wie zou dat zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Was dat niet een of andere fok!ker die daar een topic maakte?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.quote:
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die hebben voor minstens de helft van de stemmen gezorgd.
De personificatie van het gelijk van het argument van Derksen ...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Was dat niet een of andere fok!ker die daar een topic maakte?
Je hoeft niet te posten om te stemmen, zeikerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Waren ook alleen maar fokkers en samefags op 4chan toen
Dat je dat voor je moeder overhebt is wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef tong80 het volgende:
Dit was geweldig
Nu naar The Voice.
kan ik morgen met ma praten.
Ik ging met mijn zwart witte vlag op de fiets naar FCDB in de jaren 70quote:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn zwart witte vlag op de fiets naar FCDB in de jaren 70
Dat komt nu op VITV;quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Hey what the fuck, geen herhaling op rtlgemist.nl ?
En als je dan toch een valse naam verzint: Raicho Raichev....quote:AZ 'slachtoffer' van merkwaardig voorval: arbiter met valse identiteit
Zaterdag, 14 januari 2012 om 00:05
De oefenwedstrijd van AZ tegen Werder Bremen (1-2) in de Turkse plaats Belek blijkt te zijn gefloten door de omstreden Bulgaarse scheidsrechter Luchezar Yonov. Volgens nationale televisiezender BNT leidde deze vorig jaar op non-actief gezette arbiter het duel onder een valse naam.
De clubs uit Alkmaar en Bremen gingen ervan uit dat de man Raicho Raichev heette. Yonov en zijn assistenten Petar Tarulov en Emil Mitev werden vorig jaar door de Bulgaarse voetbalbond (BFU) geschorst omdat zij zonder medeweten van de BFU internationale wedstrijden in Zuid-Amerika floten. Het drietal werd direct geschorst.
"Dit verhaal bewijst dat we vorig jaar de juiste beslissing hebben genomen", claimt bestuurder Kostadin Kostadinov. Raichev gaat er alles aan doen om zijn naam te zuiveren. In het duel van woensdag was er sprake van tien minuten blessuretijd, een controversiële strafschop en een vrije trap in de negende minuut van de extra tijd.
Wat een gebeuren zeg....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft op zich niks met VI te maken, maar ik vind dit toch wel een merkwaardig incident.
(en dat het nou net de vermakelijke hork weer moet overkomen)
[..]
En als je dan toch een valse naam verzint: Raicho Raichev....
Monty Python reloaded...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft op zich niks met VI te maken, maar ik vind dit toch wel een merkwaardig incident.
[..]
compilatietjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, complicatie beste momenten. Maandag weer
Mijn god...wat een rare snuiters lopen er toch rond op deze aardkloot.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer hoog WTF-gehalte dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel supergrappigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als ik een aflevering gezien heb hoef ik die niet meer terug te zien , zelfde als 2 keer dezelfde film kijken.quote:
Er zijn ook mensen die hem nog niet hebben gezien...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:03 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als ik een aflevering gezien heb hoef ik die niet meer terug te zien , zelfde als 2 keer dezelfde film kijken.
Compilatie zijn beelden van afgelopen afleveringenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hem nog niet hebben gezien...
Bedankt!quote:
Nee. Admin/admin al geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:33 schreef Klummie het volgende:
Huh? Op de eerste pagina van dit topic word ik gevraag om een gebruikersnaam en wachtwoord voor www.rcl.nl.
Meer mensen hier last van?
Ja doet ut nietquote:
Had ik ook...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja doet ut niet![]()
Maar dit is vreemd, ik gebruik firefox maar in IE gebeurt het ook.
Wat zou dat kunnen zijn? Alles is al gescand.
Hij werkt hier toch echt in WMP en VLC...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Huh? Waarmee moet je dit afspelen want WMP en VLC pakt hem niet bij mij?
Lijkt erop dat ze de compliatie uitzending niet online zetten, Jupiler voetbal van gisteren staat er namelijk al wel op en oudere afleveringen van VI ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef bascross het volgende:
Rtlgemist was altijd vrij snel, maar VItv duurt fucking lang.
Kwam door een pic in de OP die daar gehost werd. Zou nu opgelost moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:33 schreef Klummie het volgende:
Huh? Op de eerste pagina van dit topic word ik gevraag om een gebruikersnaam en wachtwoord voor www.rcl.nl.
Meer mensen hier last van?
NOS Langs de Lijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/dossier/176(...)forum/tab/67/webcam/
Iwan van Duren nu bij Studio Sport Forum op Radio 1
Dit dus. Hele avond over Feyenoord ouwehoeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
Gijp terugMet Hanegem EN Boskamp
![]()
Dat wordt een heldenaflevering
Kapiteintjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Hele avond over Feyenoord ouwehoeren.
Ik vond Erik altijd wel grappig. Een van de weinige gasten die een beetje tegen Johan in durft te gaan. Is af en toe ook wel leuk om te zien, aangezien Johan ook vaak gewoon een bandje afratelt dat helemaal niet op concrete feiten gebaseerd is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:47 schreef Type-R het volgende:
[..]
Hij zit in de voetballerij, dat was de voorwaarde van Johan
Daarom schuiven Erik en Raoul Heertje niet meer aan
Ha...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KapiteintjeIk moest zo lachen om je opmerking over je vriendin gister na het schrijven van 13-A4 tekst op een tentamen
. Herkenbaar +1. Ik heb maandag een rechtententamen wat hetzelfde effect teweeg zal brengen
.
Zolang je niet upload sowieso niet. Wanneer je dat wel doet eigenlijk ook niet. Ken niemand die problemen heeft gehad, maargoed iemand moet de eerste zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je dan geen problemen met BREIN?
Blijft jammer, ik keek uit naar weer een keertje Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:47 schreef Type-R het volgende:
[..]
Hij zit in de voetballerij, dat was de voorwaarde van Johan
Daarom schuiven Erik en Raoul Heertje niet meer aan
Boskamp komt nu niet denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Een tafel van 5 met een paar hele brede meneeren? Dat wordt krappies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |