Regel maar met de modjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
Kan alles mlig-related alsjeblieft naar het serieuze topic voortaan?
Ik zet de hele avond gangsterrap op voor jou.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat wel lekker vandaag, eerst word ik een vrouw genoemd, daarna gecast als vrouw.
Mijn mannelijkheid, is verder weg dan ooit te voren.
Ik hoop dat je het leuk gaat vinden ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar op moet dansen.
Wat vindt je hier van?
Dat doen we in het serieuze topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens kan iemand mij beknopt vertellen over Pua?
Ja, mylifeisgrey.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet de hele avond gangsterrap op voor jou.
Ik ben een natural. Dus ik heb geen idee hoe die PUA boekjes werken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
Goede keuze. Houdt hem uit de buurt van de kebab.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef SiIk het volgende:
Heloef is die avond mijn persoonlijke bodyguard.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het leuk gaat vinden ja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pickup_artistquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben ze wel een kebabzaak daar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede keuze. Houdt hem uit de buurt van de kebab.
Wat is het precies en de ground rules ofzo, mochten die er zijn?quote:
dat is toch niet ontopic versieren, slet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
Kan alles mlig-related alsjeblieft naar het serieuze topic voortaan?
Dude, wtf.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is toch niet ontopic versieren, slet.
(ja wij hebben ook ruzie, dacht ik)
Oh the fight is on!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Je faalt in ruziemaken mlig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wel andere fastfood zaken, een Griek? Pizzeria? Chinees?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |