Goh wat een kutweer he.quote:
stel, ik ga maandag naar het adres van de ggz.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer nou gewoon eens even te denken als een redelijk mens.
[..]
Je laten opnemen, zomaar een idee.
Nee, maar het klinkt wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klikken zoals in lego. Klikken zoals in lego. Het is geen humor, het is geen advies, het komt niet in aanmerking voor een serieuze reactie. Ben jij familie van tijnbrein?
Ruzie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet het. 28 januari toch? ik ga royco pmen, want er is ruzie ofzoiets met die ander.
dat is het enige wat ik nu even uit me hoofd weet.
oh ja. dat was arachide.quote:
Naar de huisarts. Die verwijst je door.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
stel, ik ga maandag naar het adres van de ggz.
en dan ga ik er zo bij staan bij de eerste balie van " ja ik heb hulp nodig, je echt ernstig". werkt dat?
of moet ik naar een psychomens van de utwente?
Maak je daar maar niet druk over, Faye is lief.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja. dat was arachide.
veel posts dat ze me stom vind, en me wil ontwijken ofzoiets. maakt verder niet uit, want ik wilde jou toch al pmen daarvoor.
'Daarom zit ik 2,5 uur in die auto, speciaal voor die leuke barmanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh wat een kutweer he.
Nou inderdaad, ik vind die kou maar niks.
Doe mij nog maar een biertje.
Komt eraan. Kom je hier uit de buurt
Nee, maar ik hoorde dat hier een leuke barman was.
ik heb iets gemompeld bij de huisarts van :quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naar de huisarts. Die verwijst je door.
en toen zei(en deed) hij niets.quote:ja echt ernstig met me hoor. .. ja echt, ja echt....
dingen als "als ik een vriendin heb is alles opgelost " enzo denk ik. wat niet waar schijn te zijn volgens mensen van een forum
Hij zat op fok en dacht kut als hij mijn nick maar niet weet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb iets gemompeld bij de huisarts van :
[..]
en toen zei hij niets.
Ja sorry, dan zul je het met mij moeten doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Daarom zit ik 2,5 uur in die auto, speciaal voor die leuke barmanAlleen nu blijkt ie ziek te zijn
'
Dingen iets concreter vertellen, die mensen schuiven dingen al snel af, jij moet laat merken dat het echt serieus is. Vertel over al dat geld etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
en toen zei(en deed) hij niets.
Wat, een leuke barman? Ik ben van de partij!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh wat een kutweer he.
Nou inderdaad, ik vind die kou maar niks.
Doe mij nog maar een biertje.
Komt eraan. Kom je hier uit de buurt
Nee, maar ik hoorde dat hier een leuke barman was.
De 28e is het zelfbedieningquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, een leuke barman? Ik ben van de partij!
Het niet kunnen krijgen van een vriendin is ook weinig reden tot doorverwijzing. Je hebt veel dingen verzwegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
en toen zei(en deed) hij niets.
He wat jammer nou dat ik de 28e niet kanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, dan zul je het met mij moeten doen.
Mooi, dan heb ik meer tijd om die leuke barman te versieren.quote:
Normaal gesproken is het achter de bar inderdaad verboden gebied.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zei dat er alleen personeel achter de bar mocht komen tegen myr..
Ik zou voor een single dame gaan, maak je meer kans dan bij de barmanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik meer tijd om die leuke barman te versieren.
(Of een single dame die daar aanwezig is.)
18ste?quote:
Zijn er wel single dames?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een single dame gaan, maak je meer kans dan bij de barman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |