Alles komt goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als ik een totale vreemdeling kan knuffelen, heb ik ook genoeg zelfvertrouwen om te dansen.
[..]
Je turkse?
De toekomst van je leven is belangrijker dan schaamte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, jezus.
het voelt gewoon schaamtevol als er een dik dossier ligt.snap dat dan.
een heel naar gevoel is het als ze dan nare dingen over me kunnen lezen enzo
Kan ik niet hoor, mijn heupen zitten vastgeroest ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah.. Beetje je schouders bewegen en je knieën en je heupen. Dat allemaal met verschillende arm buigingen erbij en je danst
24 jaar was het toch?quote:
Je doet alsof het gaan naar een psycholoog het einde van de wereld zal gaan betekenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
maar dat maakt nu even niet uit, want ik zou me prima kunnen laten opnemen zonder dat hun het doorhebben misschien.
de dossiers enzo is het erge. daarom kan het niet, en is het geen optie....
Behalve: "wat kijk je boos, ben je chagerijnig ofzoww"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Met die zwoele blik en dito wenkbrauwen werkt alles wat Drommel zegt, natuurlijk.
"zo kom je echt niet aantrekkelijk op me over"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Behalve: "wat kijk je boos, ben je chagerijnig ofzoww"
Jij kon niet boos kijken, dat hadden we toch al besloten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Behalve: "wat kijk je boos, ben je chagerijnig ofzoww"
Heb je wel "SINOS" uitgeschreeuwd op je hoogtepunt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht
Ze deed me zoveel aan jou denken
Als er niets mis is met je komt er ook geen dik dossier. Als je denkt dat men een dik dossier over jou gaat aanleggen, dan besef je blijkbaar ook dat er een hele hoop niet zuiver tikt aan jou. Heeft al die moeite van mensen als Straw toch nog wát geholpenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, jezus.
het voelt gewoon schaamtevol als er een dik dossier ligt.snap dat dan.
een heel naar gevoel is het als ze dan nare dingen over me kunnen lezen enzo
Meisjes knuffelen me niet zo vaakquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent gemaakt om te knuffelen.
Die is wel blijven hangen bij je he Twiquote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
"zo kom je echt niet aantrekkelijk op me over"
Nee, dat doe ik alleen bij jouquote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je wel "SINOS" uitgeschreeuwd op je hoogtepunt?
Deed ze je daarom aan mij denken?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik was in slaap gevallen toen sloeg ze me
Ik ben net een vrouw, het blijft ook nog wel even hangen dat je me een rare man vindt. Maar dat krijg je in Maart nog wel te horen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die is wel blijven hangen bij je he Twi
Zijn je waanbeelden al weg Loka?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ook Benzin krijgt een knuffel van mij als hij er is de 28e.
Ik dacht dat we geen geheimen voor elkaar hadden.quote:
Ehm, het is minder. Maar ik zie nog steeds dingen in mijn ooghoek. Best griezelig wordt het.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn je waanbeelden al weg Loka?
quote:
Jeej!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ook Benzin krijgt een knuffel van mij als hij er is de 28e.
Nee, grapje. Ze was heel lief voor me en ik val nooit in slaap tijdens dat soort dingenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deed ze je daarom aan mij denken?
Weet je ook waar het door komt? Nog steeds door slaapgebrek?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, het is minder. Maar ik zie nog steeds dingen in mijn ooghoek. Best griezelig wordt het.
Ik heb geen idee, ik heb best redelijk geslapen volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je ook waar het door komt? Nog steeds door slaapgebrek?
Aww. Ben je nu verliefd?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, grapje. Ze was heel lief voor me en ik val nooit in slaap tijdens dat soort dingen
TC is voor kliekjeshoeren.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die net niet op TC waren en nu wel van alles willen weten
Kan niet mobiel.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die net niet op TC waren en nu wel van alles willen weten
Gewoon komen Benzin, ik weet zeker dat je het leuk zult vinden.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Jeej!
Twijfel alleen nog of ik komBen eigenlijk helemaal niet geschikt voor zulk soort dingen.
Als het je niet bevalt spring je op de volgende trein naar huis, big dealquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Jeej!
Twijfel alleen nog of ik komBen eigenlijk helemaal niet geschikt voor zulk soort dingen.
Kom je nog wel buiten? Als ik lang binnenzit (vooral als de verwarming hoog staatquote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb best redelijk geslapen volgens mij.
Maar ik voel me echt gewoon niet goed al een paar dagen. Dit erbij is gewoon kut.
True this.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Daarnaast heb ik geen zin elke dag dat moordende tempo te moeten bij houden en dezelfde hoofden te zien.
Ja, ik werk 8 uur per dag de laatste paar dagen en ik doe boodschappen enzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kom je nog wel buiten? Als ik lang binnenzit (vooral als de verwarming hoog staat) voel ik me soms ook raar.
Ik begin het ook wel een beetje zat te raken, soms een kwartiertje tof, maar hele avonden zoals eerst hoeft van mij niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Daarnaast heb ik geen zin elke dag dat moordende tempo te moeten bij houden en dezelfde hoofden te zien.
Volgens mij niet maar ik voel wel meer dan dat ik meestal hebquote:
Ik zal eens zonder shirt gaan cammen, egoboost all the way.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Ik let dan ook nooit op de chat, ik laat alleen m'n puisten zien zodat anderen zich beter kunnen voelen.
Het is juist goed om iets buiten je comfortzone te gaan doen. Groei je van als persoon.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Jeej!
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon komen Benzin, ik weet zeker dat je het leuk zult vinden.
Okee je vind haar dus wel leuk.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ik voel wel meer dan dat ik meestal heb
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal eens zonder shirt gaan cammen, egoboost all the way.
Daarnaast wil je het prachtige duet van mijn en Pinda niet willen missen.quote:
O dat is gewoon omdat ze op mij lijkt.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is voor mij 3 jaar geleden sinds dat ik echt verliefd ben geweest, ik was al bang het gevoel nooit meer terug te krijgen
wat liefquote:Op zondag 15 januari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is voor mij 3 jaar geleden sinds dat ik echt verliefd ben geweest, ik was al bang het gevoel nooit meer terug te krijgen
Ah koetsjie koetsjie koe.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meisje gehosselt in de kroeg, de fijnste ass die ik ooit heb gezien en ogen waarin ik kan verzuipenquote:
Nou hehe dat is dan ook weer duidelijk, was dat nou zo moeilijk met je geheimzinnige gedoe eerst.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meisje gehosselt in de kroeg, de fijnste ass die ik ooit heb gezien en ogen waarin ik kan verzuipen
Als ze zo'n fijne ass heeft dan heeft ie haar eerder gerimd.quote:
Rimmen is gewoon een onderdeel van beffen, duhquote:Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zo'n fijne ass heeft dan heeft ie haar eerder gerimd.
Persoonlijke groei is overrated.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is juist goed om iets buiten je comfortzone te gaan doen. Groei je van als persoon.
Dit denkenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Persoonlijke groei is overrated.
Ik vind verliefd zo vaag. Verliefd is voor mij het enthousiasme als ik iemand nieuw leer kennen. Verliefd lijk ik veel te snel te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik ben nooit echt verliefd geweest denk ik, alleen maar illusies.
Weet ik veel.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Rimmen is gewoon een onderdeel van beffen, duh
Nice.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meisje gehosselt in de kroeg, de fijnste ass die ik ooit heb gezien en ogen waarin ik kan verzuipen
Of geneukt?quote:
Ik was een jaar geleden totaal anders dan nu.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
3 jaar geleden was ik een totaal ander persoon, persoonlijke groei dit dat
Haar seksualiteit is de manier om aandacht te krijgen voer voor psychologen. Vooral dat het nog nodig is op die leeftijd.quote:
We hebben nog samen gegeten enzo, naar de kebabzaak waar ze turks ging praten met de eigenaar en ik me afvroeg of ze al besteld hadquote:Op zondag 15 januari 2012 00:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dus. En nu maar hopen dat ze terug smst dan
Of ze is gewoon gek op beffen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haar seksualiteit is de manier om aandacht te krijgen voer voor psychologen. Vooral dat het nog nodig is op die leeftijd.
Nou toen ik voor het eerste afgewezen door iemand waar ik "verliefd" op was en het na 4 dagen al over was begon ik te twijfelen aan dingen die ik voelde. Volgens mij heb ik het allemaal ingebeeld.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind verliefd zo vaag. Verliefd is voor mij het enthousiasme als ik iemand nieuw leer kennen. Verliefd lijk ik veel te snel te zijn.
Houden van daarentegen. Weg met het enthousiasme, weg met het nieuwe, het spannende. De slechte kanten zien en jezelf openstellen verder dan een laag vol vrolijkheid en drukte. En dan jezelf realiseren dat je zo iemand nooit meer kwijt wilt raken. Is veel mooier.
Belachelijke aantijging, tevens pertinent onwaar en derhalve verworpenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt
Drommel doet het nooit, tot mijn grote frustratie
ik weet niet hoe die er uit ziet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ze heeft wel wat van Sinos weg
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haar seksualiteit is de manier om aandacht te krijgen voer voor psychologen. Vooral dat het nog nodig is op die leeftijd.
Je hebt haar nog steeds niet gezien?quote:
Stomme Drommelquote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt
Drommel doet het nooit, tot mijn grote frustratie
Als je verliefd bent word je inderdaad verblind, en zijn zelfs de mindere kanten ineens aantrekkelijk/leuk/schattig/lief.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou toen ik voor het eerste afgewezen door iemand waar ik "verliefd" op was en het na 4 dagen al over was begon ik te twijfelen aan dingen die ik voelde. Volgens mij heb ik het allemaal ingebeeld.
Houden van is mooier inderdaad.
Dat is normaal. Achteraf zie je alles altijd totaal anders, dan ben je dat gevoel kwijt.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou toen ik voor het eerste afgewezen door iemand waar ik "verliefd" op was en het na 4 dagen al over was begon ik te twijfelen aan dingen die ik voelde. Volgens mij heb ik het allemaal ingebeeld.
Houden van is mooier inderdaad.
Nee maar zelfs het feit dat ik verliefd was, was ingebeeld.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
Als je verliefd bent word je inderdaad verblind, en zijn zelfs de mindere kanten ineens aantrekkelijk/leuk/schattig/lief.
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt haar nog steeds niet gezien?
Een hint, Facebook en het is simpeler dan je denkt.quote:
Silk, aangenaam. Maar ik heb wel een goede kont en ogen om in te verdrinken.quote:
Je bent een schat. Ik was helemaal weer vergeten dat ik facebook had.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hint, Facebook en het is simpeler dan je denkt.
Veel succes.
Ik heb jouw kont nog helemaal niet gezien volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Silk, aangenaam. Maar ik heb wel een goede kont en ogen om in te verdrinken.
Inderdaad!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
Van een afstand zie ik nu wat een eikel mn ex was
Maar mocht ik hem weer zien 1 op 1 en hij ff z'n best zou doen zou ik weer voor hem zwichtenTe triest voor woorden
Ik wel. that ass.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb jouw kont nog helemaal niet gezien volgens mij
Ik ben wel vet lief altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
Van een afstand zie ik nu wat een eikel mn ex was
Maar mocht ik hem weer zien 1 op 1 en hij ff z'n best zou doen zou ik weer voor hem zwichtenTe triest voor woorden
Dus ik moet mijn baywatch zwembroek en reddingsboei paraat houden om al die mensen uit je ogen te reddenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Silk, aangenaam. Maar ik heb wel een goede kont en ogen om in te verdrinken.
Tsja, dat is natuurlijk vooral om je 'stommiteit' voor jezelf goed te praten.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
Nee maar zelfs het feit dat ik verliefd was, was ingebeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |