Dat je een voorbeeld kan vinden van iemand die ook iets soortgelijks doet, betekent niet dat het normaal is. Maar dat is iets wat je zelf wel kan bedenken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet als er onduidelijk wordt gedaan nee. dus dat zie IK niett als een aandachtspunt
[..]
dat is normaal ! http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=624483&page=1
er gebeuren vreemde dingen in de wereld roy...
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
dat is normaal ! http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=624483&page=1
er gebeuren vreemde dingen in de wereld roy...
ja en dat heb ik uiteindelijk gedaan. het was alleen een beetje vervelend en lastig. en toen ging alles bijna mis.quote:Dude, het was een pakketje bij je buurvrouw.
En er was geen enkele aanleiding om daar iets vreemds aan te vinden.
Het enige wat je hoefde te doen is aanbellen.
Dag buurvrouw.
Dit pakketje is vanmiddag bij mij verzorgd.
Alstublieft.
Oh dank je wel
Geen probleem, doei he
Zwak hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Als de jongen leuk genoeg is vergeet ik vanzelf mn standpunten
Wat kan daar nu mis aan gaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja en dat heb ik uiteindelijk gedaan. het was alleen een beetje vervelend en lastig. en toen ging alles bijna mis.
ja nee, ik kom daar niet vaak, anders had ik msischien wel een vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef twi het volgende:
Gewoon zeggen dat je het ElleGirl forum bezoekt, dan maken ze er gelijk een spoedgeval van.
nou gewoon, dat zij vriendelijk opendeed.quote:
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden. In zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef Cassandra87 het volgende:
mlig JIJ vindt dingen onduidelijk, die de rest van de wereld wel snapt. Dat lijkt mij wel degelijk een issue
Maar je weet de regels he.quote:
Dat dus. Met dat het een issue is bedoel ik ook te zeggen dat hij het wel had moeten aangevenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden ik zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.
Ik heb vandaag mijn knie verdraaid toen ik klem zat tussen het verhuisbusje en de stoeprandquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kan struikelen over een tegel.
Biljart.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet de regels he.
Alleen op het biljart als het zeil er op ligt, en niet in mijn bed.
Of het moet met mij zijn natuurlijk.
Verder, knock yourself out
wat is deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker warm aan je billetjes Myr.
Trust me
Uhm, neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de 28ste de hele avond GLEE liedjes moeten luisteren.
Als dit zo is ga ik sowieso komenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de 28ste de hele avond GLEE liedjes moeten luisteren.
dat klinkt wel als iets wat een leuk meisje ook doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden ik zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.
Ik sla even over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker warm aan je billetjes Myr.
Trust me
Hihi. Dalijk vliegen alle single mannen op je af.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Niet allemaal, maar de meeste vervliegen dan inderdaad behoorlijk snel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Haiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
Zo ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het maar wel opruimt.
Niet dat ik de volgende dag in die plakzooi sta te werken
C_A neemt singstar mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit zo is ga ik sowieso komen
Ja gestoorde meisjes zitten daar ook. Doe je samen groepstherapie met hun, leuk joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat klinkt wel als iets wat een leuk meisje ook doet.
Hoe groot is je dansvloer eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet de regels he.
Alleen op het biljart als het zeil er op ligt, en niet in mijn bed.
Of het moet met mij zijn natuurlijk.
Verder, knock yourself out
wie is dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C_A neemt singstar mee.
Kun je je zelf zingen
Even helemaal uit zijn omgeving en weer zien hoe het ook kan. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed voor hem. Overigens is dat in veel situaties wel goed, maar ik denk dat het bij mlig wel serieus genoeg is om zoiets echt toe te passen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, wat valt er precies aan te doen? Iemand kan hem moeilijk alles gaan uitleggen. Toch denk ik dat hij best baat heeft bij opgenomen worden. In zo'n kliniek waar ze hem wat langer kunnen volgen en hij wel mee moet doen met groepstherapie en dat soort dingen.
Groot genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe groot is je dansvloer eigenlijk?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Dalijk vliegen alle single mannen op je af.
Onze waarzegger!quote:
Ik kan ze wel aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Dalijk vliegen alle single mannen op je af.
ja vast veel zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn, die jij gestoord noemt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gestoorde meisjes zitten daar ook. Doe je samen groepstherapie met hun, leuk joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |