Oh mijn moeder is dol op Pinda.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond je moeder ervan, dat ze bij je thuis was?
2 maanden iets onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hihaho dat zei die al in september toen je bij hem thuis was.
Ze vond het toen niet tof, ze zal het nu ook niet tof vindenquote:
Nee, ik ook niet, vrouwelijk... En lompquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisjeachtig daar heb ik juist niets mee
Ach ik kreeg haar droger dan een jongen met bergschoenen die aan haar haar begon te snuiven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze vond het toen niet tof, ze zal het nu ook niet tof vinden
Heloef is een echte Nederlanders, hij krijgt alles droog.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik kreeg haar droger dan een jongen met bergschoenen die aan haar haar begon te snuiven.
We kunnen het wel hebben van elkaar hoor.
Pompen of verzuipen denk heloefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is een echte Nederlanders, hij krijgt alles droog.
Dat nat maken wil niet echt vlotten nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is een echte Nederlanders, hij krijgt alles droog.
You're doing it wrongquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat nat maken wil niet echt vlotten nee.
Ik kan je verklappen dat het soms ook pompen én verzuipen is. (Squirters).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen denk heloef
Blijven oefenen jongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat nat maken wil niet echt vlotten nee.
wat voor samsung?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
Weet iemand hoe ik op mijn Samsung kan zien welke apps er allemaal openstaan?
No shit.quote:
Het schijnt dat je dan iets goed doetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat het soms ook pompen én verzuipen is. (Squirters).
Home-knop ingedrukt blijven houden?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ik weet dat je met vinger omhoog moet gaan ofzo waardoor je het kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan iets goed doet
Welke internet gebruiken en hoeveel daar zijn programmas voor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
de g-spot stimuleren jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat je met vinger omhoog moet gaan ofzo waardoor je het kan veroorzaken.
Ik weet dingen.quote:
Ik denk dat er wellicht wat techniekjes zijn inderdaad.. Maar ik denk wel dat je beter eerst de basis een beetje kut uitbouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat je met vinger omhoog moet gaan ofzo waardoor je het kan veroorzaken.
Ik deed het goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan iets goed doet
De kom-hier-beweging. Die is om de g-spot te stimuleren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed heloef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |