik het wel onder de knie kan krijgen, maar geen tijd dus om echt goed te worden.
Ben zelf een marketing persoon en heb wel de ideeën en de visie om dingen mogelijk tot een succes te maken. Heb ook een kladblokje vol met ideeën voor apps, maar word vooralsnog niets mee gedaan dus.
Tjah beetje vaag dan. Heb je al kleren?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij keek die man niet, maar ik was net mijn bh aan het aandoen.
Of ik zie ze ineens zonder mijn weten in de markt verschijnenquote:Op zondag 15 januari 2012 11:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
OkeeMisschien kun je eens een paar van die ideeen tegen mij aanhouden? Dan kan ik voor je kijken in hoeverre ze technisch haalbaar zijn en eventueel met een voorstel komen.
Je weet maar nooit
Met dit soort dingen is het ontzettend belangrijk dat je er op tijd bij bent.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Of ik zie ze ineens zonder mijn weten in de markt verschijnen![]()
Nah voorlopig blijft even sowieso in de koelkast, mocht ik er weer wat mee willen gaan doen zal ik je offer in gedachten houdenTechnisch haalbaar zijn ze sowieso wel.
Ja, maar hoewel de 1e zijn erg veel helpt, hoef je niet per sé de 1e te zijn om de populairste te worden. Tevens hoef je ook nog geeneens per sé de populairste te zijn om er het meeste geld aan over te houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Met dit soort dingen is het ontzettend belangrijk dat je er op tijd bij bent.
Je wil niet weten hoe vaak ik een idee had om iets te maken en het vervolgens op de markt verscheen voordat ik de kans had het te doen
Nee, maar competitive advantage becomes competitive necessity. Het wordt dus steeds moeilijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, maar hoewel de 1e zijn erg veel helpt, hoef je niet per sé de 1e te zijn om de populairste te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |