Hangt er vanaf wat, ik word accountantquote:Op zondag 15 januari 2012 02:15 schreef l3east het volgende:
Wie houd er ook van om alles in cijfers uit te leggen?
Ik hou er ook altijd van....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat, ik word accountant
Als je een bril opzet komt alles goedquote:Op zondag 15 januari 2012 02:17 schreef twi het volgende:
Zo, flesjes uit de auto gehaald. Ben ik nu minder geliefd?
Mensen die mannelijke wijndrinkers niet kunnen waarderen
Ik heb alleen een achterlijke bril van 19 jaar geleden. Zette 'm vanavond even op, maar dat was 'm toch niet meer anno 2012.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:18 schreef l3east het volgende:
[..]
Als je een bril opzet komt alles goed
Die dj van djvt baasde hem ook wel lekkerquote:
Je weet wat ze zeggen over 1993quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een achterlijke bril van 19 jaar geleden. Zette 'm vanavond even op, maar dat was 'm toch niet meer anno 2012.
Old-schoolquote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een achterlijke bril van 19 jaar geleden. Zette 'm vanavond even op, maar dat was 'm toch niet meer anno 2012.
Bas Bron sowieso, zonder de hem is DJVT niks.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die dj van djvt baasde hem ook wel lekker
Deze valt met geen mogelijkheid in één van die categorieën.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Old-school
Retro..
Classic
Wat wil je nog meer?
Picsquote:Op zondag 15 januari 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Deze valt met geen mogelijkheid in één van die categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
You're frozen, when your hearts not openAre you going to come quietly, or do I have to use earplugs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]Haha, je lach is cool man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |