SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 14-01-2012 16:37:45 ]![]()
Heb een tijdje terug nog tegen de club van Hans Kraaij gevoetbald en wie kom ik na de wedstrijd tegen? Hans Kraaij
Noot noot.![]()
Ik heb dat gemist, wat is daar mee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij voldoet wel aan het profiel wat Johan heeft bedacht.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Hij zit in de voetballerij, dat was de voorwaarde van Johanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij voldoet wel aan het profiel wat Johan heeft bedacht.
Daarom schuiven Erik en Raoul Heertje niet meer aan¯ _(ツ)_/¯![]()
Werd afgekraakt in de reviews.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
'The darkest hour' lijkt me geen leuke film.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dus het begint maandag weer? Met Gijp?
http://www.vi.nl/Radio-it(...)ar-voor-tvpodium.htm![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja,
http://www.vi.nl/Radio-it(...)ar-voor-tvpodium.htmNoot noot.![]()
Hopelijk zo nog een rubriekje met onbegrepen grappen van Schelveccio.Ik typ straat.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Dit telefoongesprek was bijna van niveau drenthe.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Lig echt de hele tijd dubbel om die onzin
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Kennen jullie lopen? Ja ga er maar in!- I'm buttwalking... is that a crime? -
moeilijk hossen op cola light
Iwan met zn broer
televizierring
TOETERTJES TOETERTJES- I'm buttwalking... is that a crime? -
Ik krijg nog steeds een big smile op mijn gezicht als ik dat 'JAAA' van wilfred hoorheerlijk moment, die televizierring
There are only 151 Pokémon.![]()
2 minuten<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Leuk dit![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
hond met 7 lullen...- I'm buttwalking... is that a crime? -
Wat en helden
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bert vd Veer dadelijk weer met zn wijsneuzerij!- I'm buttwalking... is that a crime? -
Timingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef numero_uno het volgende:
Bert vd Veer dadelijk weer met zn wijsneuzerij!![]()
![]()
Internethooligans!- I'm buttwalking... is that a crime? -
Die dubbelganger van Johan in het publiek
Zo deze man mogen ze ook afschieten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jan Kooijemans
ik dacht dat ik de 100000 had gewonnen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef anoukane het volgende:
'dit is een herhaling, u kunt niet meer stemmen'![]()
TOETERTJES, TOETERTJES!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog hoe we allemaal los gingen toen bekend werd dat VI gewonnen hadCitius, Altius, Fortius.![]()
topicje of 12quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog hoe we allemaal los gingen toen bekend werd dat VI gewonnen had
TOETERTJE!- I'm buttwalking... is that a crime? -
Schiterend interview met Boskamp in de VI laatst. Over zijn overleden vrouw.
Maajt dit extra mooi
5e keer weer niet!- I'm buttwalking... is that a crime? -
TOETERTJES!- I'm buttwalking... is that a crime? -
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES!Ik typ straat.
Geweldig om teru te zien.
Zit hier weer met de tranen in mn ogen van het lachen
even het interview omkeren- I'm buttwalking... is that a crime? -
Genee Trolololoooooooooo- I'm buttwalking... is that a crime? -
Blijft leuk
Beatus vir qui suffert tentationem.
GAAN WE ZOENEN!!- I'm buttwalking... is that a crime? -
wie zou dat zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Was dat niet een of andere fok!ker die daar een topic maakte?![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.quote:
Only a fool would take anything posted here as fact.¯ _(ツ)_/¯![]()
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die hebben voor minstens de helft van de stemmen gezorgd.![]()
![]()
WAT ZIT JIJ NOU ACHTERLIJK TE LACHEN!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De personificatie van het gelijk van het argument van Derksen ...quote:Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Was dat niet een of andere fok!ker die daar een topic maakte?
Toen kreeg ik de foutmelding dat het topic al bestond![]()
![]()
Je hoeft niet te posten om te stemmen, zeikerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Waren ook alleen maar fokkers en samefags op 4chan toen![]()
Lekkere uitzending hoor. Scheelt me weer anderhalf uur oeverloos klikken op Youtube<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dit was geweldig
Nu naar The Voice.
kan ik morgen met ma praten.
De compilatie uitzending laat goed zien dat de uitzendingen met Gijp, Boskamp en Schelvis de betere showtjes zijn.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."![]()
Dat je dat voor je moeder overhebt is wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef tong80 het volgende:
Dit was geweldig
Nu naar The Voice.
kan ik morgen met ma praten.![]()
Derksen langs de regenpijp, op naar de Markt in Deventer
Ik ging met mijn zwart witte vlag op de fiets naar FCDB in de jaren 70quote:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn zwart witte vlag op de fiets naar FCDB in de jaren 70![]()
Over welke speler ging dat, die hartproblemen dacht te hebben maar gewoon te veel hamburgers heeft gegeten waardoor hij te snel te moe is? Toch niet Janota hè?AFC AJAX![]()
Dat komt nu op VITV;quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Hey what the fuck, geen herhaling op rtlgemist.nl ?
http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)=true#videoplayerTop
Staat er nog niet bij.![]()
Heeft op zich niks met VI te maken, maar ik vind dit toch wel een merkwaardig incident.
(en dat het nou net de vermakelijke hork weer moet overkomen)
En als je dan toch een valse naam verzint: Raicho Raichev....quote:AZ 'slachtoffer' van merkwaardig voorval: arbiter met valse identiteit
Zaterdag, 14 januari 2012 om 00:05
De oefenwedstrijd van AZ tegen Werder Bremen (1-2) in de Turkse plaats Belek blijkt te zijn gefloten door de omstreden Bulgaarse scheidsrechter Luchezar Yonov. Volgens nationale televisiezender BNT leidde deze vorig jaar op non-actief gezette arbiter het duel onder een valse naam.
De clubs uit Alkmaar en Bremen gingen ervan uit dat de man Raicho Raichev heette. Yonov en zijn assistenten Petar Tarulov en Emil Mitev werden vorig jaar door de Bulgaarse voetbalbond (BFU) geschorst omdat zij zonder medeweten van de BFU internationale wedstrijden in Zuid-Amerika floten. Het drietal werd direct geschorst.
"Dit verhaal bewijst dat we vorig jaar de juiste beslissing hebben genomen", claimt bestuurder Kostadin Kostadinov. Raichev gaat er alles aan doen om zijn naam te zuiveren. In het duel van woensdag was er sprake van tien minuten blessuretijd, een controversiële strafschop en een vrije trap in de negende minuut van de extra tijd.![]()
![]()
Wat een gebeuren zeg....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft op zich niks met VI te maken, maar ik vind dit toch wel een merkwaardig incident.
[..]
En als je dan toch een valse naam verzint: Raicho Raichev....AFC AJAX![]()
Monty Python reloaded...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je dan toch een valse naam verzint: Raicho Raichev....![]()
![]()
compilatietjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, complicatie beste momenten. Maandag weer![]()
Mijn god...wat een rare snuiters lopen er toch rond op deze aardkloot.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
Zeer hoog WTF-gehalte dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je dan toch een valse naam verzint: Raicho Raichev....
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ik vind dit eigenlijk wel supergrappigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
Lekker belangrijk als ik een aflevering gezien heb hoef ik die niet meer terug te zien , zelfde als 2 keer dezelfde film kijken.quote:![]()
Er zijn ook mensen die hem nog niet hebben gezien...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:03 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als ik een aflevering gezien heb hoef ik die niet meer terug te zien , zelfde als 2 keer dezelfde film kijken.![]()
Compilatie zijn beelden van afgelopen afleveringenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hem nog niet hebben gezien...![]()
![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Huh? Op de eerste pagina van dit topic word ik gevraag om een gebruikersnaam en wachtwoord voor www.rcl.nl.
Meer mensen hier last van?![]()
Nee. Admin/admin al geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:33 schreef Klummie het volgende:
Huh? Op de eerste pagina van dit topic word ik gevraag om een gebruikersnaam en wachtwoord voor www.rcl.nl.
Ja doet ut nietquote:![]()
Maar dit is vreemd, ik gebruik firefox maar in IE gebeurt het ook.
Wat zou dat kunnen zijn? Alles is al gescand.![]()
Had ik ook...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja doet ut niet![]()
Maar dit is vreemd, ik gebruik firefox maar in IE gebeurt het ook.
Wat zou dat kunnen zijn? Alles is al gescand.![]()
Hij werkt hier toch echt in WMP en VLC...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Huh? Waarmee moet je dit afspelen want WMP en VLC pakt hem niet bij mij?![]()
Lijkt erop dat ze de compliatie uitzending niet online zetten, Jupiler voetbal van gisteren staat er namelijk al wel op en oudere afleveringen van VI ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef bascross het volgende:
Rtlgemist was altijd vrij snel, maar VItv duurt fucking lang.![]()
http://nos.nl/dossier/176(...)forum/tab/67/webcam/
Iwan van Duren nu bij Studio Sport Forum op Radio 1![]()
Kwam door een pic in de OP die daar gehost werd. Zou nu opgelost moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:33 schreef Klummie het volgende:
NOS Langs de Lijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/dossier/176(...)forum/tab/67/webcam/
Iwan van Duren nu bij Studio Sport Forum op Radio 1Wie dit leest is gek![]()
Vanmiddag heerlijk zitten genieten van de compilatie 2011. Voetjes omhoog, broekie uit. Wat blijft Gijp toch een baasheid.![]()
Dit dus. Hele avond over Feyenoord ouwehoeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
Gijp terugMet Hanegem EN Boskamp
![]()
Dat wordt een heldenaflevering
![]()
![]()
Kapiteintjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Hele avond over Feyenoord ouwehoeren.Ik moest zo lachen om je opmerking over je vriendin gister na het schrijven van 13-A4 tekst op een tentamen
. Herkenbaar +1. Ik heb maandag een rechtententamen wat hetzelfde effect teweeg zal brengen
.
![]()
Ik vond Erik altijd wel grappig. Een van de weinige gasten die een beetje tegen Johan in durft te gaan. Is af en toe ook wel leuk om te zien, aangezien Johan ook vaak gewoon een bandje afratelt dat helemaal niet op concrete feiten gebaseerd is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:47 schreef Type-R het volgende:
[..]
Hij zit in de voetballerij, dat was de voorwaarde van Johan
Daarom schuiven Erik en Raoul Heertje niet meer aan![]()
Ha...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KapiteintjeIk moest zo lachen om je opmerking over je vriendin gister na het schrijven van 13-A4 tekst op een tentamen
. Herkenbaar +1. Ik heb maandag een rechtententamen wat hetzelfde effect teweeg zal brengen
.
Zal ik je vriendin dan ff overnemen?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2012 18:57:58 ]![]()
Zolang je niet upload sowieso niet. Wanneer je dat wel doet eigenlijk ook niet. Ken niemand die problemen heeft gehad, maargoed iemand moet de eerste zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je dan geen problemen met BREIN?![]()
Blijft jammer, ik keek uit naar weer een keertje Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:47 schreef Type-R het volgende:
[..]
Hij zit in de voetballerij, dat was de voorwaarde van Johan
Daarom schuiven Erik en Raoul Heertje niet meer aan![]()
Boskamp komt nu niet denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Een tafel van 5 met een paar hele brede meneeren? Dat wordt krappies.![]()
Privé eigendomquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha...Zal ik je vriendin dan ff overnemen?
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: