Goh wat een kutweer he.quote:
stel, ik ga maandag naar het adres van de ggz.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer nou gewoon eens even te denken als een redelijk mens.
[..]
Je laten opnemen, zomaar een idee.
Nee, maar het klinkt wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klikken zoals in lego. Klikken zoals in lego. Het is geen humor, het is geen advies, het komt niet in aanmerking voor een serieuze reactie. Ben jij familie van tijnbrein?
Ruzie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet het. 28 januari toch? ik ga royco pmen, want er is ruzie ofzoiets met die ander.
dat is het enige wat ik nu even uit me hoofd weet.
oh ja. dat was arachide.quote:
Naar de huisarts. Die verwijst je door.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
stel, ik ga maandag naar het adres van de ggz.
en dan ga ik er zo bij staan bij de eerste balie van " ja ik heb hulp nodig, je echt ernstig". werkt dat?
of moet ik naar een psychomens van de utwente?
Maak je daar maar niet druk over, Faye is lief.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja. dat was arachide.
veel posts dat ze me stom vind, en me wil ontwijken ofzoiets. maakt verder niet uit, want ik wilde jou toch al pmen daarvoor.
'Daarom zit ik 2,5 uur in die auto, speciaal voor die leuke barmanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh wat een kutweer he.
Nou inderdaad, ik vind die kou maar niks.
Doe mij nog maar een biertje.
Komt eraan. Kom je hier uit de buurt
Nee, maar ik hoorde dat hier een leuke barman was.
ik heb iets gemompeld bij de huisarts van :quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naar de huisarts. Die verwijst je door.
en toen zei(en deed) hij niets.quote:ja echt ernstig met me hoor. .. ja echt, ja echt....
dingen als "als ik een vriendin heb is alles opgelost " enzo denk ik. wat niet waar schijn te zijn volgens mensen van een forum
Hij zat op fok en dacht kut als hij mijn nick maar niet weet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb iets gemompeld bij de huisarts van :
[..]
en toen zei hij niets.
Ja sorry, dan zul je het met mij moeten doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Daarom zit ik 2,5 uur in die auto, speciaal voor die leuke barmanAlleen nu blijkt ie ziek te zijn
'
Dingen iets concreter vertellen, die mensen schuiven dingen al snel af, jij moet laat merken dat het echt serieus is. Vertel over al dat geld etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
en toen zei(en deed) hij niets.
Wat, een leuke barman? Ik ben van de partij!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh wat een kutweer he.
Nou inderdaad, ik vind die kou maar niks.
Doe mij nog maar een biertje.
Komt eraan. Kom je hier uit de buurt
Nee, maar ik hoorde dat hier een leuke barman was.
De 28e is het zelfbedieningquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, een leuke barman? Ik ben van de partij!
Het niet kunnen krijgen van een vriendin is ook weinig reden tot doorverwijzing. Je hebt veel dingen verzwegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
en toen zei(en deed) hij niets.
He wat jammer nou dat ik de 28e niet kanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, dan zul je het met mij moeten doen.
Mooi, dan heb ik meer tijd om die leuke barman te versieren.quote:
Normaal gesproken is het achter de bar inderdaad verboden gebied.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zei dat er alleen personeel achter de bar mocht komen tegen myr..
Ik zou voor een single dame gaan, maak je meer kans dan bij de barmanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik meer tijd om die leuke barman te versieren.
(Of een single dame die daar aanwezig is.)
18ste?quote:
Zijn er wel single dames?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een single dame gaan, maak je meer kans dan bij de barman
Dat zijn de zenuwen Heloef, ze denkt er nu al aan hoe het zal zijn met jou samen op het biljart.quote:
ik heb toch 3 keer achter elkaar gezegd " het is erg ". wat heb ik dan verzwegen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het niet kunnen krijgen van een vriendin is ook weinig reden tot doorverwijzing. Je hebt veel dingen verzwegen.
Ja hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silk, maar die had geen behoefte aan een man. En verder?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja hierSchurk dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je had moeten vertellen dat je je huis amper uitdurft, niks snapt van mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb toch 3 keer gezegd " het is erg met me". wat heb ik dan verzwegen?
of moet ik dan dingen erbij gaan halen, zoals de feiten dat ik al .
ohnee wacht, ik heb gezegd dat ik sinds 2006 studeer, en dat het allemaal niet zo goed gaat en ernstig achter loop.
en toen zei hij van : ben je 3de jaars?
en toen ik," nee best erg is het hoor. nog nieteens echt vaak bezig aan2de jaars vakken"
en toen zei hij " oke 2de jaars dus. en toen noteerde hij iets".
maar eigenlijk ben ik nog steeds 1ste jaars. ben na een maand nooit maar naar studie heen gegaan.
hoezoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk, maar die had geen behoefte aan een man. En verder?
[..]
Schurk dat je bent.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja hierMet posts als deze beginnen de scheurtjes in de relatie toch wel te komen, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myra, Vlien, Lott, Heloef, en verder weet ik niet alle namen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Schurk dat je bent.
SiIk heeft wel behoefte aan mij hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Schurk dat je bent.
Een beetje hulpeloze weerloze jonge onschuldige jongetjes het hoofd op hol brengen.quote:
Legoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
Dit soort serieuze posts horen meer thuis in het serieuze topic
Ohai, wat is dit voor lijstje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myra, Vlien, Lott, Heloef, en verder weet ik niet alle namen.
Mijn secretaresse heeft ook een lijstje
Sinos, jij komt toch ook wel de 28e he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
Dit soort serieuze posts horen meer thuis in het serieuze topic
Myra is niet single. Heloef is een man (en wat voor 1).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myra, Vlien, Lott, Heloef, en verder weet ik niet alle namen.
Mijn secretaresse heeft ook een lijstje
Kan ik me voorstellen, sexy thang van me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SiIk heeft wel behoefte aan mij hoor![]()
Ja denk het. 21 gaat waarschijnlijk toch niet door.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinos, jij komt toch ook wel de 28e he?
Mijn vent kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Met posts als deze beginnen de scheurtjes in de relatie toch wel te komen, hoor!
Ik iemand het hoofd op hol brengenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje hulpeloze weerloze jonge onschuldige jongetjes het hoofd op hol brengen.
quote:
nee niet als er onduidelijk wordt gedaan nee. dus dat zie IK niett als een aandachtspuntquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had moeten vertellen dat je je huis amper uitdurft, niks snapt van mensen.
jaja, ik had gemompeld dat ik grote angsten kreeg vlak bij de voordeur dat ik niet naar buiten durfde, en dat ik daarom antidepresiva had genomen, en dat hij dat even moest uitschrijven zodat ik het kon voortzetten omdat ik het toen een paar dagen niet had genomen en serieus labiel werd
[quote[
De antwoorden van mensen op vragen niet begrijpt.
dat is normaal ! http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=624483&page=1quote:Overal veel te diep over nadenkt, alles kapot wil analyseren.
Dat je hele scenario's gaat verzinnen als je alleen maar een simpel pakketje moet afgeven bij de buren.
Etc etc
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja denk het. 21 gaat waarschijnlijk toch niet door.
Ik kan zo'n 150 man kwijt dus dat zal wel lukken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra is niet single. Heloef is een man (en wat voor 1).
Maar Vlien en Lott dus ook? Ik hoop dat je kroeg groot genoeg is Royco.
[..]
Kan ik me voorstellen, sexy thang van me.
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had moeten vertellen dat je je huis amper uitdurft, niks snapt van mensen.
De antwoorden van mensen op vragen niet begrijpt.
Overal veel te diep over nadenkt, alles kapot wil analyseren.
Dat je hele scenario's gaat verzinnen als je alleen maar een simpel pakketje moet afgeven bij de buren.
Etc etc
Goed, ik heb er echt zin in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan zo'n 150 man kwijt dus dat zal wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |