SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
"Hee frank, nee hoor toen was ik al thuis, ik ga er namelijk in de vierde aflevering uit. Groetjes Liesbeth."
Dit dus, mensen zien sommige simpele dingen echt te snel als hint.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef Zeroku het volgende:
Die Twitterberichten zou ik echt geen aandacht aan besteden. Een programma wat zo goed in elkaar zit wat dat betreft gaat echt niet falen door zo te verraden wie de Mol is.
ze kan uit paniek tweets gaan verwijderenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
"Hee frank, nee hoor toen was ik al thuis, ik ga er namelijk in de vierde aflevering uit. Groetjes Liesbeth."
Ghehequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef remcoP het volgende:
OEH PRECIES DE MENSEN IN HET MIDDEN VAN DE PLAATJES ZIJN NU AFGEVALLEN! HINTOp de site van WIDM degene die derde van links staat en de derde van rechts. Eens kijken of daar ook een patroon in komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het enige wat me dus verontrust is haar #WNL hashtag, dat zou erop kunnen wijzen dat ze Wakker Nederland aan het kijken wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus, mensen zien sommige simpele dingen echt te snel als hint.
Je moet toch wat te doen hebben in IJsland.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
het enige wat me dus verontrust is haar #WNL hashtag, dat zou erop kunnen wijzen dat ze Wakker Nederland aan het kijken was
En ze zei dat ze een goed molteam zijn, en zij zit dus in dat team blijkbaar...quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Liesbeth kwam als enige bovenaan aan bij de trap en zei na afloop: "De mol is erg actief geweest."
Dat soort hints vind ik relevanter.
live meekijken gaat niet vanuit het buitenlandquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben in IJsland.
Maar keek ze dan wel live?? Misschien via uitzendinggemist.nl op haar klapjap??quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef franklop het volgende:
[..]
live meekijken gaat niet vanuit het buitenland
Er werden bijna wat kandidaten aangereden en Liesbeth wilde dolgraag de porto van Hadewych hebben en lachte veelzeggend toen dat niet luktequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef Zeroku het volgende:
Bij die auto-opdracht is er, naast het falen van Frits en Dio, niet gek veel gebeurd, wel?
En Marit deed bitchy tegen Dio... maar was misschien wel nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er werden bijna wat kandidaten aangereden en Liesbeth wilde dolgraag de porto van Hadewych hebben en lachte veelzeggend toen dat niet lukte.
Dat wijst er zeker op, want ze heeft het over Petra Grijzen en dat was de presentator van Ochtendspits, programma van Wakker Nederland.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
het enige wat me dus verontrust is haar #WNL hashtag, dat zou erop kunnen wijzen dat ze Wakker Nederland aan het kijken was
Hadewych Minis werd net gezegd hier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Zocalo het volgende:
Wat mij vooral opviel: de titel.
In de Min.
Waarom niet gewoon 'in de min', waarom die hoofdletter?
Dat je dat opvalt. Dan zou het een hele goede hint kunnen zijn. Maar wat betekent in de dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Zocalo het volgende:
In de Min.
Dat dacht ik ook gezien te hebben, maar ik begon meteen te twijfelen of ik het wel goed zagquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Zocalo het volgende:
In de Min.
"in de" ~ syn; erin. Klemtoon op inquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je dat opvalt. Dan zou het een hele goede hint kunnen zijn. Maar wat betekent in de dan?
Nog steeds te veel aanwezig imo. Maar hij deed ook zijn 'stille jongen' tactiekquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
William viel wel 20x minder op dan vorige week eigenlijk.
Ik had gehoopt dat ie dat afschuwelijk petje kwijt geraakt was. Ik word er agressief van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Minder?! Ik had juist het idee dat ie alleen maar bij de tussenstukjes aan bod kwam, constant in beeld was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
twitter:liesbethstaats twitterde op maandag 23-05-2011 om 18:35:31Ik vind Petra Grijzen heel goed. #wnl reageer retweet
Minder verontrust is ! Primaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:liesbethstaats twitterde op maandag 23-05-2011 om 18:35:31Ik vind Petra Grijzen heel goed. #wnl reageer retweet
Geen exacte tijd, qua tweet.
18:35 zie ik staan? Hmm, dan is er geen ochtendspits.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Geen exacte tijd, qua tweet.
Niet zo bijdehand. Ik bedoel dat het misschien een verborgen hint is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"in de" ~ syn; erin. Klemtoon op in
Klopt maar niet meer van die rare acties enzo. Minder mollig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Minder?! Ik had juist het idee dat ie alleen maar bij de tussenstukjes aan bod kwam, constant in beeld was.
Ah, stond niet op haar Twitter.. Via FOK! dus wel. Nouja, rond 18:35. Moeten ze dan niet gezamelijk eten met de cameraploeg? IK ZIE EEN HINT!1!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef BobW het volgende:
[..]
18:35 zie ik staan? Hmm, dan is er geen ochtendspits.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Ik bedoel dat het misschien een verborgen hint is.
Ja wat ach.quote:
BOEHOE. Het was gewoon een garpje. Natuurlijk snap ik dat je dat niet letterlijk bedoelt, sjemug.quote:
En met een rode pet op had ie vorige week ook !quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Minder?! Ik had juist het idee dat ie alleen maar bij de tussenstukjes aan bod kwam, constant in beeld was.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
BOEHOE. Het was gewoon een garpje. Natuurlijk snap ik dat je dat niet letterlijk bedoelt, sjemug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
WIlliam gaat deze reeks winnen denk ik.Dat zou Avro ook letterlijk er zo inzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
WIlliam gaat deze reeks winnen denk ik.Klinkt logisch inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Land Rover Defenderquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Veel auto's dit seizoen trouwens.
Houd die jeep in de gaten!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Veel auto's dit seizoen trouwens.
wow het is een hint, dit is seizoen 12 wat de fuk man hoe kom je eraan ziek goede hint nu is het zeker dat dit seizoen 12 is omg omg omg bel de krant de pers brand in de tentquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef Hendrikpostbez het volgende:
4x2=8x6=48x3=144. Dat is 12x12 en dit is seizoen 12
Idd dat had ik nog helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wow het is een hint, dit is seizoen 12 wat de fuk man hoe kom je eraan ziek goede hint nu is het zeker dat dit seizoen 12 is omg omg omg bel de krant de pers brand in de tent
Let op:quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ach iedereen zit te goochelen met getallen
Dat kettinkje van.. Kim dacht ik, was een Romeinse 10 ofzo in seizoen 10....quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens iets met getallen geweest die iets zeiden over de mol.
quote:De daalder is een historische munt, die voor het eerst rond 1500 werd geslagen in Joachimsthal in Bohemen van zilver uit de mijnen aldaar. De naam was aan die plaats ontleend: Joachimstaler of kortweg taler.
slotjequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Jongens, ik wil niet de mod uithangen, maar de aflevering is al een tijdje afgelopen. Waarom wordt hier nog steeds druk gepost? Ben alweer bijna een uur aan het bijlezen.
Op deze manier heeft een subforum geen zin hè.
Gewoon napraten als in een soort SC mag wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Jongens, ik wil niet de mod uithangen, maar de aflevering is al een tijdje afgelopen. Waarom wordt hier nog steeds druk gepost? Ben alweer bijna een uur aan het bijlezen.
Op deze manier heeft een subforum geen zin hè.
gepost op het WIDM vorumquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Let op:
7+7= 14, Johan Cruijff droeg altijd 14. Hij heeft een kleindochter van 14, ze heet Jenna. In haar naam zit het anagram Anne, Anne is de naam van de tante van de broer van de vriendin van William. William is jarig op 14 Januari. William is de mol. Drie letters, Tim is ook drie letters en een vriend van William.
Ja joh is 4 topics geleden al gezegd en in het algemene hints topic maar dat geeft niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
Dagboek van de Mol, aflevering 1:
'De eerste klap is een daalder waard en in dit geval min 500 euro! Is dat wel eens eerder gebeurd?'
'Daalder' in google, kom je oa uit op Wikipedia.
[..]
Heb ff niet mee zitten lezenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja joh is 4 topics geleden al gezegd en in het algemene hints topic maar dat geeft niet.
Dat van die daalder is waarom ik Marit als mol had. Maar ze is té fanatiek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
Dagboek van de Mol, aflevering 1:
'De eerste klap is een daalder waard en in dit geval min 500 euro! Is dat wel eens eerder gebeurd?'
'Daalder' in google, kom je oa uit op Wikipedia.
[..]
Jenna = 5 letters. William = 7 letters. 5+7 = 12quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Let op:
7+7= 14, Johan Cruijff droeg altijd 14. Hij heeft een kleindochter van 14, ze heet Jenna. In haar naam zit het anagram Anne, Anne is de naam van de tante van de broer van de vriendin van William. William is jarig op 14 Januari. William is de mol. Drie letters, Tim is ook drie letters en een vriend van William.
Ja dat denk je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat van die daalder is waarom ik Marit als mol had. Maar ze is té fanatiek.
Ja, in de jeep ga je als mol als iemand door een portofoon niet goed verstaanbaar is echt niet honderd keer vragen wat ie nou precies bedoelt, en of het links voor hem of links voor hun isquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat van die daalder is waarom ik Marit als mol had. Maar ze is té fanatiek.
OMG DOORBRAAK IK HOEF NIET MEER TEKIJKEN HET IS DUIDELEIK.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jenna = 5 letters. William = 7 letters. 5+7 = 12
12E SEIZOEN WILLIAM MOL
Neuj, ze zit zo te obsessen over d'r theorie, en de hele tijd als een gek naar achteren te kijken naar Liesbeth, ze is teveel kandidaat.quote:
En dat ook!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in de jeep ga je als mol als iemand door een portofoon niet goed verstaanbaar is echt niet honderd keer vragen wat ie nou precies bedoelt, en of het links voor hem of links voor hun is. Dan is het gewoon links en hopen dat je de verkeerde kiest
.
Sommige dingen zijn niet of nauwelijks te vinden lijkt me... Hoeveel zwemdiploma's Willy heeft gehaald, of de brilsterkte van Anne-Marie...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
Heeft er trouwens al iemand nageteld of je met de gegeven antwoorden (trapopdracht) wel op het juiste aantal treden komt? Wie weet hebben ze wel verkeerd geteld met de treden ipv de antwoorden? (of heeft de laatste (mijn hemel, wie was het nou??) bewust verkeerd geteld?)
Vraag 6 kwam niet in beeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
Heeft er trouwens al iemand nageteld of je met de gegeven antwoorden (trapopdracht) wel op het juiste aantal treden komt? Wie weet hebben ze wel verkeerd geteld met de treden ipv de antwoorden? (of heeft de laatste (mijn hemel, wie was het nou??) bewust verkeerd geteld?)
Je vergeet Anne-Marie, en die stond in afl. 1 alleen voor het vliegtuig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Mijn grootste vermoeden is Liesbeth. De "ik sta er helemaal alleen voor" in Aflevering 1. Haar manier van spelen, en haar verdenkingen steeds in de interviews. Ook pakt ze graag de leiding (portofoon) zodat zij de touwtjes in handen had en als laatste boven zou komen. Zij wist dan natuurlijk alle antwoorden precies en kon dan zelf bekijken wanneer het nodig was naar een verkeerd antwoord te gaan. (De vragen over haar zelf)
William is het sowieso niet en ook Marit is het sowieso niet. (Overduidelijk wat mij betreft na die actie op die brug, of je bent wel een hele domme mol).
Frits ligt er te dik op (want wordt ook veel verdacht...). Die zijn het ook meestal niet. Maarten denk ik ook niet, als mol kon je bijna zeker weten dat het met de rooksignalen fout ging. Dan had hij gewoon gezegd dat het lukte. (Of in de auto met Art nog ff lekker het veranderd).
Dna blijft er al weinig over. In mijn ogen dus Liesbeth, met Hadewych en wellicht Tim als outsiders.
Denk dat ik dit jaar best wel eens goed kan zitten
Vraag 6 is niet uitgezonden, waarschijnlijk is daar wat gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
We waren in het woensdagavondtopic begonnen maar vooral de huisnummers gooien roet in het eten. En het aantal zwemdiploma's.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
En de huisdieren van Liesbeth (?), en de brilsterkte en so on.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We waren in het woensdagavondtopic begonnen maar vooral de huisnummers gooien roet in het eten. En het aantal zwemdiploma's.
Ja oke, maar ik bedoel dus de gegeven antwoorden die ze in de porto aan Art doorgaven. Voor ze bij die trap kwamen werd er gezegd hoeveel treden het waren. Kwam dat idd ook overeen met totaal aan antwoorden + 28quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We waren in het woensdagavondtopic begonnen maar vooral de huisnummers gooien roet in het eten. En het aantal zwemdiploma's.
Was het niet een kandidaat (Annemarie?) die zei dat het een hele lange trap was met misschien wel 350 treden? Lijkt me een gokje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dus de gegeven antwoorden die ze in de porto aan Art doorgaven. Voor ze bij die trap kwamen werd er gezegd hoeveel treden het waren. Kwam dat idd ook overeen met totaal aan antwoorden + 28
(ik heb niet eens gemerkt dat vraag 6 niet in beeld is geweest?Toch eens online terug kijken
)
Liesje daarom kijk ik de woensdagavondtopic niet ..omdat ik donderdag op tv pas kijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, want vorig jaar had de Mol ook geld binnengebracht (om het daarna weer te verliezen)quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef gohan16 het volgende:
Teller: Maarten 3000, rest: totaal van -500
Volg het geld en vind de mol is het toch?
Dat begrijp ik, zou ik ook niet doen. Maar misschien is het wel handig om wat posts nog hierheen te kopieren, anders doen we misschien dubbel werk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Liesje daarom kijk ik de woensdagavondtopic niet ..omdat ik donerdag op tv pas kijk.
Yeh ik ben niet de enige!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, zou ik ook niet doen. Maar misschien is het wel handig om wat posts nog hierheen te kopieren, anders doen we misschien dubbel werk.
Dat er een vraag niet is uitgezonden is mij compleet ontgaan trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |