Wat is het moraal van je postquote:
Slechte muziek voor op zondagochtendquote:
Volgens mij ging dat om as maandag. Morgen dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier was toch zo'n usert (JaafkeGB ofzo?) die liep te tetteren dat Zanka afgelopen maandag ging tekenen?
Het nadoen van Dj.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is het moraal van je post
Just asking
Omdat, knvb dikke mongolen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Vanwaar al die 16:30 wedstrijden van PSV dit seizoen? Of ligt het aan mij?
Zou leuk zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over 2 weken staat waarschijnlijk Tyton voor hem.
En de PSV kaartverkoop site naait mij door geen plaatsen meer te hebben aan het begin van de verkoopquote:
PSV wil dat je op FOK! blijftquote:Op zondag 15 januari 2012 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de PSV kaartverkoop site naait mij door geen plaatsen meer te hebben aan het begin van de verkoop
Is toch heerlijk, man.quote:PSV-award
Grootste PSV supporter.
1. Buitendam (14)
2. de_boswachter & Dj_Day-V (11)
3. -_Guitarist_- (8)
Ik ben ervan overtuigd dat jij zonder enige twijfel op nummer 4 staat. Ook een hele mooie plek, hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke corruptie, zeker allemaal op jezelf gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hem stoer doen omdat hij nr1 is, player.
Jaja, eerst maar even een onderzoek instellen of alles eerlijk verlopen is.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ondergetekende gewoon met U en meneer wordt aangesproken? Dat "jij" en "jou" om de haverklap richtings Fok!'s grootste PSV'ert, ik word daar zo naar van.
Gedeeld tweede eindigen is ook heul mooi.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, eerst maar even een onderzoek instellen of alles eerlijk verlopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |