Dat je een voorbeeld kan vinden van iemand die ook iets soortgelijks doet, betekent niet dat het normaal is. Maar dat is iets wat je zelf wel kan bedenken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet als er onduidelijk wordt gedaan nee. dus dat zie IK niett als een aandachtspunt
[..]
dat is normaal ! http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=624483&page=1
er gebeuren vreemde dingen in de wereld roy...
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
dat is normaal ! http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=624483&page=1
er gebeuren vreemde dingen in de wereld roy...
ja en dat heb ik uiteindelijk gedaan. het was alleen een beetje vervelend en lastig. en toen ging alles bijna mis.quote:Dude, het was een pakketje bij je buurvrouw.
En er was geen enkele aanleiding om daar iets vreemds aan te vinden.
Het enige wat je hoefde te doen is aanbellen.
Dag buurvrouw.
Dit pakketje is vanmiddag bij mij verzorgd.
Alstublieft.
Oh dank je wel
Geen probleem, doei he
Zwak hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Als de jongen leuk genoeg is vergeet ik vanzelf mn standpunten
Wat kan daar nu mis aan gaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja en dat heb ik uiteindelijk gedaan. het was alleen een beetje vervelend en lastig. en toen ging alles bijna mis.
ja nee, ik kom daar niet vaak, anders had ik msischien wel een vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef twi het volgende:
Gewoon zeggen dat je het ElleGirl forum bezoekt, dan maken ze er gelijk een spoedgeval van.
nou gewoon, dat zij vriendelijk opendeed.quote:
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden. In zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef Cassandra87 het volgende:
mlig JIJ vindt dingen onduidelijk, die de rest van de wereld wel snapt. Dat lijkt mij wel degelijk een issue
Maar je weet de regels he.quote:
Dat dus. Met dat het een issue is bedoel ik ook te zeggen dat hij het wel had moeten aangevenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden ik zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.
Ik heb vandaag mijn knie verdraaid toen ik klem zat tussen het verhuisbusje en de stoeprandquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kan struikelen over een tegel.
Biljart.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet de regels he.
Alleen op het biljart als het zeil er op ligt, en niet in mijn bed.
Of het moet met mij zijn natuurlijk.
Verder, knock yourself out
wat is deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker warm aan je billetjes Myr.
Trust me
Uhm, neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de 28ste de hele avond GLEE liedjes moeten luisteren.
Als dit zo is ga ik sowieso komenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de 28ste de hele avond GLEE liedjes moeten luisteren.
dat klinkt wel als iets wat een leuk meisje ook doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden ik zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.
Ik sla even over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker warm aan je billetjes Myr.
Trust me
Hihi. Dalijk vliegen alle single mannen op je af.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Niet allemaal, maar de meeste vervliegen dan inderdaad behoorlijk snel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Haiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Zo ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het maar wel opruimt.
Niet dat ik de volgende dag in die plakzooi sta te werken
C_A neemt singstar mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit zo is ga ik sowieso komen
Ja gestoorde meisjes zitten daar ook. Doe je samen groepstherapie met hun, leuk joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat klinkt wel als iets wat een leuk meisje ook doet.
Hoe groot is je dansvloer eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet de regels he.
Alleen op het biljart als het zeil er op ligt, en niet in mijn bed.
Of het moet met mij zijn natuurlijk.
Verder, knock yourself out
wie is dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C_A neemt singstar mee.
Kun je je zelf zingen
Even helemaal uit zijn omgeving en weer zien hoe het ook kan. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed voor hem. Overigens is dat in veel situaties wel goed, maar ik denk dat het bij mlig wel serieus genoeg is om zoiets echt toe te passen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden. In zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.
Groot genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe groot is je dansvloer eigenlijk?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Dalijk vliegen alle single mannen op je af.
Onze waarzegger!quote:
Ik kan ze wel aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Dalijk vliegen alle single mannen op je af.
ja vast veel zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn, die jij gestoord noemt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gestoorde meisjes zitten daar ook. Doe je samen groepstherapie met hun, leuk joh.
Ok, tofquote:
welke reputatie, leg eens uit, doe niet zo mysterieusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vast veel zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn, die jij gestoord noemt.
jammer dat het me reputatie beschadigt, en ik dan een dossier krijg enzo met enge schaamtevolle dingen.
Nice. Vanzelfsprekend moet er gedanst worden.quote:
Jeroen! Ik wilde jou net wat vragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vast veel zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn, die jij gestoord noemt.
jammer dat het me reputatie beschadigt, en ik dan een dossier krijg enzo met enge schaamtevolle dingen.
Doe eens aardig tegen die jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gestoorde meisjes zitten daar ook. Doe je samen groepstherapie met hun, leuk joh.
Santana ken ik wel, maar wie zijn die andere?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, tof
Dan ben ik wel Santana
C_A is Brittany
Myra is Rachel
Heloef is Mercedes
dat voelt kut.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke reputatie, leg eens uit, doe niet zo mysterieus
Gokje, de anderen uit Glee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Santana ken ik wel, maar wie zijn die andere?
Nee sorry, ik kan vanwege mijn stoere imago niet dansen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice. Vanzelfsprekend moet er gedanst worden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, tof
Dan ben ik wel Santana
C_A is Brittany
Myra is Rachel
Heloef is Mercedes
Wat is eigenlijk de naam dat je er 150 man in kwijt kunt, is dat dat gebouw langs de a15 ofzo?quote:
Kom jij ook???quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de naam dat je er 150 man in kwijt kunt, is dat dat gebouw langs de a15 ofzo?
Bite me, make my dayquote:
Ja want er is ook niet zoiets als privebescherming enzquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat voelt kut.
dan kan er elk moment van elke dag, zou er iemand kunnen zijn die me dossier openslaat, en dan allemaal dingen leest enzo, waar ik me over schaam.
en dat voelt kut.
en omdat je nooit weet wanneer ze het bekijken, voelt het leven dan altijd (nog) kut(ter).
Nee, cafe the old sailor in Boven-leeuwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de naam dat je er 150 man in kwijt kunt, is dat dat gebouw langs de a15 ofzo?
Ik ga je stiekem versieren, zodat je het niet door hebt.quote:
Hierop?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice. Vanzelfsprekend moet er gedanst worden.
http://www.boumanggz.nl/w(...)rsoonsgegevens/1830/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja want er is ook niet zoiets als privebescherming enz
Dat doe ik al zo'n 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen die jongen.
Ja en? Het is niet alsof iedereen bij die informatie kan he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.boumanggz.nl/w(...)rsoonsgegevens/1830/
15 jaar. 15 jaar
En? Je paspoort aanvraag wordt ook bewaard. Het is toch niet openbaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
15 jaar. 15 jaar volgens google.
nee ik vind het nog even geen optie. het zou me reputatie schaden.
Die mensen kom je in het dagelijks leven toch niet tegen. En als je uiteindelijk beter gaat functioneren heb je niets meer waar je je voor hoeft te schamen. Dan is alles wat in je dossier staat het verleden, niet het heden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat voelt kut.
dan kan er elk moment van elke dag iemand me dossier openslaan, en dan allemaal dingen lezen enzo waar ik me over schaam.
en dat voelt kut.
en omdat je nooit weet wanneer ze het bekijken, voelt het leven dan altijd (nog) kut(ter).
je zou ook een postbus kunnen nemen. is dichterbij, en goedkoper dan vaak naar enschede komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeroen! Ik wilde jou net wat vragen.
Mag ik een brief naar jouw adres laten sturen, en dat ik het dan een keer op een woensdag kom ophalen en dat we dan gaan kaarten en theedrinken?
Welke reputatie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
15 jaar. 15 jaar volgens google.
nee ik vind het nog even geen optie. het zou me reputatie schaden.
Bedankt he.quote:
Ja maar ik vind het ook gewoon leuk om bij jou langs te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je zou ook een postbus kunnen nemen. is dichterbij, en goedkoper dan naar enschede komen.
Komen genoeg andere jongensquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan vanwege mijn stoere imago niet dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Maar minder gezellig. Jôh...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je zou ook een postbus kunnen nemen. is dichterbij, en goedkoper dan vaak naar enschede komen.
http://www.tntpost.nl/voo(...)e/postbus-aanvragen/
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komen genoeg andere jongensGadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell no, ik weiger aan die onzin mee te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok, tof
Dan ben ik wel Santana
C_A is Brittany
Myra is Rachel
Heloef is Mercedes
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komen genoeg andere jongensIk ga echt wel fappen daar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Drie lekkere chicks en jij gaat er niet tussen staanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hell no, ik weiger aan die onzin mee te doen.
Wij gaan gewoon bier drinken als 2 bazen Heloef.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hell no, ik weiger aan die onzin mee te doen.
Ik haat Glee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Drie lekkere chicks en jij gaat er niet tussen staan![]()
Neger, alsjeblieft
Nou het zijn toch 150 man, waar komen die vredesnaam allemaal vandaan? Het is toch een dorp.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, cafe the old sailor in Boven-leeuwen.
150 man is niet zo heel veel hoor
Nou.quote:
Ik zeg ook niet dat er elke avond 150 man zit he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou het zijn toch 150 man, waar komen die vredesnaam allemaal vandaan? Het is toch een dorp.
Precies dat is ook een beetje het idee erachter van mij, al heb ik geen idee hoe zoiets precies in z'n werk gaat en of ze iemand als hem daar ook kunnen toelaten en helpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even helemaal uit zijn omgeving en weer zien hoe het ook kan. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed voor hem. Overigens is dat in veel situaties wel goed, maar ik denk dat het bij mlig wel serieus genoeg is om zoiets echt toe te passen.
ik weet zo even niet hoe die gaat. Maar prima, als jij dat wilt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga je stiekem versieren, zodat je het niet door hebt.
[..]
Hierop?
Daarnaast zijn het 3 vrouwen die ik zelf niet moet of mij niet moeten.quote:
Nou fucking enquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast zijn het 3 vrouwen die ik zelf niet moet of mij niet moeten.
Gaat wel lekker vandaag, eerst word ik een vrouw genoemd, daarna gecast als vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon bier drinken als 2 bazen Heloef.
En over voetbal ouwehoeren, en feyenoord liederen zingen
Spreek een mod aan of maak een TR of zoiets!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
Kan alles mlig-related alsjeblieft naar het serieuze topic voortaan?
Geen idee hoe je daar op moet dansen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik weet zo even niet hoe die gaat. Maar prima, als jij dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |