In La Manga.quote:
Ik las net op de telegraaf (quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is in het vorige topic al besproken. Blijft een raar verhaal, eigenlijk.
Ja dat wel gelukkig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond zal er toch ook wel een samenvatting van deze wedstrijd komen op psvtv, gok ik?
15 miljoen sowieso en 4 miljoen na bepaalde prestaties.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik las net op de telegraaf () dat hij 19 miljoen heeft gekost. Opmerkelijke handel in Rusland.
Maar dan nog.. Veel geld voor een speler die je voor 14 miljoen gekocht hebt en bij je club eigenlijk niet gepresteerd heeft..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig.
[..]
15 miljoen sowieso en 4 miljoen na bepaalde prestaties.
Toch zijn jullie de meest aanvallende en scorende ploeg van de eredivisie tot nut oe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel kansen, niet in staat om te scoren schijnbaar. Niet echt verrassend, dat is het hele seizoen al zo.
Kan je nagaan hoe beroerd de efficiëntie is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Toch zijn jullie de meest aanvallende en scorende ploeg van de eredivisie tot nut oe.
Efficientie van 16,55% valt wel mee tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe beroerd de efficiëntie is.
Doe is normaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel kansen, niet in staat om te scoren schijnbaar. Niet echt verrassend, dat is het hele seizoen al zo.
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat zit jij constant de wijsneus uit te hangen dan?
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sadquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor
"is" en "eens" niet uit elkaar kunnen houden is vele malen droeviger...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sad
Nou, cry me a river!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"is" en "eens" niet uit elkaar kunnen houden is vele malen droeviger...
Dus niemand mag er iets van zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sad
Wát een passquote:
Hij gaf na een corner ook een pass op André Kuipersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er straalt gewoon zoveel klasse uit die aktie. Maar voor hem maar een simpele paas.
Strootman kennende komt die nu al aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij gaf na een corner ook een pass op André Kuipers
Die bal is nog onderweg
Gekeken, verwachtte wat meer dan wat ik zag, goede pass maar verdient geenquote:
Met een lobquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Of: Hoe had hij die bal anders moeten passen?
Vorig jaar was PSV - Twente na 6 minuten al uitverkocht...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is ditAlleen plaatsen op C D P en R 2 personen naast elkaar
Het begon toch pas om 9 uur?
Maar ik keek precies om 09:00 en er was geen 2 persoons plek meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar was PSV - Twente na 6 minuten al uitverkocht...
Hmmm, misschien ging SCC voor CC? Ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik keek precies om 09:00 en er was geen 2 persoons plek meer
Vrije verkoop. Je kon pas 9 uur kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ging SCC voor CC? Ik weet het niet
En ook geen vvk voor (S)CC's?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrije verkoop. Je kon pas 9 uur kopen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ook geen vvk voor (S)CC's?
En maar benadrukken dat hij normaal nooit van dat insidersgedrag houdtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier was toch zo'n usert (JaafkeGB ofzo?) die liep te tetteren dat Zanka afgelopen maandag ging tekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |