Theorie is geen praktijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lees teveel over dit soort dingen dat is duidelijk.
tnx. Staat idd meer open dan de bedoeling is. Weet alleen niet hoe ik het moet afsluitenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij echt totaal niet erg.. Mits de vrouw het uiteraard lekker vind.
Liever jullie dan ik. Wat vinden jullie er leuk aan dan (of denken leuk te gaan vinden).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet nasty, vind het wel geil eigenlijk
Het is net bevestigd door mensen uit de praktijk.quote:
Ach, beter dat je weet wat je doet dan dat je maar wat aanrommelt en haar bron op doet drogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lees teveel over dit soort dingen dat is duidelijk.
oke komt ie he!quote:
De meeste "kennis" heb ik nog wel hier vergaard.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie nu echt een nerd voor me met een bril en een studieboek die dan later naar de hoeren gaat om het in praktijk te testen...
Ik vind het heel geil om een vrouw zo te zien genieten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Liever jullie dan ik. Wat vinden jullie er leuk aan dan (of denken leuk te gaan vinden).
Staat er geen rood icoontje (rondje met streepje) rechtsboven waar je op kunt drukken? TouchWiz interfaces moeten allemaal wel redelijk hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
tnx. Staat idd meer open dan de bedoeling is. Weet alleen niet hoe ik het moet afsluiten
Samsung Galaxy Spica trouwens
Dat betekend nog niet dat jou het luk in de praktijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net bevestigd door mensen uit de praktijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke komt ie he!
maar wel lachen dan want van jullie kun je helemaal niet op aan
kan iemand een toetsenbord uitvinden waarmee ik van een afstand mlig schokken kan geven?
schokken bij de combi h-o-e-r of p-r-o-s-t-i-t-u-e-e mag ook
maar nu is ie niet meer grappig
tnxquote:
Genot van de vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Liever jullie dan ik. Wat vinden jullie er leuk aan dan (of denken leuk te gaan vinden).
Kleine offer tochquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
Uit puur praktisch oogpunt vind ik er niks aan.
Of ik moet een zeiltje neerleggen.
Gewoon je mond er voor en slikken Heloefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
Uit puur praktisch oogpunt vind ik er niks aan.
Of ik moet een zeiltje neerleggen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het heel geil om een vrouw zo te zien genieten.
Het is toch een intens gevoel voor een vrouw ook.
Alleen kon wel inderdaad elke keer het bed verschonen.
Ok. Maar het proeft vies, het voelt vervelend aan op je huid als je bezig bent en je kunt je hele slaapkamer gaan vervangen na afloop.quote:
Pompen en verzuipen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je mond er voor en slikken Heloef
bij nader inzien zijn het mn 6 laatst gebruikte programmas, niet wat open staat, als ik op de hometoets druk. Dat icoontje ken ik niet neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Staat er geen rood icoontje (rondje met streepje) rechtsboven waar je op kunt drukken? TouchWiz interfaces moeten allemaal wel redelijk hetzelfde zijn.
Het lijkt me wel geil om te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je mond er voor en slikken Heloef
Vind het niet vies smaken, en ook niet vervelend aanvoelen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok. Maar het proeft vies, het voelt vervelend aan op je huid als je bezig bent en je kunt je hele slaapkamer gaan vervangen na afloop.
Geld? $$$quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere maagd in dit topic moet gewoon geld krijgen om een keer naar de hoeren te gaan
Je had er maar geld voor moeten vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dat ook niet zo fair
ik wil ook geld krijgen
Het is toch niet mijn schuld dat mijn vader niet van me hield en ik een teenage slut was?
ik snap het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke komt ie he!
maar wel lachen dan want van jullie kun je helemaal niet op aan
kan iemand een toetsenbord uitvinden waarmee ik van een afstand mlig schokken kan geven?
schokken bij de combi h-o-e-r of p-r-o-s-t-i-t-u-e-e mag ook
maar nu is ie niet meer grappig
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dat ook niet zo fair
ik wil ook geld krijgen
Het is toch niet mijn schuld dat mijn vader niet van me hield en ik een teenage slut was?
Jammer dat ik geen maagd meer benquote:
GAST,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt. ik vind 8000 euro voor niets ook nogal veel, maar dat ik het er wel voor over heb is alleen maar omdat iki nogal wanhopig ben voor kansen.
iedereen doet mysterieus erover waar die kansen dan zijn enzo, dus op andere manieren kansen 'krijgen' is onmogelijk voor me
Ik zag laatst de oude voorraad in de 5-euro-bakken bij de Karwei liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt.
iedereen doet mysterieus erover waar die dan zijn enzo.
Niemand doet daar mysterieus over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt. ik vind 8000 euro voor niets ook nogal veel, maar dat had/heb ik er wel voor over omdat iki nogal wanhopig ben voor kansen.
iedereen doet mysterieus erover waar die kansen dan zijn enzo, dus op andere manieren kansen 'krijgen' is onmogelijk voor me
Er word helemaal niet mysterieus over gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap het niet.
maar ik heb veel over voor relatiekansen! ja echt. ik vind 8000 euro voor niets ook nogal veel, maar dat had/heb ik er wel voor over omdat iki nogal wanhopig ben voor kansen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er word helemaal niet mysterieus over gedaan.
Die kansen zijn overal, in de supermarkt, in een cafe, online, bij een sportclub.
Alleen zul je die kansen wel moeten pakken, en daar zit het probleem bij de meeste mensen
Strawquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand doet daar mysterieus over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |