Die is dus na dit seizoen weg.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/10(...)t-na-dit-seizoen.ece
Labyad heeft zich weer eens bedacht.
Weer een nieuwe account?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef gekste het volgende:
[..]
Die gaat naar sporting op de bank zitten !
ja na reis de 2dequote:Op maandag 16 januari 2012 11:30 schreef BlaZ het volgende:
Wat een blunder van PSV het verhaal rondom Labyad.
Leen mij die glazen bol.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef gekste het volgende:
[..]
Reis was een heel ander geval. Voor dit geval met Labyad zijn geen excuses mogelijk, er had al veel eerder duidelijk moeten zijn dat de optie niet geldig is en dus veel eerder een nieuw contract aangeboden moeten worden en vaker vernieuwd aangezien een jeugdspeler maximaal 3 jaar contract kan hebben.quote:
Waarschijnlijk krijgt hij dadelijk de keuze uit 15+ clubs die allemaal een goed salaris aan kunnen bieden.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef gekste het volgende:
[..]
twitter:GWijnaldum twitterde op maandag 16-01-2012 om 10:25:49Ik heb mijn kind naar de creche gebracht wat een lekker gevoel is dat reageer retweet
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef mrstylo het volgende:
Heeft Wijnaldum ineens een kind?twitter:GWijnaldum twitterde op maandag 16-01-2012 om 10:25:49Ik heb mijn kind naar de creche gebracht wat een lekker gevoel is dat reageer retweet
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef mrstylo het volgende:
Heeft Wijnaldum ineens een kind?twitter:GWijnaldum twitterde op maandag 16-01-2012 om 10:25:49Ik heb mijn kind naar de creche gebracht wat een lekker gevoel is dat reageer retweet
Ineens?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef mrstylo het volgende:
Dat was zijn verjaardag.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ineens?
Paar dagen voor Feyenoord-PSV stond een groot gedeelte van beide selecties bij Wijnaldum thuis te zuipen, omdat z'n kind jarig was. Volgens mij werd het zelfs twee...
Waar lees je dat?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Paar dagen voor Feyenoord-PSV stond een groot gedeelte van beide selecties bij Wijnaldum thuis te zuipen
quote:
Daar waar Wijnaldum ook wel uit november komt, maar de 11de al dus dat zou het een erg verlate verjaardag hebben gemaakt. Tot zover mijn carriere als prive detective.quote:In november 2010 kregen Wijnaldum en zijn vriendin een dochter.
quote:
quote:Spelers Feyenoord en PSV op verjaardag dochter Wijnaldum.
Geschreven op 02-12-2011 om 07:37:49
quote:zo 4-12 Feyenoord PSV 2-0
Er waren ook een paar jongens van PSV aanwezig die ik spreek. Supporters, bedoel ik.quote:
We hebben een insider Binnendam !!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er waren ook een paar jongens van PSV aanwezig die ik spreek. Supporters, bedoel ik.
Ahja, als je aangeeft waarom je weet dat de spelers van PSV en Feyenoord bij elkaar waren dan pretendeer je jezelf als insider? Niet flauw doen. Ik ken geen PSVspelers, en ben ook een totale onbekende binnen de club op welk vak dan ook. Ik drink alleen wel eens een biertje in de Aftrap en spreek mensen die ik bijvoorbeeld van vroeger nog ken. Niks insider.quote:
No way dat hij het potentieel van Afellay heeft. Veel te statisch. Het is gewoon geen topper, en zal het ook niet worden. Prima speler, dat wel. Maar je moet niet verwachten dat hij ooit voor de internationale top zal spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef J2T het volgende:
Het is natuurlijk niet netjes van Labyad en zijn zaakwaarnemer dat ze de Sporting Lissabon transfer in de geruchten molen gooien, maar waarschijnlijk wil die jongen gewoon lekker bij PSV blijven en wil hij op deze manier een beter contract krijgen. Is ook wel zo eerlijk dat een belangrijke speler als Labyad iig wel meer gaat verdienen dan een Manolev of een Bouma. Deze jongen kan de nieuwe Afellay worden.
Leuk om te zien in Nederlandquote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef jpg97 het volgende:
Hmm ook Van Aanholt naar Vitesse... weliswaar gehuurd maar toch...
Door een goal in een oefenwedstrijd?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Lijkt er dan toch op dat Reis toch aan het herstellen is en zijn potentieel alsnog waarmaakt.
Inderdaad. Na 2 oefenwedstrijdjes mag je dat gerust zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Lijkt er dan toch op dat Reis toch aan het herstellen is en zijn potentieel alsnog waarmaakt.
Ja manquote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk toch echt dat hij gewoon alle opties open houdt en dat dat vooral van de financiële component afhangt, voor zijn ontwikkeling zou het veel 'safer' zijn om bij PSV te blijven.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef J2T het volgende:
Het is natuurlijk niet netjes van Labyad en zijn zaakwaarnemer dat ze de Sporting Lissabon transfer in de geruchten molen gooien, maar waarschijnlijk wil die jongen gewoon lekker bij PSV blijven en wil hij op deze manier een beter contract krijgen. Is ook wel zo eerlijk dat een belangrijke speler als Labyad iig wel meer gaat verdienen dan een Manolev of een Bouma. Deze jongen kan de nieuwe Afellay worden.
Denk ik ook, gewoon lekker alle opties open houden en het mooiste bod met 2 handen aangrijpen. Laat de clubs het werk maar doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat hij gewoon alle opties open houdt en dat dat vooral van de financiële component afhangt, voor zijn ontwikkeling zou het veel 'safer' zijn om bij PSV te blijven.
90% kans dat hij deze zomer vertrekt.
Meerdere goals, waarvan die tegen Schalke toch van klasse deed getuigen. Speelde ook gewoon de hele tweede helft.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Door een goal in een oefenwedstrijd?
Dat belooft wat als hij weer afgetraind is in de zomer: verkassen naar een club die meer betaalt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Die goal tegen Schalke was inderdaad knap! Ik vind hem wel een beetje dik ogen though, zal wel nog niet helemaal wedstrijdfit zijn.
Het is dat het een contract met de Russische maffia is, anders had dat Reis niets uitgemaaktquote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Als die club maar betaalt wat Vitesse vraagt. Daar heeft hij namelijk wèl een contract. Vitesse heeft ook gewoon een optie. Als ze die voor half mei lichten ligt hij daar gewoon vast.
Als speler toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef Lemming22 het volgende:
Zenden ziet terugkeer naar PSV wel zitten(Bron FokSport)
Dat noemen ze nou achteraf lullen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef gekste het volgende:
Van Aanholt is veels te vroeg bij psv weggegaan,en reis had je moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |