Eerste minuut dacht ik ook: dit wordt een groot onzingedoequote:Op zondag 15 januari 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij kijkt altijd zijn filmpjes.
Hij komt in de eerste minuut in ieder geval al over als een arrogante lamlul. Maar wel grappig dat dan weer wel.
Tis ook wel heel obvious...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerste minuut dacht ik ook: dit wordt een groot onzingedoe
Maar toen was ik het 100% eens met de dingen die hij zei
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niemand boven mn level scoren
Inderdaad, hoe hij het zegt is misschien wat blaaskakerig, maar wat hij zegt klopt gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerste minuut dacht ik ook: dit wordt een groot onzingedoe
Maar toen was ik het 100% eens met de dingen die hij zei
Ik kon niet eens iemand op mijn level scoren.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Daar had ie misschien nog wel ongelijk, aangezien hoe ontiegelijk onzeker sommige vrouwen zijn.quote:
Die horen nog steeds dat ze lekker zijn hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had ie misschien nog wel ongelijk, aangezien hoe ontiegelijk onzeker sommige vrouwen zijn.
Huh?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die horen nog steeds dat ze lekker zijn hoor.
Eens, maar hij heeft wel gelijk over die complimenten over de looksquote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had ie misschien nog wel ongelijk, aangezien hoe ontiegelijk onzeker sommige vrouwen zijn.
Die knappe onzekere vrouwenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die horen nog steeds dat ze lekker zijn hoor.
Dat is wel waar, maar bij sommige vrouwen kan dat juist werken.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eens, maar hij heeft wel gelijk over die complimenten over de looks
Niet allemaal hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die knappe onzekere vrouwen
Though.. straat.. is anders dan een club waar alcohol geschonken wordt... Daar zijn vrouwen ook gewoon geil en op zoek naar materiaal voor een ONS, als je dat wilt mag je best directer zijn ook.
Over het algemeen kan je het beter laten tot later, dat is wat ik doe iigquote:Op zondag 15 januari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar bij sommige vrouwen kan dat juist werken.
Maar goed dat verschilt per persoon natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |