Ik zeg niks vreemds over haar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Heloef: dat je het nu hier vertelt zal je kudosaldo bij haar geen goed doen
Iedere maagd in dit topic moet gewoon geld krijgen om een keer naar de hoeren te gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik wil ook geld om naar een hoer te gaan want het is voor mij onmogelijk om beter te krijgen.
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisjeachtig daar heb ik juist niets mee
Hihaho dat zei die al in september toen je bij hem thuis was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Hihaho, hoor je dat arachide, heloef vindt dat je de gratie van een man hebt
Wat vond je moeder ervan, dat ze bij je thuis was?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hihaho dat zei die al in september toen je bij hem thuis was.
Oh mijn moeder is dol op Pinda.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond je moeder ervan, dat ze bij je thuis was?
2 maanden iets onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hihaho dat zei die al in september toen je bij hem thuis was.
Ze vond het toen niet tof, ze zal het nu ook niet tof vindenquote:
Nee, ik ook niet, vrouwelijk... En lompquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisjeachtig daar heb ik juist niets mee
Ach ik kreeg haar droger dan een jongen met bergschoenen die aan haar haar begon te snuiven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze vond het toen niet tof, ze zal het nu ook niet tof vinden
Heloef is een echte Nederlanders, hij krijgt alles droog.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik kreeg haar droger dan een jongen met bergschoenen die aan haar haar begon te snuiven.
We kunnen het wel hebben van elkaar hoor.
Pompen of verzuipen denk heloefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is een echte Nederlanders, hij krijgt alles droog.
Dat nat maken wil niet echt vlotten nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is een echte Nederlanders, hij krijgt alles droog.
You're doing it wrongquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat nat maken wil niet echt vlotten nee.
Ik kan je verklappen dat het soms ook pompen én verzuipen is. (Squirters).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen denk heloef
Blijven oefenen jongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat nat maken wil niet echt vlotten nee.
wat voor samsung?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
Weet iemand hoe ik op mijn Samsung kan zien welke apps er allemaal openstaan?
No shit.quote:
Het schijnt dat je dan iets goed doetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat het soms ook pompen én verzuipen is. (Squirters).
Home-knop ingedrukt blijven houden?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ik weet dat je met vinger omhoog moet gaan ofzo waardoor je het kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan iets goed doet
Welke internet gebruiken en hoeveel daar zijn programmas voor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
de g-spot stimuleren jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat je met vinger omhoog moet gaan ofzo waardoor je het kan veroorzaken.
Ik weet dingen.quote:
Ik denk dat er wellicht wat techniekjes zijn inderdaad.. Maar ik denk wel dat je beter eerst de basis een beetje kut uitbouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat je met vinger omhoog moet gaan ofzo waardoor je het kan veroorzaken.
Ik deed het goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan iets goed doet
De kom-hier-beweging. Die is om de g-spot te stimuleren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed heloef.quote:
Lijkt mij echt totaal niet erg.. Mits de vrouw het uiteraard lekker vind.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deed het goed.![]()
Ik vind het eigenlijk best nasty, dus ik ga het maar wat minder goed doen in het vervolg (dat niet komt).
Ik vind het niet nasty, vind het wel geil eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deed het goed.![]()
Ik vind het eigenlijk best nasty, dus ik ga het maar wat minder goed doen in het vervolg (dat niet komt).
[..]
De kom-hier-beweging. Die is om de g-spot te stimuleren.
Ik lees teveel over dit soort dingen dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kom-hier-beweging. Die is om de g-spot te stimuleren.
Ik zie nu echt een nerd voor me met een bril en een studieboek die dan later naar de hoeren gaat om het in praktijk te testen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed heloef.
Gewoon nu alvast de techniek bestuderen zodat je over een tijdje de vrouwtjes helemaal gek kunt maken.
Wat voor vraag heb je?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg als niemand me kan helpen slaat mijn briljante grap ook meteen dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |