Ik heb nooit echt aan m'n gebrek aan zelfvertrouwen gewerkt, totdat 't op een gegeven moment genoeg was. Ik merk de vooruitgang, en weet dat het over een tijdje dus allemaal wel helemaal in orde komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af...
Het lijkt een beetje een 2 partijen strijdt te worden...
Zijn de mensen die van mening zijn dat zelfvertrouwen iets is wat je niet zelf in de hand heb allemaal tamelijk instabiel, en de mensen die zeggen dat je er zelf controle over uitoefent juist erg stabiel?
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:54 schreef Sinosappel het volgende:
Klopt het kan bij mij ook een beetje van dag tot dag verschillen.
Of per gebeurtenis. Ben ik bv op school heel zelfverzekerd en dan in een cafe weer een stuk minder opeens omdat er 1 of andere gast een gesprek probeert te beginnen
Hoe mensen tegen me doen heeft veel invloed op m'n zelfvertrouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige mensen geloven dat hun zelfvertrouwen/karakter los staat van hoe anderen tegen ze doen.
Watvoor soort dingen hoe mensen tegen je doen hebben dan wel invloed op jouw zelfvertrouwen?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe mensen tegen me doen heeft veel invloed op m'n zelfvertrouwen
Behalve als het gaat om complimentjes over uiterlijkheden, terwijl dat juist een groot onzekerheidspunt is.
Je bent een vrouwquote:Op zondag 15 januari 2012 01:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er zelf invloed op kunt uitoefenen. Maar i[b]k ben niet stabiel.[/b]
Ik geloof dat we hier te maken hebben met een (lineaire) samenhangquote:Op zondag 15 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie toch echt een verband ontstaan
Jouw uiterlijk een onzekerheidspuntquote:Op zondag 15 januari 2012 02:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe mensen tegen me doen heeft veel invloed op m'n zelfvertrouwen
Behalve als het gaat om complimentjes over uiterlijkheden, terwijl dat juist een groot onzekerheidspunt is.
Daarom werkte het dus ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof mensen gewoon niet als ze me een compliment geven, dus veel invloed zal het niet hebben
Ik krijg altijd veel positieve feedback van mensen hoe ik dingen aanpakquote:Op zondag 15 januari 2012 02:03 schreef twi het volgende:
[..]
Watvoor soort dingen hoe mensen tegen je doen hebben dan wel invloed op jouw zelfvertrouwen?
Wat je nu zegt heeft dus geen zin, dat je het even weet.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw uiterlijk een onzekerheidspunt
Nigga please je zwakke punt zijn al die waanbeelden die je hebt
Ik weet het en toch zeg ik hetquote:Op zondag 15 januari 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat je nu zegt heeft dus geen zin, dat je het even weet.
Wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
Kate bush heeft zelfs een positieve werking op mijn zelfvertrouwen.
Dat zijn dan ook de fijnere dingen om te horen, dat zijn immers de dingen waar je zelf inlvoed op hebt. Ik ben zelf dan altijd zo'n sukkel die het gaat bagatelliseren, ondanks dat 't me ook weer een motivatie geeft om die kanten nog meer te laten zien. Maar dat bedoel ik, 't werkt als katalysator voor mijn zelfvertrouwen, het creëert het niet zozeer.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg altijd veel positieve feedback van mensen hoe ik dingen aanpak
Mensen zeggen dat ze graag bij me zijn, merk dat ik veel uitgenodigd wordt voor dingen en dat ze waarde hechten aan mijn aanwezigheid/mening/goedkeuring
Of als mensen mij aanwijzen om iets te leiden
Dat soort dingen geeft mij bevestiging over m'n eigen kunnen
Ja precies.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de fijnere dingen om te horen, dat zijn immers de dingen waar je zelf inlvoed op hebt. Ik ben zelf dan altijd zo'n sukkel die het gaat bagatelliseren, ondanks dat 't me ook weer een motivatie geeft om die kanten nog meer te laten zien. Maar dat bedoel ik, 't werkt als katalysator voor mijn zelfvertrouwen, het creëert het niet zozeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |