Zolang je maar niet "Du" gaat zingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn baywatch zwembroek en reddingsboei paraat houden om al die mensen uit je ogen te redden
Welke stommiteit?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is natuurlijk vooral om je 'stommiteit' voor jezelf goed te praten.
Je had de laatste post.quote:
Verliefd worden op een meisje die je helemaal niet zo leuk vindt, wanneer de verliefdheid eenmaal is uitgeruwerkt.quote:
Ja, je gezicht. Ik kan het nu dus aardig bij elkaar puzzelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef SiIk het volgende:
Wel op tc gezien toch Kaneel?
En ksst heloef
thats not mequote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie alleen een foto van achter. Ik zie dat ze mooi lang bruin haar heeft. En een shapely ass.
Nee ik blaas dingen gewoon te snel op van leuk naar verliefd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Verliefd worden op een meisje die je helemaal niet zo leuk vindt, wanneer de verliefdheid eenmaal is uitgeruwerkt.
Succes met afstompen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik blaas dingen gewoon te snel op van leuk naar verliefd.
Dat doe ik niet meer dus minder drama.
Welcome to FOK! baby.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je dan een nieuw topic openen?
Je bent niet serieus nu he?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je dan een nieuw topic openen?
Die drie keer dat ik verliefd was, was het ook wel echt zo. Als dat niet zo zou zijn, zou ik nu immers niet hopen dat niet meer mee te hoeven maken zonder dat het wederzijds isquote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik blaas dingen gewoon te snel op van leuk naar verliefd.
Dat doe ik niet meer dus minder drama.
Afstompen? Gewoon emotioneel stabieler worden.quote:
ik denk dat je als niet vriend op mijn facebook alleen mn profielfoto kan zien, en daar zie je mn kont niet op en mn haar ook nauwelijks.quote:
Incoming flood of friend requests.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik denk dat je als niet vriend op mijn facebook alleen mn profielfoto kan zien, en daar zie je mn kont niet op en mn haar ook nauwelijks.
Juist. Vandaar dat ik het ook liever niet meer meemaakquote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef twi het volgende:
Denken dat je emotioneel stabiel verliefd kunt zijn
Mooie foto is het wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik denk dat je als niet vriend op mijn facebook alleen mn profielfoto kan zien, en daar zie je mn kont niet op en mn haar ook nauwelijks.
Het is vrij eenvoudig, als je de laatste post hebt dan open je een nieuw deel.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel ik snap er altijd vrij weinig van
Ehm nee, ik denk wel dat ik minder snel mijn gevoelens kan opblazen voor iemand.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef twi het volgende:
Denken dat je emotioneel stabiel verliefd kunt zijn
Emotionele rollercoaster.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee, ik denk wel dat ik minder snel mijn gevoelens kan opblazen voor iemand.
Hoe kan je binnen 3 dagen verliefd worden, dan worden afgewezen, dan 4 dagen huilend in bed doorbrengen en daarna doet het je niks meer?
Welke foto?quote:
Nee serieus niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welke foto?
Heloef loopt stiekem naar iedereen te dmen he?
Hahaha. Nee, heloef heeft alleen een foto van een klasgenoot gedm't.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welke foto?
Heloef loopt stiekem naar iedereen te dmen he?
Ik heb je niks geDMd lamlul.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, heloef heeft alleen een foto van een klasgenoot gedm't.
Je omslagfoto.
Sowieso niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Persoonlijke groei is overrated.
Dat is niet normaal en dat kan geen verliefdheid zijn. Dus het is een illusie.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Emotionele rollercoaster.
Jammer dat GFSF is afgelopen zonder jou.
Er is geen foto.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is een omslagfoto en waar kan ik die zien?
Kom jij uit Groningen of Friesland?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:38 schreef SiIk het volgende:
Die dm wil ik ook nog krijgen heloef
En met die nieuwe layout zijn er nu natuurlijk 2 fotos zichtbaar ja.
waar heb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:38 schreef SiIk het volgende:
Die dm wil ik ook nog krijgen heloef
En met die nieuwe layout zijn er nu natuurlijk 2 fotos zichtbaar ja.
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef SiIk het volgende:
Nouja, als mn naam en fotos maar niet op fok komen doen jullie verder maar wat je niet laten kan.
Er zit een bepaald spanningsveld in, hoewel het onschuld en natuurlijke schoonheid uitstraalt. Kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Die omslagfoto is vrij artistiek ook
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef kutkloon7 het volgende:
ik maakte een grapje hoor.
toffe muziek trouwens, nine inch nails.
Wat is er nu weer gebeurd?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet normaal en dat kan geen verliefdheid zijn. Dus het is een illusie.
Er komt misschien een nieuw deel na wat ik net heb gedaan.
Nee, want ik heb niemand that ass geDMd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef kan je die ass ook naar mij dmen?
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.quote:
Aha, maar nu moeten we nog weten of je ook een niet nader te noemen antwoord (lees: ja) hebt gehadquote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.
oxovo of straw?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
nee, alleen gezicht was het toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niemand that ass geDMd.
Nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, maar nu moeten we nog weten of je ook een niet nader te noemen antwoord (lees: ja) hebt gehad
Ach so. Kutlayout.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Die grote foto op nieuwe facebookprofielen
[ afbeelding ]
Ehm. Ik zei niet nader te noemen.quote:
Mwah, het is wel verfrissend op zich denk ik.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Die grote foto op nieuwe facebookprofielen
[ afbeelding ]
opgezwollequote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ja, nou kom ik des te on-creatiever overquote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwah, het is wel verfrissend op zich denk ik.
En sommige mensen doen met die omslagfoto echt vette dingen:
http://www.buzzfeed.com/expresident/hack-your-facebook-cover-art
http://www.hongkiat.com/blog/creative-facebook-timeline-covers/
I dont know.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet ze nog denken of heeft ze de vraag nog niet gelezen?
Inderdaadquote:
Als je iemand bent die van persoonlijke ontwikkeling houdt, en je jezelf op die manier accepteert, waarom zou je je dan niet persoonlijk ontwikkelen?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom, kun je niet accepteren wie je bent?
Dat was een onderdeel van mijn persoonlijk groei.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom, kun je niet accepteren wie je bent?
Ik heb nu gewoon een foto, deze werd telkens ingeklapt waardoor het effect van de header niet meer tof was. Ik wil nog wel een keer zoiets maken als ik weer een idee heb.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef benzin het volgende:
[..]
InderdaadHad ik nog niet gezien, want ik kijk nooit op profielen, alleen maar in de hoofdfeed
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
En aangezien één ervan in deze topicreeks post, is het dus de andere.
[ afbeelding ]
Het maakt me niet echt iets uit wat ze zegt eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is wel smooth, dus het gaat hem wel lukken denk ik.
Bluff +1.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt me niet echt iets uit wat ze zegt eigenlijk.
Ik wil ook iets tofs doen.quote:
Serieus, zegt ze nee prima, zegt ze ja leuk.quote:
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook iets tofs doen.
Maar ik ben niet creatief genoeg om iets te verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.Bij heloef moet het andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met mijn Pindatje?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je lichaam in die grote, en je piemel in je profielfoto.Andersom eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Veel pauper herrie ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |