SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 23:08:14 ]
Jouw UI niet. Helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen de foto van Strootman maakt alle andere topic OP's af.
Ik snap het niet. Is ze eerst aan het zingen in clean vocals om vervolgens over te gaan in grunten of zo?quote:
Idd, ik snap hem ook niet helemaal. Misschien als je de hele foto ziet, dat je het snapt. Maarja, dat is niet zo, dus: Kut UI.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is ze eerst aan het zingen in clean vocals om vervolgens over te gaan in grunten of zo?
Ik vind het klagen wel terecht, geeft alleen maar aan dat er snel iets aan moet veranderen. Dat PSV zich er zelf ook schuldig aan maakt is slechts een logisch gevolg hiervan, omdat ze anders simpelweg niet meer mee kunnen met andere Europese teams.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
Het zou fijn zijn als er dus niet meer geklaagd wordt als er weer een kind uit onze jeugdopleiding wordt geplukt
Pot ketel dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vind het klagen wel terecht, geeft alleen maar aan dat er snel iets aan moet veranderen. Dat PSV zich er zelf ook schuldig aan maakt is slechts een logisch gevolg hiervan, omdat ze anders simpelweg niet meer mee kunnen met andere Europese teams.
sssssst!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een jaar duurt bij jou maar 2 maanden? Je moet nog 10 maanden een Sneijder UI.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen de foto van Strootman maakt alle andere topic OP's af.
Psv is altijd al beter geweest dan ajaxquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef JaafkeGB het volgende:
'Barça verslaat Real, PSV beter dan Ajax'
FC Barcelona heeft vorig jaar de beste prestaties van alle clubteams ter wereld geleverd. De Spaanse club, die zowel de Champions League als de Wereldbeker won, bleef aartsrivaal Real Madrid voor.
Barça kwam in de berekeningen van de Internationale Federatie van Voetbal Historie en Statistieken (IFFHS) tot 367 punten, 55 meer dan aartsivaal Real Madrid, dat als tweede eindigde.
Velez Sarsfield uit Argentinë eindigde als derde, met 271 punten. Beste Nederlandse ploeg werd PSV. De Eindhovenaren kregen 207 punten (achttiende) en bleven daarmee FC Twente nipt voor met 204 punten (negentiende). Ajax zakte van plaats 28 naar 43 en heeft 160 punten
zegt niks, wel leuk!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv is altijd al beter geweest dan ajax
Alweer een nieuw account? Er is weinig beschikbaar, van mijn part hadden we Rutten gewoon gehouden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef psvcoach het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt volgend seizoen ?
Er gaan veel namen de ronde,wie zouden jullie graag willen zien ?
Geen nieuw acount Ludosanders me 1ste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alweer een nieuw account? Er is weinig beschikbaar, van mijn part hadden we Rutten gewoon gehouden.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Geen nieuw acount Ludosanders me 1ste.
Maar natuurlijk, Leon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Waarom rutten houden ?
Genoeg materiaal : Van Gaal , Advocaat , Cocu en Faber , enzquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ik zeg dat er weinig geschikt materiaal voor handen is.
Moet er wel jeugd met potentie zijn, dat is er in verdedigend opzicht niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef psvcoach het volgende:
PSV praat met Bouma over nieuw contract,ik vind Bouma geen basisspeler meer ,meer een invaller.
Geef liever de jeugd een kans.
Cocu en Faber zijn nog niet helemaal toe aan een topclub, die gaan fouten maken. Dat zie je ook bij Frank de Boer. Is niet altijd erg, maar PSV kan zich dat niet blijven veroorloven. Zeker als ze ook dit jaar geen kampioen worden. Advocaat is niet te betalen, al past die wel in het PSV beleid dat jong talent geen kans krijgt. Van Gaal wil je niet eens hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Genoeg materiaal : Van Gaal , Advocaat , Cocu en Faber , enz
Ik vond Menno Koch vrij degelijk staan tegen MVV!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet er wel jeugd met potentie zijn, dat is er in verdedigend opzicht niet.
Waarom geen Van Gaal ? goed met jeugd ,aanvallend voetbal , en uitstraling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Cocu en Faber zijn nog niet helemaal toe aan een topclub, die gaan fouten maken. Dat zie je ook bij Frank de Boer. Is niet altijd erg, maar PSV kan zich dat niet blijven veroorloven. Zeker als ze ook dit jaar geen kampioen worden. Advocaat is niet te betalen, al past die wel in het PSV beleid dat jong talent geen kans krijgt. Van Gaal wil je niet eens hebben.
Als een trainer goed is voor PSV, dan zou ik gaan voor Adrie Koster. Rustige man en gaat altijd voor mooi aanvallend spel.
Juist komop bouma heeft zijn beste tijd gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik vond Menno Koch vrij degelijk staan tegen MVV!
rightquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef psvcoach het volgende:
[..]
MVV jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik vond Menno Koch vrij degelijk staan tegen MVV!
en als hij dat niet doet dan is het probleem wel drie keer zo groot. Ik denk dat bij een oordeel of een speler het aankan ook al zijn trainingen enzo mee moet wegen. En die zien wij dus niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Natuurlijk is het "maar" MVV maar ik heb bij hem wel het idee dat als je hem net als Willems het diepe in zou gooien hij zich waarschijnlijk in een hoog tempo ook goed zal ontwikkelen.
Van PSVhooli naar PSVcoach.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Dat trainingen mee moeten wegen is zeer zeker waard. Maar is het niet af en toe de gok waard om juist zo'n iemand in het diepe te gooien? Bij Willems is het goed uitgepakt (zag je al vanaf de eerste minuten dat hij stond) en ik denk dat je op basis van een of twee wedstrijden goed kan zien of hij het niveau wel of niet haalt. Zeefuik bijvoorbeeld, iedereen zag hem als een verlosser vorig seizoen omdat hij tegen Willem II wist te scoren maar aan alles kon je zien dat het geen topniveau was en kijk hem het eens "waarmaken" bij NEC...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als hij dat niet doet dan is het probleem wel drie keer zo groot. Ik denk dat bij een oordeel of een speler het aankan ook al zijn trainingen enzo mee moet wegen. En die zien wij dus niet.
Wie ben jijquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:36 schreef psvcoach het volgende:
De kans is groot dat Alex op korte termijn Chelsea verruilt voor Queens Park Rangers.
Jammer dat PSV niks geprobeerd heeft !!
ik ben psvcoach , en waarom zou psv alex niet kunnen halen,als Queens Park Rangers het kan dan kunnen wij dat ook.quote:
gokjes nemen in de kwetsbaarste linie..... mwah ben ik niet zo'n voorstander van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat trainingen mee moeten wegen is zeer zeker waard. Maar is het niet af en toe de gok waard om juist zo'n iemand in het diepe te gooien?
Dat is niet gebeurt omdat hij zo goed bezig was maar puur omdat het echt niet anders kon, de tweede helft van de competitie zal hij een stuk minder spelen.quote:Bij Willems is het goed uitgepakt (zag je al vanaf de eerste minuten dat hij stond)
Derijck speelde zijn eerste wedstrijden niet zo best, dat trekt nu bij en zo'n jongen heeft ook nog tijd nodig. Je ziet niet na één of twee wedstrijdjes of het gaat lukken. Jeugd spelers zijn er ook meer bij gebaad met rust gebracht te worden. Serveer je hem ook af na twee slechte wedstrijden. Daarbij komt nog dat het niveau waar tegen je speelt enorm varieertquote:en ik denk dat je op basis van een of twee wedstrijden goed kan zien of hij het niveau wel of niet haalt.
Iedereen?quote:Zeefuik bijvoorbeeld, iedereen zag hem als een verlosser vorig seizoen omdat hij tegen Willem II wist te scoren maar aan alles kon je zien dat het geen topniveau was en kijk hem het eens "waarmaken" bij NEC...
LAbyad in de spitsquote:Fred Rutten zei vorig jaar dat hij Berg in de spits had gehouden omdat Labyad er nog niet klaar voor was maar ook daar geloof ik dat als hij de gok had genomen dat het wellicht anders had kunnen lopen dat seizoen.
Omdat wij dat niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef psvcoach het volgende:
[..]
ik ben psvcoach , en waarom zou psv alex niet kunnen halen,als Queens Park Rangers het kan dan kunnen wij dat ook.
Voor speciale voetballers kunnen we wel wat bieden en ik denk dat alex een goed gevoel bij psv heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat wij dat niet kunnen betalen.
QPR heeft veel meer te besteden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef psvcoach het volgende:
[..]
ik ben psvcoach , en waarom zou psv alex niet kunnen halen,als Queens Park Rangers het kan dan kunnen wij dat ook.
feit is gewoon dat QPR waarschijnlijk meer kan bieden(er zit een knakker met veel knaken achter en het prijzengeld en tv geld in Engeland is veel hoger) en daar komt bij dat hij in London kan blijven wonen..quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Voor speciale voetballers kunnen we wel wat bieden en ik denk dat alex een goed gevoel bij psv heeft.
Meer dan bij Queens Park Rangers.
Salarisplafond, he. Onbetaalbaar, me dunkt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Voor speciale voetballers kunnen we wel wat bieden en ik denk dat alex een goed gevoel bij psv heeft.
wel wat..... er moet gewoon nog steeds een gat gedicht worden. Alex is gewoon onbetaalbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon proberen als psv,niet geschoten altijd mis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel wat..... er moet gewoon nog steeds een gat gedicht worden. Alex is gewoon onbetaalbaar.
dat zijn we allemaal, maar het is totale fantasie dat hij zou kunnen komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon proberen als psv,niet geschoten altijd mis.
Mischien zie ik het te zonnig in , maar ben nu eenmaal een grote fan van alex de tank.
Mensen moeten eens wat reëler worden. Waarom zou Alex bij PSV een beter gevoel hebben? PSV kan hem niet betalen, en de eredivisie is een zielige kutcompetitie. QPR is van Tony Fernandes. De hoeveelheid salaris is dermate veel hoger, dat PSV nóóit een alternatief kan zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:36 schreef psvcoach het volgende:
De kans is groot dat Alex op korte termijn Chelsea verruilt voor Queens Park Rangers.
Jammer dat PSV niks geprobeerd heeft !!
de meesten zijn reëel, tis voroal één user. Ehm, één van van de accounts van één userquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mensen moeten eens wat reëler worden.
Is een goeie voetballer, te goed voor QPR lijkt me, zou jammer zijn als hij bij een degradatiekandidaat gaat spelen, maar ik denk niet dat hij dat doetquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon proberen als psv,niet geschoten altijd mis.
Mischien zie ik het te zonnig in , maar ben nu eenmaal een grote fan van alex de tank.
Talenten zijn leuk, maar het is altijd maar afwachten of je er ook iets aan gaat hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef psvcoach het volgende:
Rutten lyrisch over Menno Koch, de pas 17-jarige verdediger. 'we gaan hem nauwgezet begeleiden. Hij zal regelmatig met ons trainen.
Dus Ludo we hebben wel verdedigend talent voor volgend seizoen !
Das waar maar zie toch liever Koch een kans krijgen als reserve speler volgend seizoen dan bouma.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Talenten zijn leuk, maar het is altijd maar afwachten of je er ook iets aan gaat hebben...
Ware woorden. Al denkt hij dit seizoen wel vooruit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Just the way Rutten likes it.. verdedigend.
Hij moet wel met deze spelers!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ware woorden. Al denkt hij dit seizoen wel vooruit.
22 miljoen uitgeven aanvallers om te moeten verdedigenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet wel met deze spelers!
Rutten zou zichzelf helemaal belachelijk maken als hij met al deze nieuwe spelers vast zou houden aan zijn oude tactiek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
22 miljoen uitgeven aanvallers om te moeten verdedigen![]()
Geduld nog een half seizoen fredjequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rutten zou zichzelf helemaal belachelijk maken als hij met al deze nieuwe spelers vast zou houden aan zijn oude tactiek.
Al ben ik bang dat hij straks zijn team weer achteruit laat leunen in belangrijke wedstrijden..
Eerste mannen kapper die niet gay is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef psvcoach het volgende:
http://www.hartvannederla(...)tterfeed&utm_medium=
Filmpje
Ah Leon, ben je er weer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef psvcoach het volgende:
http://www.hartvannederla(...)tterfeed&utm_medium=
Filmpje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Leon, ben je er weer?
Leuk man.
Dus als ik een zelfde popetje heb ben ik dezelfde persoon ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je UI is eenzelfde plaatje als de vorige. Zelfde poppetje in ieder geval.
Heb jij twitter ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Wat is deze??
Iedereen maakt zijn twitter bekend?![]()
Al mertens, strootman, sinouh, depay en wijnaldum gevolgd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef psvcoach het volgende:
Ik heb het ook niet prive wel beveiligd
Ja en vennegoor en marcelo ook !quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al mertens, strootman, sinouh, depay en wijnaldum gevolgd?
O ja, gerson moet je ook volgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ja en vennegoor en marcelo ook !
Nee die gast is al weg bij psvquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ja, gerson moet je ook volgen
Ja natuurlijk, misschien ziet hij nu ook dat het nu beter gaat dan voorgaande jaren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet wel met deze spelers!
PSV jeugdquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Eljero![]()
https://twitter.com/memphisdepay22/status/156109867579482113
Weet ik, ik wilde weer balas bashen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is in het vorige topic al besproken. Blijft een raar verhaal, eigenlijk.
Schavuit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde weer balas bashen.
In La Manga.quote:
Ik las net op de telegraaf (quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is in het vorige topic al besproken. Blijft een raar verhaal, eigenlijk.
Ja dat wel gelukkig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond zal er toch ook wel een samenvatting van deze wedstrijd komen op psvtv, gok ik?
15 miljoen sowieso en 4 miljoen na bepaalde prestaties.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik las net op de telegraaf () dat hij 19 miljoen heeft gekost. Opmerkelijke handel in Rusland.
Maar dan nog.. Veel geld voor een speler die je voor 14 miljoen gekocht hebt en bij je club eigenlijk niet gepresteerd heeft..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig.
[..]
15 miljoen sowieso en 4 miljoen na bepaalde prestaties.
Toch zijn jullie de meest aanvallende en scorende ploeg van de eredivisie tot nut oe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel kansen, niet in staat om te scoren schijnbaar. Niet echt verrassend, dat is het hele seizoen al zo.
Kan je nagaan hoe beroerd de efficiëntie is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Toch zijn jullie de meest aanvallende en scorende ploeg van de eredivisie tot nut oe.
Efficientie van 16,55% valt wel mee tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe beroerd de efficiëntie is.
Doe is normaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel kansen, niet in staat om te scoren schijnbaar. Niet echt verrassend, dat is het hele seizoen al zo.
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat zit jij constant de wijsneus uit te hangen dan?
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sadquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor
"is" en "eens" niet uit elkaar kunnen houden is vele malen droeviger...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sad
Nou, cry me a river!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"is" en "eens" niet uit elkaar kunnen houden is vele malen droeviger...
Dus niemand mag er iets van zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sad
Wát een passquote:
Hij gaf na een corner ook een pass op André Kuipersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er straalt gewoon zoveel klasse uit die aktie. Maar voor hem maar een simpele paas.
Strootman kennende komt die nu al aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij gaf na een corner ook een pass op André Kuipers
Die bal is nog onderweg
Gekeken, verwachtte wat meer dan wat ik zag, goede pass maar verdient geenquote:
Met een lobquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Of: Hoe had hij die bal anders moeten passen?
Vorig jaar was PSV - Twente na 6 minuten al uitverkocht...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is ditAlleen plaatsen op C D P en R 2 personen naast elkaar
Het begon toch pas om 9 uur?
Maar ik keek precies om 09:00 en er was geen 2 persoons plek meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar was PSV - Twente na 6 minuten al uitverkocht...
Hmmm, misschien ging SCC voor CC? Ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik keek precies om 09:00 en er was geen 2 persoons plek meer
Vrije verkoop. Je kon pas 9 uur kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ging SCC voor CC? Ik weet het niet
En ook geen vvk voor (S)CC's?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrije verkoop. Je kon pas 9 uur kopen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ook geen vvk voor (S)CC's?
En maar benadrukken dat hij normaal nooit van dat insidersgedrag houdtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier was toch zo'n usert (JaafkeGB ofzo?) die liep te tetteren dat Zanka afgelopen maandag ging tekenen?
Wat is het moraal van je postquote:
Slechte muziek voor op zondagochtendquote:
Volgens mij ging dat om as maandag. Morgen dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier was toch zo'n usert (JaafkeGB ofzo?) die liep te tetteren dat Zanka afgelopen maandag ging tekenen?
Het nadoen van Dj.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is het moraal van je post
Just asking
Omdat, knvb dikke mongolen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Vanwaar al die 16:30 wedstrijden van PSV dit seizoen? Of ligt het aan mij?
Zou leuk zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over 2 weken staat waarschijnlijk Tyton voor hem.
En de PSV kaartverkoop site naait mij door geen plaatsen meer te hebben aan het begin van de verkoopquote:
PSV wil dat je op FOK! blijftquote:Op zondag 15 januari 2012 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de PSV kaartverkoop site naait mij door geen plaatsen meer te hebben aan het begin van de verkoop
Is toch heerlijk, man.quote:PSV-award
Grootste PSV supporter.
1. Buitendam (14)
2. de_boswachter & Dj_Day-V (11)
3. -_Guitarist_- (8)
Ik ben ervan overtuigd dat jij zonder enige twijfel op nummer 4 staat. Ook een hele mooie plek, hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke corruptie, zeker allemaal op jezelf gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hem stoer doen omdat hij nr1 is, player.
Jaja, eerst maar even een onderzoek instellen of alles eerlijk verlopen is.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.
Gedeeld tweede eindigen is ook heul mooi.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, eerst maar even een onderzoek instellen of alles eerlijk verlopen is.
Hey Willempie (Andre v Duin refference), kom eens uit je wereldje. Normale mensen willen je liever niet eens bij de wedstrijden hebben man.quote:
Ohnee, hij is terugquote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hey Willempie (Andre v Duin refference), kom eens uit je wereldje. Normale mensen willen je liever niet eens bij de wedstrijden hebben man.
Ga iets van je eigen niveau bekijken. Gestel 12e team ofzo. Ga daar als een debiel op de tribune wat rondroepen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij zonder enige twijfel op nummer 4 staat. Ook een hele mooie plek, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see a challenge![]()
Hey psv....... is er weerquote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hey Willempie (Andre v Duin refference), kom eens uit je wereldje. Normale mensen willen je liever niet eens bij de wedstrijden hebben man.
Ga iets van je eigen niveau bekijken. Gestel 12e team ofzo. Ga daar als een debiel op de tribune wat rondroepen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.
Precies...Hutchinson.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vaste vervanger voor Strootman. Meer zit er niet in voor hem dit seizoen.
Kan 'ie niet rechtsback?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vaste vervanger voor Strootman. Meer zit er niet in voor hem dit seizoen.
Beste speler van vorig seizoen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies...Hutchinson.Nooit begrepen waarom die bij PSV zo nodig gehaald moest worden.
Met Pieters.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Hutchinson is echt de meest ondergewaardeerde speler door niet-PSV fans.
Ja bij een blessure van een van de vaste middenvelders is het wel zo fijn om een fatsoenlijk alternatief achter de hand te hebben.quote:
Gestel, kwallenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohnee, hij is terugIk heb stiekem het idee dat dit de broer van PSVLeon/hoolie/trainer is.
Paar weken terug nog tegen Gestel moeten spelen, trouwens. Mooi middagje, man. Gewonnen, twee keer scoren, alles.
Naja, er zijn wedstrijden waarin ik Manolev wel kan schieten. Dan zou ik liever Hutchinson in zien vallenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:22 schreef StijnDa het volgende:
Hutchinson is sowieso een erg goede backup voor Strootman, want die hebben we eigenlijk niet anders. Ofja Engelaar. Ook prima om in een moeilijke wedstrijd de boel op het middenveld dicht te gooien door bijv. Hutch voor Toivonen![]()
Ik vind Manolev het ondertussen prima doen, dus geen reden om hem RB te laten spelen wat eigenlijk niet zijn positie is... Ik hoop dat hij net zo sterk uit zijn revalidatie is gekomen als voor zijn blessureperiode, maar dat blijft afwachten natuurlijk.
Dat heeft ook een reden.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Hutchinson is echt de meest ondergewaardeerde speler door niet-PSV fans.
Ach man.quote:
Voetballers met een belofte. Dat is haast net zo serieus te nemen als een voetballer in een praatprogramma. Voetballen en verder gewoon lekker stil zijn en van je centen genieten, dwaas.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/10(...)t-na-dit-seizoen.ece
Labyad heeft zich weer eens bedacht.
Die is dus na dit seizoen weg.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/10(...)t-na-dit-seizoen.ece
Labyad heeft zich weer eens bedacht.
Weer een nieuwe account?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef gekste het volgende:
[..]
Die gaat naar sporting op de bank zitten !
ja na reis de 2dequote:Op maandag 16 januari 2012 11:30 schreef BlaZ het volgende:
Wat een blunder van PSV het verhaal rondom Labyad.
Leen mij die glazen bol.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef gekste het volgende:
[..]
Reis was een heel ander geval. Voor dit geval met Labyad zijn geen excuses mogelijk, er had al veel eerder duidelijk moeten zijn dat de optie niet geldig is en dus veel eerder een nieuw contract aangeboden moeten worden en vaker vernieuwd aangezien een jeugdspeler maximaal 3 jaar contract kan hebben.quote:
Waarschijnlijk krijgt hij dadelijk de keuze uit 15+ clubs die allemaal een goed salaris aan kunnen bieden.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef gekste het volgende:
[..]
twitter:GWijnaldum twitterde op maandag 16-01-2012 om 10:25:49Ik heb mijn kind naar de creche gebracht wat een lekker gevoel is dat reageer retweet
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef mrstylo het volgende:
Heeft Wijnaldum ineens een kind?twitter:GWijnaldum twitterde op maandag 16-01-2012 om 10:25:49Ik heb mijn kind naar de creche gebracht wat een lekker gevoel is dat reageer retweet
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef mrstylo het volgende:
Heeft Wijnaldum ineens een kind?twitter:GWijnaldum twitterde op maandag 16-01-2012 om 10:25:49Ik heb mijn kind naar de creche gebracht wat een lekker gevoel is dat reageer retweet
Ineens?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef mrstylo het volgende:
Dat was zijn verjaardag.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ineens?
Paar dagen voor Feyenoord-PSV stond een groot gedeelte van beide selecties bij Wijnaldum thuis te zuipen, omdat z'n kind jarig was. Volgens mij werd het zelfs twee...
Waar lees je dat?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Paar dagen voor Feyenoord-PSV stond een groot gedeelte van beide selecties bij Wijnaldum thuis te zuipen
quote:
Daar waar Wijnaldum ook wel uit november komt, maar de 11de al dus dat zou het een erg verlate verjaardag hebben gemaakt. Tot zover mijn carriere als prive detective.quote:In november 2010 kregen Wijnaldum en zijn vriendin een dochter.
quote:
quote:Spelers Feyenoord en PSV op verjaardag dochter Wijnaldum.
Geschreven op 02-12-2011 om 07:37:49
quote:zo 4-12 Feyenoord PSV 2-0
Er waren ook een paar jongens van PSV aanwezig die ik spreek. Supporters, bedoel ik.quote:
We hebben een insider Binnendam !!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er waren ook een paar jongens van PSV aanwezig die ik spreek. Supporters, bedoel ik.
Ahja, als je aangeeft waarom je weet dat de spelers van PSV en Feyenoord bij elkaar waren dan pretendeer je jezelf als insider? Niet flauw doen. Ik ken geen PSVspelers, en ben ook een totale onbekende binnen de club op welk vak dan ook. Ik drink alleen wel eens een biertje in de Aftrap en spreek mensen die ik bijvoorbeeld van vroeger nog ken. Niks insider.quote:
No way dat hij het potentieel van Afellay heeft. Veel te statisch. Het is gewoon geen topper, en zal het ook niet worden. Prima speler, dat wel. Maar je moet niet verwachten dat hij ooit voor de internationale top zal spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef J2T het volgende:
Het is natuurlijk niet netjes van Labyad en zijn zaakwaarnemer dat ze de Sporting Lissabon transfer in de geruchten molen gooien, maar waarschijnlijk wil die jongen gewoon lekker bij PSV blijven en wil hij op deze manier een beter contract krijgen. Is ook wel zo eerlijk dat een belangrijke speler als Labyad iig wel meer gaat verdienen dan een Manolev of een Bouma. Deze jongen kan de nieuwe Afellay worden.
Leuk om te zien in Nederlandquote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef jpg97 het volgende:
Hmm ook Van Aanholt naar Vitesse... weliswaar gehuurd maar toch...
Door een goal in een oefenwedstrijd?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Lijkt er dan toch op dat Reis toch aan het herstellen is en zijn potentieel alsnog waarmaakt.
Inderdaad. Na 2 oefenwedstrijdjes mag je dat gerust zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Lijkt er dan toch op dat Reis toch aan het herstellen is en zijn potentieel alsnog waarmaakt.
Ja manquote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk toch echt dat hij gewoon alle opties open houdt en dat dat vooral van de financiële component afhangt, voor zijn ontwikkeling zou het veel 'safer' zijn om bij PSV te blijven.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef J2T het volgende:
Het is natuurlijk niet netjes van Labyad en zijn zaakwaarnemer dat ze de Sporting Lissabon transfer in de geruchten molen gooien, maar waarschijnlijk wil die jongen gewoon lekker bij PSV blijven en wil hij op deze manier een beter contract krijgen. Is ook wel zo eerlijk dat een belangrijke speler als Labyad iig wel meer gaat verdienen dan een Manolev of een Bouma. Deze jongen kan de nieuwe Afellay worden.
Denk ik ook, gewoon lekker alle opties open houden en het mooiste bod met 2 handen aangrijpen. Laat de clubs het werk maar doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat hij gewoon alle opties open houdt en dat dat vooral van de financiële component afhangt, voor zijn ontwikkeling zou het veel 'safer' zijn om bij PSV te blijven.
90% kans dat hij deze zomer vertrekt.
Meerdere goals, waarvan die tegen Schalke toch van klasse deed getuigen. Speelde ook gewoon de hele tweede helft.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Door een goal in een oefenwedstrijd?
Dat belooft wat als hij weer afgetraind is in de zomer: verkassen naar een club die meer betaalt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Die goal tegen Schalke was inderdaad knap! Ik vind hem wel een beetje dik ogen though, zal wel nog niet helemaal wedstrijdfit zijn.
Het is dat het een contract met de Russische maffia is, anders had dat Reis niets uitgemaaktquote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Als die club maar betaalt wat Vitesse vraagt. Daar heeft hij namelijk wèl een contract. Vitesse heeft ook gewoon een optie. Als ze die voor half mei lichten ligt hij daar gewoon vast.
Als speler toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef Lemming22 het volgende:
Zenden ziet terugkeer naar PSV wel zitten(Bron FokSport)
Dat noemen ze nou achteraf lullen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef gekste het volgende:
Van Aanholt is veels te vroeg bij psv weggegaan,en reis had je moeten houden.
Dat vond ik toen ook dus niks achteraflullen !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou achteraf lullen...
Jawel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef gekste het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook dus niks achteraflullen !
Is de schuld van zowel psv als reis, 1 ding is zeker het is een ondankbare hond die reis !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Ebbao het volgende:
Op sportief niveau had je hem inderdaad moeten behouden, hij kan immers op zijn oude niveau terugkomen.
Op bestuurlijk niveau kan je hem niet behouden, omdat hij door zijn salaris als Braziliaan een te groot risico vormt.
De optie die PSV hem bood, een halfjaar contract met eenzijdige optie tot verlengen, was een mooie gulden middenweg maar Reis heeft dit zelf afgeslagen.
Dit is althans zoals ik het heb meegekregen.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef gekste het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook dus niks achteraflullen !
hont...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef gekste het volgende:
[..]
Is de schuld van zowel psv als reis, 1 ding is zeker het is een ondankbare hond die reis !
Met je verkeerde been uit bed gestapt? Je komt ietwat gefrustreerd over, en je schijnt er een sport van te maken, elke keer een nieuwe user aan te maken. Is niks mis mee hoor, maar om het te ontkennen wel...quote:
En daarnaast heb ik ook begrepen dat hij het niet echt zag zitten om met Tyton samen te spelen en trainen..(dat zou herinneringen terug oproepen)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen....
Maar jij hoefde zijn salaris niet te betalen, jij liep geen risico, als zijn blessure dusdanig zou zijn, dat hij zijn oude niveau niet meer zou kunnen halen. Dus je zit in een iets andere situatie.
Tevens is het probleem van PSV het verdedigen, en doelpunten voorkomen, en niet zo zeer het scoren.
Reis wou zich niet laten onderzoeken door een door PSV aangewezen arts. Dus hield het gewoon op. Simpel zat.
Uitfluiten zodra hij het veld op komt die hond !!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:
Die rancune richting Reis, het is wel zo nutteloos.
Dat is een (ex)cocaineverslaafde uit Brazilie. Dan kun je hem niet kwalijk nemen dat die jongen geen normen en waarden heeft, want die kent hij gewoonweg niet. Het is een hele nare streek van Vitesse om hem op kosten van PSV aan te trekken, dat vind ik vele malen naarder dan Reis. Want Vitesse behoort zich wel collegiaal op te stellen richting andere clubs.
Wat mij betreft wordt hij niet met een applaus ontvangen, maar uitfluiten o.i.d is in mijn ogen ook zwaar onnodig.
Ik ben het wel met je eens. Als je ziet hoe ze Van den Brom binnen hebben gehaald. Verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Al valt Reis ook wel iets te verwijten hoor. Ik zou hem echter niet uitfluiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:
Die rancune richting Reis, het is wel zo nutteloos.
Dat is een (ex)cocaineverslaafde uit Brazilie. Dan kun je hem niet kwalijk nemen dat die jongen geen normen en waarden heeft, want die kent hij gewoonweg niet. Het is een hele nare streek van Vitesse om hem op kosten van PSV aan te trekken, dat vind ik vele malen naarder dan Reis. Want Vitesse behoort zich wel collegiaal op te stellen richting andere clubs.
Wat mij betreft wordt hij niet met een applaus ontvangen, maar uitfluiten o.i.d is in mijn ogen ook zwaar onnodig.
Leon, ga je Ritalin eens pakken, jongen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef gekste het volgende:
[..]
Uitfluiten zodra hij het veld op komt die hond !!!!
Het is niet sjiek van 'm, maar het feit dat hij verslaafd raakt aan coke geeft toch al aan wat voor karakter hij heeft? Dat in combinatie met zijn achtergrond en huidige levensmogelijkheden is het gewoon een nare situatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Als je ziet hoe ze Van den Brom binnen hebben gehaald. Verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Al valt Reis ook wel iets te verwijten hoor. Ik zou hem echter niet uitfluiten.
Nou, hij had een heel erg goede band met een aantal personen binnen de club. Die had hij eigenlijk niet mogen beschamen. Dat is niet kies.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leon, ga je Ritalin eens pakken, jongen.
[..]
Het is niet sjiek van 'm, maar het feit dat hij verslaafd raakt aan coke geeft toch al aan wat voor karakter hij heeft? Dat in combinatie met zijn achtergrond en huidige levensmogelijkheden is het gewoon een nare situatie.
Het is nog steeds afwachten of hij zijn oude niveau gaat halen, die paar goals in zo'n vriendschappelijke wedstrijd zeggen mij nog niet zoveelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leon, ga je Ritalin eens pakken, jongen.
[..]
Het is niet sjiek van 'm, maar het feit dat hij verslaafd raakt aan coke geeft toch al aan wat voor karakter hij heeft? Dat in combinatie met zijn achtergrond en huidige levensmogelijkheden is het gewoon een nare situatie.
Idd.. want Berg scoorde ook in oefenduels, maar in de competitie homaar..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog steeds afwachten of hij zijn oude niveau gaat halen, die paar goals in zo'n vriendschappelijke wedstrijd zeggen mij nog niet zoveel
Dit is onzin. De enige reden dat PSV hem hield was dat hij kon voetballen. Voetballers zijn opportunistisch naar hun club, en andersom is dat ook zo. Wanneer dat eens niet zo is, is dat erg opvallend. Reis had geen verplichtingen naar PSV toe. PSV koos er zelf voor zijn revalidatie te blijven betalen. Als ze dit hadden willen doen op voorwaarde dat ze op hem een eerste optie hadden, dan hadden ze dit contractueel moeten vastleggen. Vitesse bood zekerheid, waarschijnlijk geen vrijheid beperkende voorwaarden en kennelijk een hoger salaris. Dus koos Reis voor Vitesse. Zijn goed recht. Net als dat het voor Labyad zijn goed recht is om ergens anders te tekenen, in een betere competitie en voor een hoger salaris.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef gekste het volgende:
[..]
Is de schuld van zowel psv als reis, 1 ding is zeker het is een ondankbare hond die reis !
Tegen Schalke, dat mag best vermeld worden. En de manier waarop was gewoon klasse. En we moeten niet vergeten dat hij nog lang niet aan zijn top zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog steeds afwachten of hij zijn oude niveau gaat halen, die paar goals in zo'n vriendschappelijke wedstrijd zeggen mij nog niet zoveel
Wederom? Als je alle niet-handige acties afweegt tegen de spelers die zijn binnen gehaald dan vind ik dat Brands en Sanders een uitstekend koppel vormen. Brands mag wat mij betreft nog wel een paar seizoenen blijven zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer Reis slaagt, is dat gewoon wederom een verlies van Brands. Naast Labyad (waar hij eerst nog heel stoer riep dat er niets mis was met dat contract) en al die clubs waar hij doodleuk aan de voorwaarden van de verkopende partijen heeft voldaan.
Ooooh dat mag je niet zegguhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon Tyton op doel zetten tegen vitesse
Dat is natuurlijk je reinste bullshit, omdat je nu doet alsof het binnenhalen van die spelers een prestatie was. Brands heeft daar gewoon voldaan aan de voorwaarden die door de verkopende clubs gesteld werden. Feitelijk is dat niet een veel grotere prestatie als een auto kopen, en simpelweg de cataloguswaarde te betalen, inclusief de kosten rijklaar maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wederom? Als je alle niet-handige acties afweegt tegen de spelers die zijn binnen gehaald dan vind ik dat Brands en Sanders een uitstekend koppel vormen. Brands mag wat mij betreft nog wel een paar seizoenen blijven zitten.
Geniaal als ie zijn been breekt jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - Vitesse?
Zou geniaal zijn als Reis 1/2x scoort.
Zowel de speler als de club kan nee zeggen. Wanneer heb jij voor het laatst een auto gekocht waarbij je het zowel de auto als de verkoper moest behagen om met dat ding de showroom uit te rijden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste bullshit, omdat je nu doet alsof het binnenhalen van die spelers een prestatie was. Brands heeft daar gewoon voldaan aan de voorwaarden die door de verkopende clubs gesteld werden. Feitelijk is dat niet een veel grotere prestatie als een auto kopen, en simpelweg de cataloguswaarde te betalen, inclusief de kosten rijklaar maken.
Het was gewoon een heel groot talent en alleen daarom al vind ik het leuk dat het hem misschien lukt om terug te komen en zelfs top niveau te halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tegen Schalke, dat mag best vermeld worden. En de manier waarop was gewoon klasse. En we moeten niet vergeten dat hij nog lang niet aan zijn top zit.
Top man.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geniaal als ie zijn been breekt ja
Haha, sukkel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heerlijke samenleving hebben wequote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als hij zijn been breekt dat heeft Brands wel gelijk gehad hem niet te contracteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe scoor je half?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - Vitesse?
Zou geniaal zijn als Reis 1/2x scoort.
Iets met hoogmoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV er dan al 5 erin getikt
Het vmboniveau daalt steeds verder....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)3e3&biw=1290&bih=834
Jaja geef jouw school maar de schuld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vmboniveau daalt steeds verder....
Ben je serieus zo dom of ben je stoned?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja geef jouw school maar de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |