Idd mijn ogen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Omg die site van William.Wat kitsch.
OK => Olympisch Kampioenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist terug gezien:
- Opvallend inderdaad dat er 1 vraag uit was bij de trappenopdracht
- OK 829 in de test: is te achterhalen wie in die auto zat en zo ja, heeft dat dan te maken met het dagboek van de Mol? '' OK...''
- 4263 = 15 opgeteld, wat was er ook alweer met het getal 15 aan de hand?
Voor nu zet ik in op Liesbeth..
Ik vind het eerder raar van Dio dat hij niet wist hoeveelste hij in de top 40 stond. Maarten doet toch niet aan sprint-zwemmen, maar lange afstanden, daar gaat het dus eerder om uren en minuten dan seconden lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Van dat zwemmen ja dat snapte ik ook niet dat Maarten niet eens wist hoeveel hij gehaald had..Toen Art dat aan hem vroeg
Ja dat was ook dom van Dio dat hij niet weet hoeveelste plaats hij stond in de Top 40quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind het eerder raar van Dio dat hij niet wist hoeveelste hij in de top 40 stond. Maarten doet toch niet aan sprint-zwemmen, maar lange afstanden, daar gaat het dus eerder om uren en minuten dan seconden lijkt me.
Dat antwoord wat hij gaf klopte gewoon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat was ook dom van Dio dat hij niet weet hoeveelste plaats hij stond in de Top 40
Maar wie weet liegt ie daarover ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Welke vier vragen kreeg Frits?
- Middelbare school diploma
-Kreeft
-Naam
-?
Hij geeft aan bij alle 4 de vragen niet gelogen te hebben, dus in de ontbrekende vraag is in ieder geval een deel goed.
Silverlight niet, bekijk het in Flash!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:25 schreef Zocalo het volgende:
Doet Uitzendinggemist het bij jullie?
Travestiet opgebouwd uit lichaamsdelen van eerdere mollen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit volgende week.
Boven je tekstvak, blauwe vogeltje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
Hoe kopieer je zo'n tweet naar hiero??
Helemaal eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
Zelf heb ik de eerste aflevering niet gezien, vanavond wel gekeken. Vond zelf wel dat de eerste twee opdrachten van vandaag te makkelijk te ontregelen zijn.
Bij de trapopdracht, moeten ten eerste alle kandidaten eerlijk zijn of dingen nog weten (Maarten, Dio). Dan moeten ze ook nog eens goed rekenen, wat eigenlijk alleen lastig is doordat iedereen door elkaar heen schreeuwt. Ook moeten ze de vraag goed onthouden (a+b*c, of toch a+b/c?). En tot slot moet er ook nog eens goed geteld worden.
Daar hoeft de mol eigenlijk niet veel te doen. De kans dat dit namelijk fout gaat is bijzonder groot. Ik denk zelfs dat als je dit gaat doen met negen mensen die heel goed samenwerken, en allemaal baat hebben bij het winnen, de opdracht niet halen.
Hetzelfde geldt voor de auto opdracht. Daar heb je al de aanwijzing voor het rijden die fout kan gaan, het begrijpen van die aanwijzing. Vervolgens moet er nog op de juiste manier gereden worden. Dan is er nog wat chaos met wisselen van chauffeurs. Tot slot moeten twee mensen het ook nog kunnen lezen. Ook hier geldt weer dat iedereen de opdracht kan vernaggelen, zonder dat de mol zijn best hoeft te doen.
Bij de derde opdracht is het wat subtieler. Of de Mol kan hier goed zijn best doen (wat ik ook denk, want het antwoord van Maarten zal vast wel doorgespeeld zijn). Of je moet kiezen onduidelijk te zijn/verkeerd te tellen.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik de aflevering niet leuk vond. Integendeel. Maar ik vind dit soort opdrachten (vooral de trapopdracht) een te makkelijke keuze van de productie. Om dan daarna lekker te kunnen zeggen dat de groep er niets van bakt en nog later dat de mol toch zo goed bezig was.
Daarom doen ze dat ook wel ja. Zolang ze dan niet aan het einde gaan doen, dat de mol daar geniaal bezig was, of dat de groep aan het stuntelen was, vind ik het best. Natuurlijk zitten er dit jaar ook wel weer genoeg nepmollen bij, maar die trapopdracht vond ik niet dat ze heel erg dom bezig waren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Dat is ook wel weer te begrijpen. De opdrachten worden dusdanig in elkaar gezet dat het lastig te zien is bij wie en waarom het fout gaat. Als je er genoeg variabelen instopt, en dan ook nog het element hebt van nepmollen, is het zeker in de eerste afleveringen eigenlijk onmogelijk om er iets van te zeggen.
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:12:28En moesten we daarom 202/4=50.5 stappen doen? RT @ArjenBrouwer Verdacht Maarten van der Weijden is 2,02m en niet 2,04m reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:09:40Zie op de #widm dat ik niet meer de minst verdachte ben. Snap ik niks van; mollen houden niet van water reageer retweet
Tussen waar je een post typt en je smileys staan allemaal tekentjes, helemaal rechts staat /me, en eentje naar links is een blauw vogeltje: plaats een tweetquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Ik zie geen blauw vogeltje boven mijn tekstvak?
Maar goed, twitter van Maarten.. hijs 202 cm en niet 204 cm.. maar snap zijn reactie ff niet over het tellen...
https://twitter.com/#!/mvdweijden
Mee eens, tot nu toe valt het helaas nog een beetje tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
Zelf heb ik de eerste aflevering niet gezien, vanavond wel gekeken. Vond zelf wel dat de eerste twee opdrachten van vandaag te makkelijk te ontregelen zijn.
Bij de trapopdracht, moeten ten eerste alle kandidaten eerlijk zijn of dingen nog weten (Maarten, Dio). Dan moeten ze ook nog eens goed rekenen, wat eigenlijk alleen lastig is doordat iedereen door elkaar heen schreeuwt. Ook moeten ze de vraag goed onthouden (a+b*c, of toch a+b/c?). En tot slot moet er ook nog eens goed geteld worden.
Daar hoeft de mol eigenlijk niet veel te doen. De kans dat dit namelijk fout gaat is bijzonder groot. Ik denk zelfs dat als je dit gaat doen met negen mensen die heel goed samenwerken, en allemaal baat hebben bij het winnen, de opdracht niet halen.
Hetzelfde geldt voor de auto opdracht. Daar heb je al de aanwijzing voor het rijden die fout kan gaan, het begrijpen van die aanwijzing. Vervolgens moet er nog op de juiste manier gereden worden. Dan is er nog wat chaos met wisselen van chauffeurs. Tot slot moeten twee mensen het ook nog kunnen lezen. Ook hier geldt weer dat iedereen de opdracht kan vernaggelen, zonder dat de mol zijn best hoeft te doen.
Bij de derde opdracht is het wat subtieler. Of de Mol kan hier goed zijn best doen (wat ik ook denk, want het antwoord van Maarten zal vast wel doorgespeeld zijn). Of je moet kiezen onduidelijk te zijn/verkeerd te tellen.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik de aflevering niet leuk vond. Integendeel. Maar ik vind dit soort opdrachten (vooral de trapopdracht) een te makkelijke keuze van de productie. Om dan daarna lekker te kunnen zeggen dat de groep er niets van bakt en nog later dat de mol toch zo goed bezig was.
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 21:55:23Brrr het is koud in IJsland #widm reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 21:54:35En Viking was al helemaal niet te lezen. #widm reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 21:39:31Zouden jullie snappen wat er bedoeld wordt met achter de komma bij een tijd? Ikke niet hoor, echt niet reageer retweet
Ach verhip, ik zat dat blauwe vogeltje dus op Twitter te zoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Tussen waar je een post typt en je smileys staan allemaal tekentjes, helemaal rechts staat /me, en eentje naar links is een blauw vogeltje: plaats een tweet
Denk het, hoewel bij vraag 6 die niet uitgezonden is misschien ook een half uit kon komen. Dat zou betekenen 50,5 + (bijvoorbeeld) 71,5 = 122quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef Ireth het volgende:
Als ik het goed begrijp is er dus bewust gezegd dat Maarten 204 cm is, want 202 : 4 kwam niet uit?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef themole het volgende:
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 21:55:23Brrr het is koud in IJsland #widm reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 21:54:35En Viking was al helemaal niet te lezen. #widm reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 21:39:31Zouden jullie snappen wat er bedoeld wordt met achter de komma bij een tijd? Ikke niet hoor, echt niet reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:09:40Zie op de #widm dat ik niet meer de minst verdachte ben. Snap ik niks van; mollen houden niet van water reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:12:28En moesten we daarom 202/4=50.5 stappen doen? RT @ArjenBrouwer Verdacht Maarten van der Weijden is 2,02m en niet 2,04m reageer retweet
Annemarie twitterde ook. Twee afvallersquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]HIJ TWITTERT, HIJ IS ER VOLGENDE WEEK SOWIESO NIET MEER BIJ!!1
Frits twittert ook en William ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:42 schreef Zocalo het volgende:
Annemarie twitterde ook. Twee afvallers
Kandidaten weten toch niet waar ze heengaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou het tweede land waar men naartoe gaat Griekenland kunnen zijn? Er zijn best wat aanwijzingen richting Griekenland tot op heden; het Omega teken op William z'n pet, Maarten als Bèta geleerde. Maarten won tevens tijdens de Olympische Spelen zijn gouden medaille, wat weer verwijst naar Athene (Griekenland)
Niet gezien, excusé.quote:
Goed punt, maar toch vind ik het opvallend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kandidaten weten toch niet waar ze heengaan?
Whehequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
Maarten tweet alsof ie een inwoner is van Duckstad.
dat heb ik ook een beetje. Ik vind het meestal ook leuker als er wat mensen zijn afgevallen en er 6 of 5 deelnemers zijn. Dan is er voor de kijker wat meer overzicht. Van mij mogen ze dat dan ook wel over 4 afleveringen uitsmeren ipv 2.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Mee eens, tot nu toe valt het helaas nog een beetje tegen.
Ik kijk het graag en het is allemaal wel leuk, maar toch kan het beter.
Klik eens op real life soaps & streams boven in het topic?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Ah, leuk dat er ook een WIDM topic is.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klik eens op real life soaps & streams boven in het topic?
Dit jaar is een experiment in RLS met de verschillende topics, volgend jaar krijgen we hopelijk een eigen forum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zag deze toevallig staan bij Actieve Topics, had er niet bij nagedacht het specifiek op te zoeken (ben wel een fanatieke kijker, al vele seizoenen) en ik kom normaal nooit in RLS.
Een brilsterkte van 0,5 vind ik ook wat onwaarschijnlijk, dan merk je nog nauwelijks dat je minder scherp ziet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:46 schreef Zocalo het volgende:
De brilsterkte van Annemarie is misschien wel degene die het meeste roet in het eten kan gooien.
Immers; als je iets keer de helft moet doen krijg je opeens een groot verschil. Scheelt 21 treden.
Wel een echte wiskundige, zodra het iets toegepast wordt snappen ze er niks meer van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef themole het volgende:
Wiskundige zijn zeer precies, in dit geval is achter de komma bij een tijd nogal dubieus. Bedoelen ze daarmee uren,minuten of uren:minuten,seconden of uren:minuten:seconde,milisecondes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een echte wiskundige, zodra het iets toegepast wordt snappen ze er niks meer van.
Hij heeft wel gelijk, maar de situatie was zeer herkenbaar. Normaal gesproken wordt de tijd in hondersten van een seconden gemeten toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:27 schreef themole het volgende:
[..]
Wiskundige zijn zeer precies, in dit geval is achter de komma bij een tijd nogal dubieus. Bedoelen ze daarmee uren,minuten of uren:minuten,seconden of uren:minuten:seconde,milisecondes.
wie zegt dat ze een negatieve sterkte heeft, ze riep toch een half niet min een half...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:59 schreef gohan16 het volgende:
Trouwens, ze moesten vermenigvuldigen met de brilsterkte van AM. Iets x -0,5 = MINGETAL! Dus Ze moesten terug. In de Min heette de aflevering. Er is dus een zeer grove fout gemaakt ergens.
Als ze negatieve sterkte heeft, klopt die theorie wel. Ik zag haar wel een paar keer knijpen met haar ogen omdat ze haar bril niet op had en dus het niet goed kon zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef svk1985 het volgende:
[..]
wie zegt dat ze een negatieve sterkte heeft, ze riep toch een half niet min een half...
waarschijnlijk hebben ze 1 vraag niet laten zien, zodat de kijker niet weet bij welke som er iets fout ging, maar als ik goed heb geteld en een beetje vertrouw op huisdieren en huisnummers dan is vraag 6 die ontbrak degene waar het volledig fout is gegaan...
das een hele goeie.. !! Het eerste antwoord was toch 21? dan zouden ze dus maar 7 treden missenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik niet begrijp; ze moesten toch bij iedere trede waar ze stopten iemand achterlaten? Er is toch door niemand gezegd dat ze onderaan al iemand moesten laten staan?
Dat zou idd een flink verschil maken, dan rest nog de vraag waarom de 6de vraag niet is uitgezonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
das een hele goeie.. !! Het eerste antwoord was toch 21? dan zouden ze dus maar 7 treden missen
Jawel, Art zei dat één iemand moest achterblijven en de rest van de groep 20 stappen omhoog mochtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik niet begrijp; ze moesten toch bij iedere trede waar ze stopten iemand achterlaten? Er is toch door niemand gezegd dat ze onderaan al iemand moesten laten staan?
Ze zijn die 21 stappen toch omhoog gelopen? Je kan dat niet zomaar van die 28 aftrekken, als deze theorie klopt zou dat betekenen dat er nog een vraag na zou komen aan het eind. Maar die suggestie is niet gewekt, en daarom denk ik dat het dus ook niet het geval was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
das een hele goeie.. !! Het eerste antwoord was toch 21? dan zouden ze dus maar 7 treden missen
Klopt. De mol had het sowieso makkelijk deze opdracht en had dit ook helemaal niet mogelijk. Als er maar 1 iemand zich misteld had in bijvoorbeeld het aantal letters in zijn/haar naam, of misrekend bij een som dan was de opdracht al fout gegaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze zijn die 21 stappen toch omhoog gelopen? Je kan dat niet zomaar van die 28 aftrekken, als deze theorie klopt zou dat betekenen dat er nog een vraag na zou komen aan het eind. Maar die suggestie is niet gewekt, en daarom denk ik dat het dus ook niet het geval was.
Maar er moest dus wel iemand blijven staan onderaan, dus ik denk niet dat er nog een extra vraag wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja, misschien was er nog wel een extra vraag, maar als alleen liesbeth nog over was, kon Art die dus zowiezo niet stellen, omdat er niemand meer achter kon blijven, wat wel zou kunnen als er onderaan niemand was blijven staan
werd er niet gezegd dat bij elke "trede" iemand moest blijven staan??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er moest dus wel iemand blijven staan onderaan, dus ik denk niet dat er nog een extra vraag was.
Inge Ypenburg!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit volgende week.
Even in de herhalingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
werd er niet gezegd dat bij elke "trede" iemand moest blijven staan??
ik weet t niet hoor, zou best kunnen dat het duidelijk is aangegeven, maar dat is dan bij mij niet binnen gekomen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, Art zei dat één iemand moest achterblijven en de rest van de groep 20 stappen omhoog mocht.
Ah, dan heb ik het niet goed gehoord.quote:
Wat ik dus zei: Als ze negatieve brilsterkte heeft, was het antwoord het dubbele geweest. Dan misten ze nog 'maar' zeven treden. Klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Als ze negatieve sterkte heeft, klopt die theorie wel. Ik zag haar wel een paar keer knijpen met haar ogen omdat ze haar bril niet op had en dus het niet goed kon zien.
Eén van de leukste kandidaten voorlopig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef Heufd het volgende:
Liesbeth maakt alleen maar domme opmerkingen. Vervelend mens. Weg ermee.
Of, hij had geen idee waaraan hij begon omdat hij zich amper had kunnen voorbereiden. (dagboek in zijn topic.)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Wel jammer dat Dio eruit is (vond hem wel grappig), maar die was echt niet uit het juiste hout gesneden voor dit spel. Of hij was de mol, of gewoon heel erg dom. Dat laatste bleek dus.
Dit dus...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Wel jammer dat Dio eruit is (vond hem wel grappig), maar die was echt niet uit het juiste hout gesneden voor dit spel. Of hij was de mol, of gewoon heel erg dom. Dat laatste bleek dus.
Als je een intake gesprek doet kun je toch minstens wat oude seizoenen bekijken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of, hij had geen idee waaraan hij begon omdat hij zich amper had kunnen voorbereiden. (dagboek in zijn topic.)
Ja, en zal dus gewoon zijn/haar best hebben gedaan, er even van uit gaand dat de redactie de mol heeft ingefluisterd wat Maarten had geantwoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef FastFox91 het volgende:
Bij de rooksignalenopdracht had de mol dus juist profijt als de opdracht gehaald zou worden?
Jij hebt 7 vragen terwijl er 8 gesteld werden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef Hendrikpostbez het volgende:
De opgaven:
1.Aantal letters van Frits zijn volledige echte naam, voornamen plus achternaam ( Waarom zegt Art hier echte bij?) - het aantal piercings van Annemarie. 23-3=20
2. De lengte van Maarten in centimers/ aantal zwemdiploma's van William. 204/4= 51
71 treden
3. Aantal mensen van Monicadasilvo trio x het aantal letters van de volledige echte naam van Dio.
2x18=36
107 treden
4. Aantal middelbare schooldiploma's van Frits plus het huisnummer van Liesbeth. Hierbij werd alleen het antwoord van 33 gegeven.
140 treden
5. Huisnummer van Hadewich plus aantal rammen in de groep plus hoogste notering van tijdmachine. 22+12+2 werd er gezegd= 36
176 treden
6. Huisdieren van Liesbeth- aantal kreeften in groep + schoenmaat Hadewich = 40 volgens kandidaten. Hier maakt William een fout. Hij zegt dat ze het aantal huisdieren min moeten doen, maar daar begint het juist mee. Schoenmaat van Hadewich is 39
215 treden
7. Schoenmaat Tim X brilsterkte Annemarie+ cijfer achter komma waarmee Maarten OK werd.
42x0,5+5= 26
241 treden
Ze kwamen 28 treden te kort.
Er waren dus 269 treden in totaal. Kunnen we iets met dit getal?
Dus nu weet ik al wie de mol is verdomme. Lees het stuk niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef DaMart het volgende:
Er schijnt onlangs iets in Privé te hebben gestaan, onderstaande screenshots (helaas niet direct naar te linken hier) vond ik hiervan:
http://img835.imageshack.us/img835/4593/prive1.jpg (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/f/850/prive2m.jpg (copy/paste deze link)
Ze hadden niet hoeven zeggen dat het Momfer is, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:54 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dus nu weet ik al wie de mol is verdomme. Lees het stuk niet.
Dat staat er toch niet direct in?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:54 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dus nu weet ik al wie de mol is verdomme. Lees het stuk niet.
Nee, er staat alleen in wie Albert Verlinde verdenktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet direct in?
Nee, maar het kan toch best een betrouwbare bron zijn. En hij/zij is ook nog eens mijn hoofdverdachtequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet direct in?
Moet je hier niet plaatsen dan.. Gelukkig heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef DaMart het volgende:
Er schijnt onlangs iets in Privé te hebben gestaan, onderstaande screenshots (helaas niet direct naar te linken hier) vond ik hiervan:
http://img835.imageshack.us/img835/4593/prive1.jpg (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/f/850/prive2m.jpg (copy/paste deze link)
Waarom niet? Het zijn gewoon wat algemene feiten over Widm en hoe het in zijn werk gaat, de mol van Albert Verlinde komt aan bod en een paar tweets van kandidaten die hier ook al besproken zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet je hier niet plaatsen dan.. Gelukkig heb ik niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |