Wat is het moraal van je postquote:
Slechte muziek voor op zondagochtendquote:
Volgens mij ging dat om as maandag. Morgen dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier was toch zo'n usert (JaafkeGB ofzo?) die liep te tetteren dat Zanka afgelopen maandag ging tekenen?
Het nadoen van Dj.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is het moraal van je post
Just asking
Omdat, knvb dikke mongolen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Vanwaar al die 16:30 wedstrijden van PSV dit seizoen? Of ligt het aan mij?
Zou leuk zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over 2 weken staat waarschijnlijk Tyton voor hem.
En de PSV kaartverkoop site naait mij door geen plaatsen meer te hebben aan het begin van de verkoopquote:
PSV wil dat je op FOK! blijftquote:Op zondag 15 januari 2012 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de PSV kaartverkoop site naait mij door geen plaatsen meer te hebben aan het begin van de verkoop
Is toch heerlijk, man.quote:PSV-award
Grootste PSV supporter.
1. Buitendam (14)
2. de_boswachter & Dj_Day-V (11)
3. -_Guitarist_- (8)
Ik ben ervan overtuigd dat jij zonder enige twijfel op nummer 4 staat. Ook een hele mooie plek, hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke corruptie, zeker allemaal op jezelf gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hem stoer doen omdat hij nr1 is, player.
Jaja, eerst maar even een onderzoek instellen of alles eerlijk verlopen is.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.
Gedeeld tweede eindigen is ook heul mooi.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, eerst maar even een onderzoek instellen of alles eerlijk verlopen is.
Hey Willempie (Andre v Duin refference), kom eens uit je wereldje. Normale mensen willen je liever niet eens bij de wedstrijden hebben man.quote:
Ohnee, hij is terugquote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hey Willempie (Andre v Duin refference), kom eens uit je wereldje. Normale mensen willen je liever niet eens bij de wedstrijden hebben man.
Ga iets van je eigen niveau bekijken. Gestel 12e team ofzo. Ga daar als een debiel op de tribune wat rondroepen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij zonder enige twijfel op nummer 4 staat. Ook een hele mooie plek, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see a challenge![]()
Hey psv....... is er weerquote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hey Willempie (Andre v Duin refference), kom eens uit je wereldje. Normale mensen willen je liever niet eens bij de wedstrijden hebben man.
Ga iets van je eigen niveau bekijken. Gestel 12e team ofzo. Ga daar als een debiel op de tribune wat rondroepen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.
Precies...Hutchinson.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vaste vervanger voor Strootman. Meer zit er niet in voor hem dit seizoen.
Kan 'ie niet rechtsback?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vaste vervanger voor Strootman. Meer zit er niet in voor hem dit seizoen.
Beste speler van vorig seizoen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies...Hutchinson.Nooit begrepen waarom die bij PSV zo nodig gehaald moest worden.
Met Pieters.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Hutchinson is echt de meest ondergewaardeerde speler door niet-PSV fans.
Ja bij een blessure van een van de vaste middenvelders is het wel zo fijn om een fatsoenlijk alternatief achter de hand te hebben.quote:
Gestel, kwallenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohnee, hij is terugIk heb stiekem het idee dat dit de broer van PSVLeon/hoolie/trainer is.
Paar weken terug nog tegen Gestel moeten spelen, trouwens. Mooi middagje, man. Gewonnen, twee keer scoren, alles.
Naja, er zijn wedstrijden waarin ik Manolev wel kan schieten. Dan zou ik liever Hutchinson in zien vallenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:22 schreef StijnDa het volgende:
Hutchinson is sowieso een erg goede backup voor Strootman, want die hebben we eigenlijk niet anders. Ofja Engelaar. Ook prima om in een moeilijke wedstrijd de boel op het middenveld dicht te gooien door bijv. Hutch voor Toivonen![]()
Ik vind Manolev het ondertussen prima doen, dus geen reden om hem RB te laten spelen wat eigenlijk niet zijn positie is... Ik hoop dat hij net zo sterk uit zijn revalidatie is gekomen als voor zijn blessureperiode, maar dat blijft afwachten natuurlijk.
Dat heeft ook een reden.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Hutchinson is echt de meest ondergewaardeerde speler door niet-PSV fans.
Ach man.quote:
Voetballers met een belofte. Dat is haast net zo serieus te nemen als een voetballer in een praatprogramma. Voetballen en verder gewoon lekker stil zijn en van je centen genieten, dwaas.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/10(...)t-na-dit-seizoen.ece
Labyad heeft zich weer eens bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |