"is" en "eens" niet uit elkaar kunnen houden is vele malen droeviger...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sad
Nou, cry me a river!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"is" en "eens" niet uit elkaar kunnen houden is vele malen droeviger...
Dus niemand mag er iets van zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook niet, maar die drang om er iets van te moeten zeggen vind ik altijd zo sad
Wát een passquote:
Hij gaf na een corner ook een pass op André Kuipersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er straalt gewoon zoveel klasse uit die aktie. Maar voor hem maar een simpele paas.
Strootman kennende komt die nu al aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij gaf na een corner ook een pass op André Kuipers
Die bal is nog onderweg
Gekeken, verwachtte wat meer dan wat ik zag, goede pass maar verdient geenquote:
Met een lobquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Of: Hoe had hij die bal anders moeten passen?
Vorig jaar was PSV - Twente na 6 minuten al uitverkocht...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is ditAlleen plaatsen op C D P en R 2 personen naast elkaar
Het begon toch pas om 9 uur?
Maar ik keek precies om 09:00 en er was geen 2 persoons plek meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar was PSV - Twente na 6 minuten al uitverkocht...
Hmmm, misschien ging SCC voor CC? Ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik keek precies om 09:00 en er was geen 2 persoons plek meer
Vrije verkoop. Je kon pas 9 uur kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ging SCC voor CC? Ik weet het niet
En ook geen vvk voor (S)CC's?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrije verkoop. Je kon pas 9 uur kopen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ook geen vvk voor (S)CC's?
En maar benadrukken dat hij normaal nooit van dat insidersgedrag houdtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier was toch zo'n usert (JaafkeGB ofzo?) die liep te tetteren dat Zanka afgelopen maandag ging tekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |