We waren in het woensdagavondtopic begonnen maar vooral de huisnummers gooien roet in het eten. En het aantal zwemdiploma's.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
Heeft er trouwens al iemand nageteld of je met de gegeven antwoorden (trapopdracht) wel op het juiste aantal treden komt? Wie weet hebben ze wel verkeerd geteld met de treden ipv de antwoorden? (of heeft de laatste (mijn hemel, wie was het nou??) bewust verkeerd geteld?)
En de huisdieren van Liesbeth (?), en de brilsterkte en so on.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We waren in het woensdagavondtopic begonnen maar vooral de huisnummers gooien roet in het eten. En het aantal zwemdiploma's.
Ja oke, maar ik bedoel dus de gegeven antwoorden die ze in de porto aan Art doorgaven. Voor ze bij die trap kwamen werd er gezegd hoeveel treden het waren. Kwam dat idd ook overeen met totaal aan antwoorden + 28quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We waren in het woensdagavondtopic begonnen maar vooral de huisnummers gooien roet in het eten. En het aantal zwemdiploma's.
Was het niet een kandidaat (Annemarie?) die zei dat het een hele lange trap was met misschien wel 350 treden? Lijkt me een gokje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dus de gegeven antwoorden die ze in de porto aan Art doorgaven. Voor ze bij die trap kwamen werd er gezegd hoeveel treden het waren. Kwam dat idd ook overeen met totaal aan antwoorden + 28
(ik heb niet eens gemerkt dat vraag 6 niet in beeld is geweest?Toch eens online terug kijken
)
Liesje daarom kijk ik de woensdagavondtopic niet ..omdat ik donderdag op tv pas kijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, want vorig jaar had de Mol ook geld binnengebracht (om het daarna weer te verliezen)quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef gohan16 het volgende:
Teller: Maarten 3000, rest: totaal van -500
Volg het geld en vind de mol is het toch?
Dat begrijp ik, zou ik ook niet doen. Maar misschien is het wel handig om wat posts nog hierheen te kopieren, anders doen we misschien dubbel werk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Liesje daarom kijk ik de woensdagavondtopic niet ..omdat ik donerdag op tv pas kijk.
Yeh ik ben niet de enige!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, zou ik ook niet doen. Maar misschien is het wel handig om wat posts nog hierheen te kopieren, anders doen we misschien dubbel werk.
Dat er een vraag niet is uitgezonden is mij compleet ontgaan trouwens.
Idd mijn ogen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Omg die site van William.Wat kitsch.
OK => Olympisch Kampioenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist terug gezien:
- Opvallend inderdaad dat er 1 vraag uit was bij de trappenopdracht
- OK 829 in de test: is te achterhalen wie in die auto zat en zo ja, heeft dat dan te maken met het dagboek van de Mol? '' OK...''
- 4263 = 15 opgeteld, wat was er ook alweer met het getal 15 aan de hand?
Voor nu zet ik in op Liesbeth..
Ik vind het eerder raar van Dio dat hij niet wist hoeveelste hij in de top 40 stond. Maarten doet toch niet aan sprint-zwemmen, maar lange afstanden, daar gaat het dus eerder om uren en minuten dan seconden lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Van dat zwemmen ja dat snapte ik ook niet dat Maarten niet eens wist hoeveel hij gehaald had..Toen Art dat aan hem vroeg
Ja dat was ook dom van Dio dat hij niet weet hoeveelste plaats hij stond in de Top 40quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind het eerder raar van Dio dat hij niet wist hoeveelste hij in de top 40 stond. Maarten doet toch niet aan sprint-zwemmen, maar lange afstanden, daar gaat het dus eerder om uren en minuten dan seconden lijkt me.
Dat antwoord wat hij gaf klopte gewoon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat was ook dom van Dio dat hij niet weet hoeveelste plaats hij stond in de Top 40
Maar wie weet liegt ie daarover ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Welke vier vragen kreeg Frits?
- Middelbare school diploma
-Kreeft
-Naam
-?
Hij geeft aan bij alle 4 de vragen niet gelogen te hebben, dus in de ontbrekende vraag is in ieder geval een deel goed.
Silverlight niet, bekijk het in Flash!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:25 schreef Zocalo het volgende:
Doet Uitzendinggemist het bij jullie?
Travestiet opgebouwd uit lichaamsdelen van eerdere mollen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |