Idd mijn ogen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Omg die site van William.Wat kitsch.
OK => Olympisch Kampioenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist terug gezien:
- Opvallend inderdaad dat er 1 vraag uit was bij de trappenopdracht
- OK 829 in de test: is te achterhalen wie in die auto zat en zo ja, heeft dat dan te maken met het dagboek van de Mol? '' OK...''
- 4263 = 15 opgeteld, wat was er ook alweer met het getal 15 aan de hand?
Voor nu zet ik in op Liesbeth..
Ik vind het eerder raar van Dio dat hij niet wist hoeveelste hij in de top 40 stond. Maarten doet toch niet aan sprint-zwemmen, maar lange afstanden, daar gaat het dus eerder om uren en minuten dan seconden lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Van dat zwemmen ja dat snapte ik ook niet dat Maarten niet eens wist hoeveel hij gehaald had..Toen Art dat aan hem vroeg
Ja dat was ook dom van Dio dat hij niet weet hoeveelste plaats hij stond in de Top 40quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind het eerder raar van Dio dat hij niet wist hoeveelste hij in de top 40 stond. Maarten doet toch niet aan sprint-zwemmen, maar lange afstanden, daar gaat het dus eerder om uren en minuten dan seconden lijkt me.
Dat antwoord wat hij gaf klopte gewoon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat was ook dom van Dio dat hij niet weet hoeveelste plaats hij stond in de Top 40
Maar wie weet liegt ie daarover ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Welke vier vragen kreeg Frits?
- Middelbare school diploma
-Kreeft
-Naam
-?
Hij geeft aan bij alle 4 de vragen niet gelogen te hebben, dus in de ontbrekende vraag is in ieder geval een deel goed.
Silverlight niet, bekijk het in Flash!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:25 schreef Zocalo het volgende:
Doet Uitzendinggemist het bij jullie?
Travestiet opgebouwd uit lichaamsdelen van eerdere mollen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit volgende week.
Boven je tekstvak, blauwe vogeltje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
Hoe kopieer je zo'n tweet naar hiero??
Helemaal eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
Zelf heb ik de eerste aflevering niet gezien, vanavond wel gekeken. Vond zelf wel dat de eerste twee opdrachten van vandaag te makkelijk te ontregelen zijn.
Bij de trapopdracht, moeten ten eerste alle kandidaten eerlijk zijn of dingen nog weten (Maarten, Dio). Dan moeten ze ook nog eens goed rekenen, wat eigenlijk alleen lastig is doordat iedereen door elkaar heen schreeuwt. Ook moeten ze de vraag goed onthouden (a+b*c, of toch a+b/c?). En tot slot moet er ook nog eens goed geteld worden.
Daar hoeft de mol eigenlijk niet veel te doen. De kans dat dit namelijk fout gaat is bijzonder groot. Ik denk zelfs dat als je dit gaat doen met negen mensen die heel goed samenwerken, en allemaal baat hebben bij het winnen, de opdracht niet halen.
Hetzelfde geldt voor de auto opdracht. Daar heb je al de aanwijzing voor het rijden die fout kan gaan, het begrijpen van die aanwijzing. Vervolgens moet er nog op de juiste manier gereden worden. Dan is er nog wat chaos met wisselen van chauffeurs. Tot slot moeten twee mensen het ook nog kunnen lezen. Ook hier geldt weer dat iedereen de opdracht kan vernaggelen, zonder dat de mol zijn best hoeft te doen.
Bij de derde opdracht is het wat subtieler. Of de Mol kan hier goed zijn best doen (wat ik ook denk, want het antwoord van Maarten zal vast wel doorgespeeld zijn). Of je moet kiezen onduidelijk te zijn/verkeerd te tellen.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik de aflevering niet leuk vond. Integendeel. Maar ik vind dit soort opdrachten (vooral de trapopdracht) een te makkelijke keuze van de productie. Om dan daarna lekker te kunnen zeggen dat de groep er niets van bakt en nog later dat de mol toch zo goed bezig was.
Daarom doen ze dat ook wel ja. Zolang ze dan niet aan het einde gaan doen, dat de mol daar geniaal bezig was, of dat de groep aan het stuntelen was, vind ik het best. Natuurlijk zitten er dit jaar ook wel weer genoeg nepmollen bij, maar die trapopdracht vond ik niet dat ze heel erg dom bezig waren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Dat is ook wel weer te begrijpen. De opdrachten worden dusdanig in elkaar gezet dat het lastig te zien is bij wie en waarom het fout gaat. Als je er genoeg variabelen instopt, en dan ook nog het element hebt van nepmollen, is het zeker in de eerste afleveringen eigenlijk onmogelijk om er iets van te zeggen.
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:12:28En moesten we daarom 202/4=50.5 stappen doen? RT @ArjenBrouwer Verdacht Maarten van der Weijden is 2,02m en niet 2,04m reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:09:40Zie op de #widm dat ik niet meer de minst verdachte ben. Snap ik niks van; mollen houden niet van water reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |