Ik bedoel gewoon zonder dekbed en laken enzoquote:Op zondag 15 januari 2012 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er niet serieus naar luisteren.
[..]
Als je er in stapt is 't toch ineens weer onopgemaakt? Wat maken die paar seconden een opgemaakt bed hebben dan uit?
defuckquote:Op zondag 15 januari 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
Wat... Nine inch nails heeft 40 albums?
http://thepiratebay.org/t(...)SCOGRAPHY_%5B2010%5D
Als je er in kan slapen prima toch? Zolang je niet tussen de beestjes ligt en je een goede nachtrust hebt...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon zonder dekbed en laken enzo
Oh, ja zolang je niet gaat soppen is het oké. Je wilt niet dat de sapjes in 't matras trekken hè?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon zonder dekbed en laken enzo
"de sapjes"quote:Op zondag 15 januari 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja zolang je niet gaat soppen is het oké. Je wilt niet dat de sapjes in 't matras trekken hè?
Nee, ik voel onze band zelfs sterker worden nu.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga in een onopgemaakt bed slapen denk ik, te lui om op te maken
Vinden jullie mij nu een ransaap?
Gelukkig, krijg je ineens een heel ander beeld van me.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"de sapjes"
Ik ben wel wat ranzige taal gewend, jullie kennen me
Maar als je het zo zegt klinkt het echt nasty
Neehoor lieverdquote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, krijg je ineens een heel ander beeld van me.
Beetje wel ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, krijg je ineens een heel ander beeld van me.
Ik doe altijd het eerste.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als je iets niet mocht van je ouders en je wilde het het zelf wel, wat moet je dan doen, luisteren of je zin doordrijven met ruzie als gevolg?
Zo lang die vrouw mijn enige bron van inkomsten is probeer ik meestal door te drammen tot ze instemt.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eigenlijk is het belachelijk op je 18e.
Een ondergelopen gevoel is erger dan een beetje haat gevoelens richting je ouders...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als je iets niet mocht van je ouders en je wilde het het zelf wel, wat moet je dan doen, luisteren of je zin doordrijven met ruzie als gevolg?
Kan niet niet thuiskomen zonder dat ze het doorhebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een ondergelopen gevoel is erger dan een beetje haat gevoelens richting je ouders...
De alternatieve route is denk ik het best.. gewoon niks tegen je ouders zeggen en stiekem doen.
Gaat dit over die meet?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet niet thuiskomen zonder dat ze het doorhebben
En dat mag niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik wilde morgen bij Newb blijven slapen.
Een vriend van mij kijkt altijd zijn filmpjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
Dit vind ik wel een goeie video
Deze gast spreekt de waarheid
Even kijken hoor..quote:Op zondag 15 januari 2012 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
Dit vind ik wel een goeie video
Deze gast spreekt de waarheid
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |