Dat ze de gratie van een man heeft, dat bedoel ik er mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Wat bedoelde jij er eigenlijk mee?
Als je dingen niet onthoudt, weten vrouwen dat het je geen moer interesseert. Wanneer je het wel onthoudt, kun je nog doen alsofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou je dat doen? Wat schiet je er mee op?
Soms weet je de oorzaak gewoon niet, en het is vertieft dat iemand daarop niet om verheldering komt vragen maar gewoon de knoppen doorhakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Gewoon onthouden welke kutopmerkingen je maakt.
nee die hoer voor relatie lukt ook niet echt. of beter gezegd er gebeurd helemaal niets, nooit meer gezien, nooit meer gesproken enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie. Met die instelling en wellicht een hoop achterliggende problemen, is hij tevreden met de hoeren.
En zoals hij klinkt denk ik niet dat hij nu beter kan/wil krijgen.
Oh maar daar is niets mis meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze de gratie van een man heeft, dat bedoel ik er mee.
Ze is onhandig als een man, ze slaat als een man.
mmmm jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dingen niet onthoudt, weten vrouwen dat het je geen moer interesseert. Wanneer je het wel onthoudt, kun je nog doen alsof
Nee toch, ik vind het wel geinig.quote:
Ik vind het wel aantrekkelijk een mannelijke vrouw.quote:
Euh, wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die hoer voor relatie lukt ook niet echt.
haar nummer is afgesloten, of ze heeft me geblokkeerd ofzo.
en ik moet nog steeds 400 euro terugkrijgen(nee ik ben niet hard geweest met lening enzo hoor! ik ben aardig geweest hoor! ik heb haar eerst 8000 euro gegeven!)
Don't askquote:
Ze is heel meisjesachtig en lomp tegelijk, een prachtcombo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het wel aantrekkelijk een mannelijke vrouw.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is heel meisjesachtig en lomp tegelijk, een prachtcombo.
Meisjeachtig daar heb ik juist niets meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is heel meisjesachtig en lomp tegelijk, een prachtcombo.
Ja ik wil ook geld om naar een hoer te gaan want het is voor mij onmogelijk om beter te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
MLIG Ik wil ook wel wat geld van je.
Volgens mij ben jij namelijk ongelimiteerd rijk, of je staat kapot zwaar in het rood.
Hihaho, hoor je dat arachide, heloef vindt dat je de gratie van een man hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Heloef: dat je het nu hier vertelt zal je kudosaldo bij haar geen goed doen
Ik zeg niks vreemds over haar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Heloef: dat je het nu hier vertelt zal je kudosaldo bij haar geen goed doen
Iedere maagd in dit topic moet gewoon geld krijgen om een keer naar de hoeren te gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik wil ook geld om naar een hoer te gaan want het is voor mij onmogelijk om beter te krijgen.
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisjeachtig daar heb ik juist niets mee
Hihaho dat zei die al in september toen je bij hem thuis was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Hihaho, hoor je dat arachide, heloef vindt dat je de gratie van een man hebt
Wat vond je moeder ervan, dat ze bij je thuis was?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hihaho dat zei die al in september toen je bij hem thuis was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |