Hammer time?quote:
Het komt erop neer dat het gedrag van vrouwen voorspelbaar is en dit benut je tot het uiterste.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is het precies en de ground rules ofzo, mochten die er zijn?
HAHAHAAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon dansen Benzin. Alles komt goed.
Dus de aanschaf van die vrouwenjas was tactiek?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat het gedrag van vrouwen voorspelbaar is en dit benut je tot het uiterste.
Had het ook niet over jou.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet kan dansen.
Ik doe het gewoon niet
Heb niemand hier zien zeggen wat een lelijke jasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dus de aanschaf van die vrouwenjas was tactiek?
Duivenmenerenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon dansen Benzin. Alles komt goed.
HOE HOE HOEquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Duivenmeneren"Hoe, hoe"
Ik hoor net dat Silk me gaat leren dansen
ohquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Mlig wil niet antwoorden welke reputatie hij heeft. Mysterieus..
Ik ga vrouwenjassen niet beledigen. Voor hetzelfde geld heeft een vrouw uit dit topic dezelfde jas, en kan ik geen internetridder meer spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb niemand hier zien zeggen wat een lelijke jas.
Ik kijk de kunst wel af. Het is inmiddels al weer bijna 5 jaar geleden dat ik voor het laatst danste. Nouja, 4 jaar geleden ook nog eens klassiek gedanst, maar die telt niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Duivenmeneren"Hoe, hoe"
Ik hoor net dat Silk me gaat leren dansen
Als je slim bent, dan blijf je het gewoon voor je uit schuiven om hulp te zoeken. Vanwege je imago natuurlijk. Want dan kun je over een jaar of 60 met dit imago helemaal alleen begraven worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh
de reputatie voor me ouders dat alles prima met me gaat. (valt wel te omzeilen als ik me laat opnemen, want het is vaak dat ik ze maandenlang niet wil zien enzo. zij mij wel, maar ik hun niet.)
en de reputatie die ik nog heb bij de ggz dat ik geen client ben, en geen problemen heb.
Je hebt een hekel aan je ouders, maar toch maak je je druk over je reputatie tegenover hun?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh
de reputatie voor me ouders dat alles prima met me gaat. (valt wel te omzeilen als ik me laat opnemen, want het is vaak dat ik ze maandenlang niet wil zien enzo. zij mij wel, maar ik hun niet.)
en de reputatie die ik nog heb bij de ggz dat ik geen client ben, en geen problemen heb.
ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan je ouders, maar toch maak je je druk over je reputatie tegenover hun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |