Ok, tofquote:
welke reputatie, leg eens uit, doe niet zo mysterieusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vast veel zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn, die jij gestoord noemt.
jammer dat het me reputatie beschadigt, en ik dan een dossier krijg enzo met enge schaamtevolle dingen.
Nice. Vanzelfsprekend moet er gedanst worden.quote:
Jeroen! Ik wilde jou net wat vragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vast veel zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn, die jij gestoord noemt.
jammer dat het me reputatie beschadigt, en ik dan een dossier krijg enzo met enge schaamtevolle dingen.
Doe eens aardig tegen die jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gestoorde meisjes zitten daar ook. Doe je samen groepstherapie met hun, leuk joh.
Santana ken ik wel, maar wie zijn die andere?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, tof
Dan ben ik wel Santana
C_A is Brittany
Myra is Rachel
Heloef is Mercedes
dat voelt kut.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke reputatie, leg eens uit, doe niet zo mysterieus
Gokje, de anderen uit Glee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Santana ken ik wel, maar wie zijn die andere?
Nee sorry, ik kan vanwege mijn stoere imago niet dansen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice. Vanzelfsprekend moet er gedanst worden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, tof
Dan ben ik wel Santana
C_A is Brittany
Myra is Rachel
Heloef is Mercedes
Wat is eigenlijk de naam dat je er 150 man in kwijt kunt, is dat dat gebouw langs de a15 ofzo?quote:
Kom jij ook???quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de naam dat je er 150 man in kwijt kunt, is dat dat gebouw langs de a15 ofzo?
Bite me, make my dayquote:
Ja want er is ook niet zoiets als privebescherming enzquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat voelt kut.
dan kan er elk moment van elke dag, zou er iemand kunnen zijn die me dossier openslaat, en dan allemaal dingen leest enzo, waar ik me over schaam.
en dat voelt kut.
en omdat je nooit weet wanneer ze het bekijken, voelt het leven dan altijd (nog) kut(ter).
Nee, cafe the old sailor in Boven-leeuwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de naam dat je er 150 man in kwijt kunt, is dat dat gebouw langs de a15 ofzo?
Ik ga je stiekem versieren, zodat je het niet door hebt.quote:
Hierop?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice. Vanzelfsprekend moet er gedanst worden.
http://www.boumanggz.nl/w(...)rsoonsgegevens/1830/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja want er is ook niet zoiets als privebescherming enz
Dat doe ik al zo'n 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen die jongen.
Ja en? Het is niet alsof iedereen bij die informatie kan he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.boumanggz.nl/w(...)rsoonsgegevens/1830/
15 jaar. 15 jaar
En? Je paspoort aanvraag wordt ook bewaard. Het is toch niet openbaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
15 jaar. 15 jaar volgens google.
nee ik vind het nog even geen optie. het zou me reputatie schaden.
Die mensen kom je in het dagelijks leven toch niet tegen. En als je uiteindelijk beter gaat functioneren heb je niets meer waar je je voor hoeft te schamen. Dan is alles wat in je dossier staat het verleden, niet het heden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat voelt kut.
dan kan er elk moment van elke dag iemand me dossier openslaan, en dan allemaal dingen lezen enzo waar ik me over schaam.
en dat voelt kut.
en omdat je nooit weet wanneer ze het bekijken, voelt het leven dan altijd (nog) kut(ter).
je zou ook een postbus kunnen nemen. is dichterbij, en goedkoper dan vaak naar enschede komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeroen! Ik wilde jou net wat vragen.
Mag ik een brief naar jouw adres laten sturen, en dat ik het dan een keer op een woensdag kom ophalen en dat we dan gaan kaarten en theedrinken?
Welke reputatie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
15 jaar. 15 jaar volgens google.
nee ik vind het nog even geen optie. het zou me reputatie schaden.
Bedankt he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |