Vind het niet vies smaken, en ook niet vervelend aanvoelen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok. Maar het proeft vies, het voelt vervelend aan op je huid als je bezig bent en je kunt je hele slaapkamer gaan vervangen na afloop.
Geld? $$$quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere maagd in dit topic moet gewoon geld krijgen om een keer naar de hoeren te gaan
Je had er maar geld voor moeten vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dat ook niet zo fair
ik wil ook geld krijgen
Het is toch niet mijn schuld dat mijn vader niet van me hield en ik een teenage slut was?
ik snap het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke komt ie he!
maar wel lachen dan want van jullie kun je helemaal niet op aan
kan iemand een toetsenbord uitvinden waarmee ik van een afstand mlig schokken kan geven?
schokken bij de combi h-o-e-r of p-r-o-s-t-i-t-u-e-e mag ook
maar nu is ie niet meer grappig
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dat ook niet zo fair
ik wil ook geld krijgen
Het is toch niet mijn schuld dat mijn vader niet van me hield en ik een teenage slut was?
Jammer dat ik geen maagd meer benquote:
GAST,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt. ik vind 8000 euro voor niets ook nogal veel, maar dat ik het er wel voor over heb is alleen maar omdat iki nogal wanhopig ben voor kansen.
iedereen doet mysterieus erover waar die kansen dan zijn enzo, dus op andere manieren kansen 'krijgen' is onmogelijk voor me
Ik zag laatst de oude voorraad in de 5-euro-bakken bij de Karwei liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt.
iedereen doet mysterieus erover waar die dan zijn enzo.
Niemand doet daar mysterieus over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt. ik vind 8000 euro voor niets ook nogal veel, maar dat had/heb ik er wel voor over omdat iki nogal wanhopig ben voor kansen.
iedereen doet mysterieus erover waar die kansen dan zijn enzo, dus op andere manieren kansen 'krijgen' is onmogelijk voor me
Er word helemaal niet mysterieus over gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt. ik vind 8000 euro voor niets ook nogal veel, maar dat had/heb ik er wel voor over omdat iki nogal wanhopig ben voor kansen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er word helemaal niet mysterieus over gedaan.
Die kansen zijn overal, in de supermarkt, in een cafe, online, bij een sportclub.
Alleen zul je die kansen wel moeten pakken, en daar zit het probleem bij de meeste mensen
Strawquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand doet daar mysterieus over.
wel waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
oftewel mysterieus, want het is niet te koop bij de karwei. ofzoiets.... bedoelt hij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag laatst de oude voorraad in de 5-euro-bakken bij de Karwei liggen.
Wat wil je nou dan, een recept waar je het meest succesvol een relatie kunt scoren?
Er wordt haast niet in gepost en de mensen die er wel postten doen dat op zo'n manier dat het ook wel hier kan. Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Straw zit het andere topic af te kraken.Ga zo door jongedame dan ga je binnenkort wel over de knie.
Dat je überhaupt nog serieus op reageert, jij bent echt te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leven draait niet alleen om het andere geslacht, pas als je dat zal inzien zal je enigszins een kans hebben. Dikke doei verder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel waar.
dit bijvoorbeeld:
[..]
en al die andere dingen van :
user: ja ik heb vriendin
vraag: ja hoe wat dan
user: ja gewoon ontmoet
vraag: ja waar dan?
en meestal valt het gesprek dan stil omdat niemand ooit wil antwoorden op me
en dingen dat ik "een hobby" zou moeten nemen.
ik weet geen hobby voor mij. en al zou ik wel een hobby nemen dan zie ik niet in hoe ik daarmee omgang met het andere geslacht kan krijgen.
en dingen als " maak je leven op orde".
wat is er niet op orde aan me leven dan?
ja idd ik ga niet echt vaak dagelijks naar uni. maar ik zou naar uni kunnen gaan, en dan heb ik weer een leven schijnt het ofzo.
maar ik zie niet in dat ik daarmee de omgang kan hebben met het andere geslacht.
regent het bij jou? je klinkt angstig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leven draait niet alleen om het andere geslacht, pas als je dat zal inzien zal je enigszins een kans hebben. Dikke doei verder.
Als je die vraag serieus bedoelt dan moet je serieus hulp gaan zoeken want anders blijf je compleet wereldvreemd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
regent het bij jou? je klinkt angstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |