Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.quote:
Aha, maar nu moeten we nog weten of je ook een niet nader te noemen antwoord (lees: ja) hebt gehadquote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een niet nader te noemen iemand, meegevraagd naar een niet nader te noemen evenement.
oxovo of straw?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
nee, alleen gezicht was het toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niemand that ass geDMd.
Nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, maar nu moeten we nog weten of je ook een niet nader te noemen antwoord (lees: ja) hebt gehad
Ach so. Kutlayout.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Die grote foto op nieuwe facebookprofielen
[ afbeelding ]
Ehm. Ik zei niet nader te noemen.quote:
Mwah, het is wel verfrissend op zich denk ik.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Die grote foto op nieuwe facebookprofielen
[ afbeelding ]
opgezwollequote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ja, nou kom ik des te on-creatiever overquote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwah, het is wel verfrissend op zich denk ik.
En sommige mensen doen met die omslagfoto echt vette dingen:
http://www.buzzfeed.com/expresident/hack-your-facebook-cover-art
http://www.hongkiat.com/blog/creative-facebook-timeline-covers/
I dont know.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet ze nog denken of heeft ze de vraag nog niet gelezen?
Inderdaadquote:
Als je iemand bent die van persoonlijke ontwikkeling houdt, en je jezelf op die manier accepteert, waarom zou je je dan niet persoonlijk ontwikkelen?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom, kun je niet accepteren wie je bent?
Dat was een onderdeel van mijn persoonlijk groei.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom, kun je niet accepteren wie je bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |