Omdat wij dat niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef psvcoach het volgende:
[..]
ik ben psvcoach , en waarom zou psv alex niet kunnen halen,als Queens Park Rangers het kan dan kunnen wij dat ook.
Voor speciale voetballers kunnen we wel wat bieden en ik denk dat alex een goed gevoel bij psv heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat wij dat niet kunnen betalen.
QPR heeft veel meer te besteden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef psvcoach het volgende:
[..]
ik ben psvcoach , en waarom zou psv alex niet kunnen halen,als Queens Park Rangers het kan dan kunnen wij dat ook.
feit is gewoon dat QPR waarschijnlijk meer kan bieden(er zit een knakker met veel knaken achter en het prijzengeld en tv geld in Engeland is veel hoger) en daar komt bij dat hij in London kan blijven wonen..quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Voor speciale voetballers kunnen we wel wat bieden en ik denk dat alex een goed gevoel bij psv heeft.
Meer dan bij Queens Park Rangers.
Salarisplafond, he. Onbetaalbaar, me dunkt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Voor speciale voetballers kunnen we wel wat bieden en ik denk dat alex een goed gevoel bij psv heeft.
wel wat..... er moet gewoon nog steeds een gat gedicht worden. Alex is gewoon onbetaalbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon proberen als psv,niet geschoten altijd mis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel wat..... er moet gewoon nog steeds een gat gedicht worden. Alex is gewoon onbetaalbaar.
dat zijn we allemaal, maar het is totale fantasie dat hij zou kunnen komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon proberen als psv,niet geschoten altijd mis.
Mischien zie ik het te zonnig in , maar ben nu eenmaal een grote fan van alex de tank.
Mensen moeten eens wat reëler worden. Waarom zou Alex bij PSV een beter gevoel hebben? PSV kan hem niet betalen, en de eredivisie is een zielige kutcompetitie. QPR is van Tony Fernandes. De hoeveelheid salaris is dermate veel hoger, dat PSV nóóit een alternatief kan zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:36 schreef psvcoach het volgende:
De kans is groot dat Alex op korte termijn Chelsea verruilt voor Queens Park Rangers.
Jammer dat PSV niks geprobeerd heeft !!
de meesten zijn reëel, tis voroal één user. Ehm, één van van de accounts van één userquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mensen moeten eens wat reëler worden.
Is een goeie voetballer, te goed voor QPR lijkt me, zou jammer zijn als hij bij een degradatiekandidaat gaat spelen, maar ik denk niet dat hij dat doetquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon proberen als psv,niet geschoten altijd mis.
Mischien zie ik het te zonnig in , maar ben nu eenmaal een grote fan van alex de tank.
Talenten zijn leuk, maar het is altijd maar afwachten of je er ook iets aan gaat hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef psvcoach het volgende:
Rutten lyrisch over Menno Koch, de pas 17-jarige verdediger. 'we gaan hem nauwgezet begeleiden. Hij zal regelmatig met ons trainen.
Dus Ludo we hebben wel verdedigend talent voor volgend seizoen !
Das waar maar zie toch liever Koch een kans krijgen als reserve speler volgend seizoen dan bouma.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Talenten zijn leuk, maar het is altijd maar afwachten of je er ook iets aan gaat hebben...
Ware woorden. Al denkt hij dit seizoen wel vooruit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Just the way Rutten likes it.. verdedigend.
Hij moet wel met deze spelers!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ware woorden. Al denkt hij dit seizoen wel vooruit.
22 miljoen uitgeven aanvallers om te moeten verdedigenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet wel met deze spelers!
Rutten zou zichzelf helemaal belachelijk maken als hij met al deze nieuwe spelers vast zou houden aan zijn oude tactiek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
22 miljoen uitgeven aanvallers om te moeten verdedigen![]()
Geduld nog een half seizoen fredjequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rutten zou zichzelf helemaal belachelijk maken als hij met al deze nieuwe spelers vast zou houden aan zijn oude tactiek.
Al ben ik bang dat hij straks zijn team weer achteruit laat leunen in belangrijke wedstrijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |