Ik heb nu gewoon een foto, deze werd telkens ingeklapt waardoor het effect van de header niet meer tof was. Ik wil nog wel een keer zoiets maken als ik weer een idee heb.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef benzin het volgende:
[..]
InderdaadHad ik nog niet gezien, want ik kijk nooit op profielen, alleen maar in de hoofdfeed
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
En aangezien één ervan in deze topicreeks post, is het dus de andere.
[ afbeelding ]
Het maakt me niet echt iets uit wat ze zegt eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is wel smooth, dus het gaat hem wel lukken denk ik.
Bluff +1.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt me niet echt iets uit wat ze zegt eigenlijk.
Ik wil ook iets tofs doen.quote:
Serieus, zegt ze nee prima, zegt ze ja leuk.quote:
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook iets tofs doen.
Maar ik ben niet creatief genoeg om iets te verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.Bij heloef moet het andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met mijn Pindatje?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.Andersom eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Veel pauper herrie ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |