Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
De buurman heeft dus toch gewonnen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even teruglezen (vooral Q d'r avonturen) maar ...
http://www.omroepflevolan(...)hade-buren-vergoeden
(filmpje)
Stichting Dierenthuis, dat waarschijnlijk dit jaar naar Almere verhuist, is in het Brabantse Aarle-Rixtel aansprakelijk voor het verminderde woongenot van de buren door de overlast van 1500 katten en 70 honden.
De buren hebben recht op enkele duizenden euro's schadevergoeding. De rechtbank in Den Bosch heeft dat bepaald. De opvang van zieke katten en honden op het perceel van Dierenthuis is in strijd met het bestemmingsplan. Bovendien is het aantal dieren de afgelopen jaren sterk gestegen. Het buiten houden van 70 honden levert per definitie geluidsoverlast op, vindt de rechtbank.
Het is de bedoeling dat de bouw van het nieuwe complex van Dierenthuis in Almere in juli af is.
Ik vind het echt bespottelijk, maar dat zullen de regels wel zijn. Tegen een bestemmingsplan kan een rechter volgens mij vrij weinig doen, mocht hij dat al willen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Nog maar even in de herhaling voor degenen die het interesseert en in het vorige topic gemist hebben door de 10-pond-babies
[..]
De buurman heeft dus toch gewonnen...
En niet alleen met wegpesten, maar hij krijgt nog geld toe ook.
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef Qwea het volgende:
Hey cat? Weet jij of het normaal is dat plassen pijn doet? (Branden) na een katheter?
Ooh, mooi. Want daar had ik het niet en ik ga net plassen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaal
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaal
Hallo kloons.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Cat niet, heb geen vagina danwel katheter, maar het lijkt me ook niet heel gek
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?quote:
Okidoki.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?
Doe eens zelf de vervelende letters houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?
Zullen we samen gessen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens zelf de vervelende letters houden
Logisch dat hij klopt als je hem laag hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okidoki.
Als ik hem omhoog heb en voorzichtig beweeg wel. Naar benee doet pijn, klopt, ect. Heb hem naar de wc heeeeeeeeel licht aangetikt. Dat ging ook wel, afgezien van dat hij naar benee hing.
Mij lijkt het leuk!quote:
Working on itquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch dat hij klopt als je hem laag hebt.Dan komt al dat bloed in je voet waar ze hebben rondgepoerd. Lekker hooghouden en voorzichtig bewegen en je door Mo laten verzorgen.
Arme Mo.quote:
Ik ben Windows opnieuw aan t installeren op mn desktop. KAK bluescreens waren na een bios update niet wegquote:
Bwahahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben Windows opnieuw aan t installeren op mn desktop. KAK bluescreens waren na een bios update niet weg
21.00 uur in de kliko?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, dan vertrouw ik op jou
Hoe laat?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check
Neem jij de big mee? En een doosje klinkers?
Doet es vragen hoevaak Lion een bsod heeft gehad of is vastgelopenquote:
Dan ist niet gek dat t brandt eejjjquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
En jij zorgde voor de courgette toch?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet es vragen hoevaak Lion een bsod heeft gehad of is vastgelopen
Ze heeft gister 6 uur klem gezetenquote:
Noes!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft gister 6 uur klem gezeten![]()
![]()
Moederziel alleen, zonder iemand die haar bevrijdde, en de katten gaven haar ook geen zetje
Ik heb geen IOS noch een ipad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
IOS op de iPad heeft trouwens nog weleens een force close van een app als de browser, of zelfs iets als de officiele Facebook app, dus daar gaat in ieder geval dat 'nooit crasht er iets' niet op
NOES! zuigt ze wel goed? (quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft gister 6 uur klem gezeten![]()
![]()
Moederziel alleen, zonder iemand die haar bevrijdde, en de katten gaven haar ook geen zetje
Ja zuigt als een malle, en slikt een hoop zonder klagenquote:
Oh ja latexallergiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Hallo kloons.![]()
Branderig gevoel als je voor de eerste keer gaat plassen kan. Maar als het heel hevig is of lang aanhoudt dan zou ik eens gaan googlen op het woord latexallergie. Al denk ik dat je dat al eerder had gemerkt met jouw medische verdelen.
Nice! Truusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zuigt als een malle, en slikt een hoop zonder klagen
Ben tevreden, gisteren was ook niet iets raars of ergs, ik had zo'n virtuele muur neergezet bij deur naar keuken, want ze kan wel de drempel over richting de keuken, maar dan niet terug naar de woonkamer. Blijkbaar stond die virtuele muur zo dat ze precies als ze half op dat ding was moest omkeren, en dat werkte dus niet. Dus ze zat ff vast, muur wat verplaatst, handmatig aangezet, en ging weer prima
Ja! Ook wel fijn dat je gewoon een programma in kan stellen per dag, hier doet ze dus maandag/woensdag/vrijdag om 11u d'r rondje, dan is er toch vaak niemand. En dan kunnen we naar gelang in het weekend haar nog een keer handmatig loslaten.quote:
Kennis van me was een paar keer geopereerd. Later moest ze nog een keer en ze merkte vooraf terloops tegen me op dat ze de katheter altijd zo vervend vond, Weken daarna had ze nog pijn. Waarop ik vroeg of ze ooit van een arts had gehoord van latexallergie. Dat niet, wel deed haar tandarts altijd speciale handschoenen aan omdat ze anders zo'n uitslag rond haar mond kreeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ja latexallergie
Wij hadden ook zo'n patiënt met latexallergie. Heeft mijn college haar een gewone katheter gegevenna een paar uur schrok ze zich wild dat ze dat gedaan had dus gauw een andere er ingedaan. Aan de patiënt was behalve een hele lage bloeddruk niks te merken gelukkig.
Oh wat ergquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kennis van me was een paar keer geopereerd. Later moest ze nog een keer en ze merkte vooraf terloops tegen me op dat ze de katheter altijd zo vervend vond, Weken daarna had ze nog pijn. Waarop ik vroeg of ze ooit van een arts had gehoord van latexallergie. Dat niet, wel deed haar tandarts altijd speciale handschoenen aan omdat ze anders zo'n uitslag rond haar mond kreeg.![]()
![]()
Ik heb haar op het hart gedrukt om te zeggen dat ze die allergie had, alles is latexvrij gemaakt, ze kreeg een katheter en toen die verwijderd was kreeg ik een bedanktelefoontje want ze kon meteen plassen zonder pijn.![]()
Echt, sommige artsen.... gewoon nalaten tegen een patiënt te zeggen dat je het vermoeden van die allergie hebt.![]()
Ach, aan de andere kant presteer ik het wel om mee te helpen een kamer met ballonnen te versieren (leuk! sfeer!) terwijl ik wist dat er iemand met een latexallergie was (waarbij ik religieus latexvrije handschoenen droeg).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wat ergmaar wat goed dat jij er aan dacht
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant presteer ik het wel om mee te helpen een kamer met ballonnen te versieren (leuk! sfeer!) terwijl ik wist dat er iemand met een latexallergie was (waarbij ik religieus latexvrije handschoenen droeg).
Konden we een uur later alle ballonnen buiten kapotprikken want het sloeg op haar longen.
Je smilies doen anders vermoedenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen de hele dag leren. Ik zie er zo naar uit
.
Toch een vrouw.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Die Ll, die heeft ook alles door, hè?!
Jij vraagt gewoon teveel voor dat afgeleefde, afgeragde dingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Toch nog twee belangstellenden voor mijn 'oude' bank.![]()
Al bieden ze een belachelijke prijs.
Hij is niet afgeleefd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij vraagt gewoon teveel voor dat afgeleefde, afgeragde ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Toppertje, hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Die Ll, die heeft ook alles door, hè?!
Als je wist wat, zou je ook huilenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je smilies doen anders vermoeden
Wat ga je leren?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toppertje, he.
[..]
Als je wist wat, zou je ook huilen.
Staatsrecht, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht, bedrijfsrecht, arbeidsrecht en europees rechtquote:
Op één dag? Heel veel sterktequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht, bedrijfsrecht, arbeidsrecht en europees recht. Kill me, kill me now
!
Drukverband. Mag er Donderdag om 12:00 af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Pfffffffff, kom ik thuis, geen internet!
Kon ik niet bijlezen over Q en bulkbaby's
Maar gelukkig is Q weer thuis zag ikZit je in het gips of alleen verband?
En over gips gesproken: hoe is het met meneer Indaha vandaag?
Nee, niet allemaal op een dag, maar ik ga met alles wel een beginnetje maken. Strafrecht is maar een klein beetje, dat heb ik al afgerond, maar nog nodig voor bestuursrechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op één dag? Heel veel sterkteVooral met strafrecht
Ik heb echt een hekel aan strafrecht, het is meer projectie denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal op een dag, maar ik ga met alles wel een beginnetje maken. Strafrecht is maar een klein beetje, dat heb ik al afgerond, maar nog nodig voor bestuursrecht.
Ik neem aan dat je zelf een studie rechten ofzo heb gekozenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht, bedrijfsrecht, arbeidsrecht en europees recht. Kill me, kill me now
!
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf een studie rechten ofzo heb gekozen
Ik vond strafrecht het mooiste van alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan strafrecht, het is meer projectie denk ik![]()
Bestuursrecht is wel aardig tof! Maar ik ben sowieso meer van het privaatrecht
Voor straf en privaat ja, de rest kreeg ik erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf een studie rechten ofzo heb gekozen
En saaiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond strafrecht het mooiste van al. Maar privaat vind ik ook leuk, bestuursrecht ook wel. De rest vind ik echt kut
.
[..]
Voor straf en privaat ja, de rest kreeg ik erbij![]()
.
Nee gekheid, ik vind het leuk, maar het is wel rete veel werk.
Ja, dat ligt eraan... Die wat ik leuk vind, vind ik niet saai. Maar de rest wel iddquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Onze katten krijgen sinds gister dus maar 2x per dag eten. Nu heb ik ze net eten gegeven, op Pingoo na begonnen ze te smullen. Hij wilde niet eten, niet omdat ie ziek is of zo maar gewoon omdat hij wilde dat ik hem ging aaien
Nu heeft meneer dus maar 18 gram vandaag aan brokken gehad, terwijl 55 gram voor een dag bedoelt is.
Kan dat kwaad?
Das met een hoop toch, als je het leuk vindt gaat het een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt eraan... Die wat ik leuk vind, vind ik niet saai. Maar de rest wel idd.
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Als het langer aanhoudt, ff laten checken.
Maar hij doet het dus niet omdat ie ziek of zo is. Hij moet er gewoon aan wennen dat ie nog maar 2x eten per dag krijgt ipv dat er de hele dag brokjes staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Als het langer aanhoudt, ff laten checken.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das met een hoop toch, als je het leuk vindt gaat het een stuk makkelijker
Dat zit echt tegenwoordig in iedere studie zo'n beetje, en ik zie echt serieus amper iemand het in de praktijk ooit gebruiken, waar dan ook voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik weet nog wel dat ik een tentamen SPSS had, ik ben daar zo slecht in. En ik vind het een kutprogramma. Kan je nagaan hoe dat ging
.
Dat moet je ook niet doen. Gewoon die routine inbouwen, morgen vroeg heeft hij vast wel weer honger. Het is geen ramp als hij een dag wat minder binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hij doet het dus niet omdat ie ziek of zo is. Hij moet er gewoon aan wennen dat ie nog maar 2x eten per dag krijgt ipv dat er de hele dag brokjes staan.
Ik geef hem vanavond laat dan nog wel een keer, maar eigenlijk wil ik dat niet want dan went ie er nooit aan.
Zijn knorrende maag leert het hem snel genoeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hij doet het dus niet omdat ie ziek of zo is. Hij moet er gewoon aan wennen dat ie nog maar 2x eten per dag krijgt ipv dat er de hele dag brokjes staan.
Ik geef hem vanavond laat dan nog wel een keer, maar eigenlijk wil ik dat niet want dan went ie er nooit aan.
Als je dat nu doet kan je dat morgen weer doen, en overmorgen, en over-overmorgenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook echt niks van... Behalve de leraren van mijn studie ken ik werkelijk waar NIEMAND (zelfs researchers niet) die SPSS gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zit echt tegenwoordig in iedere studie zo'n beetje, en ik zie echt serieus amper iemand het in de praktijk ooit gebruiken, waar dan ook voor.
De echte researcher komen vaak bij iets als MatLAB uit ofzo, en voor de gemiddelde statistiekjes voldoet Excel e.d. verder prima.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook echt niks van... Behalve de leraren van mijn studie ken ik werkelijk waar NIEMAND (zelfs researchers niet) die SPSS gebruiken.
Ik snap dan ook geen reet van SPPS.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De echte researcher komen vaak bij iets als MatLAB uit ofzo, en voor de gemiddelde statistiekjes voldoet Excel e.d. verder prima.
Muis gebruikt het ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook echt niks van... Behalve de leraren van mijn studie ken ik werkelijk waar NIEMAND (zelfs researchers niet) die SPSS gebruiken.
Okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Gewoon die routine inbouwen, morgen vroeg heeft hij vast wel weer honger. Het is geen ramp als hij een dag wat minder binnen krijgt.
Kijk eens onder de bankquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok
ik ben trouwens wel benieuwd of ie ooit wel al zijn brokjes op gaat eten wat ie per dag mag. De vorige keer dat ik ze nog maar 2x per dag eten gaf, at ie ook maar de helft op. Dan vraag je je toch af hoe die zo dik komt
Ja, datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis gebruikt het ook!![]()
Voor haar studie.
Hij jat het van de anderenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok
ik ben trouwens wel benieuwd of ie ooit wel al zijn brokjes op gaat eten wat ie per dag mag. De vorige keer dat ik ze nog maar 2x per dag eten gaf, at ie ook maar de helft op. Dan vraag je je toch af hoe die zo dik komt
Ja serieus, het zit echt in praktisch iedere studie volgens mij, bij Bedrijfskundige Informatica zat het er in, bij Psychologie dus, en bij Rechten. Nou dan heb je toch 3 compleet verschillende dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis gebruikt het ook!![]()
Voor haar studie.
Ho, mijn foutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, het zit echt in praktisch iedere studie volgens mij, bij Bedrijfskundige Informatica zat het er in, bij Psychologie dus, en bij Rechten. Nou dan heb je toch 3 compleet verschillende dingen.
Nou hoeft dat niet heel gek te zijn, maar ik zie het serieus bijna nergens gebruikt worden, en zeer niet in grote getale
Dat kan nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat.
Ik heb er hele boeken over gelezen, het kwarte valt gewoon niet.
[..]
Hij jat het van de anderen.
Nou ja goed, dat verschilt evenveel van BI en Psychologie als rechten zo'n beetjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho, mijn fout. Niet bij rechten, bij animal sciences wat ik heb gedaan
.
Ik weet 't ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan niet
Vorige keer hebben we het ook maar 2 weken volgehouden en toen niet meer ivm de kittens. Toen stonden er na 2 weken weer de hele dag brokjes.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat verschilt evenveel van BI en Psychologie als rechten zo'n beetje
Niet erg voor zijn gewicht, maar misschien wel voor zijn organen of zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't ook niet. Maar, gewoon volhouden. Als hij toch al dik is, is het dus ook geen ramp dat hij wat minder eet, toch
?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ahh Sammz, signature, deze week weer nieuwe afleveringen toch
Nah, dan moet 't wel heel extreem gaan. Je gaat niet opeens dood als je minder eet, hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet erg voor zijn gewicht, maar misschien wel voor zijn organen of zo
Ik weet het niet
US, dus downloadenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op tv of te downloaden? Want ik kijk alleen op tv
.
[..]
Nah, dan moet 't wel heel extreem gaan. Je gaat niet opeens dood als je minder eet, hoor.
Ok ik geloof jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op tv of te downloaden? Want ik kijk alleen op tv
.
[..]
Nah, dan moet 't wel heel extreem gaan. Je gaat niet opeens dood als je minder eet, hoor.
En je hebt de hele dag in je nest gelegen. Tsssk.quote:
Voeg daar Gezondheidswetenschappen maar aan toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, het zit echt in praktisch iedere studie volgens mij, bij Bedrijfskundige Informatica zat het er in, bij Psychologie dus, en bij Rechten. Nou dan heb je toch 3 compleet verschillende dingen.
Nou hoeft dat niet heel gek te zijn, maar ik zie het serieus bijna nergens gebruikt worden, en zeer niet in grote getale
kun je nagaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je hebt de hele dag in je nest gelegen. Tsssk.
Maak je geen zorgenquote:
En voeg daar forensische wetenschappen, diergeneeskunde, management en organisatie, bestuurskunde en alle andere Nederlandse studies maar aan toequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voeg daar Gezondheidswetenschappen maar aan toe.
SPSS verdient meer aan hun licenties voor de educatieve wereld dan aan het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En forensische wetenschappen, diergeneeskunde, management en organisatie, bestuurskunde en alle andere Nederlandse studies maar aan toe.
Da's niet lief,. Oognip heeft altijd iets nodig om zich zorgen over te maken en dat neem jij nu van haar af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Pas als hij echt niet meer eet, dan zou ik de DA opzoeken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet lief,. Oognip heeft altijd iets nodig om zich zorgen over te maken en dat neem jij nu van haar af.
Alsof ik me overal zorgen over maakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je Oognip en Qwea liet samenwonen
Geen idee!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je Oognip en Qwea liet samenwonen
Nee, Oognip maakt zich zorgen en jij controleert alles.quote:
Het is een schande. Vroeg naar bed na een operatie.quote:
Wat voor beslissingen precies?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar dan moeten jullie samen grote beslissingen nemen
Hoezo maak ik me nou altijd zorgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, Oognip maakt zich zorgen en jij controleert alles.![]()
Heej, dit zou best kunnen werken! Kan Oognip je brakke lijf verzorgen en katheters erin douwen.
Welke katheter.quote:
nou, ik had er de vorige x echt geen last van en ik haat het om om 20:30 al te liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een schande. Vroeg naar bed na een operatie.
En het speelt zich af in een Center Parcs huisje, die Q mag uitzoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke katheter.![]()
Wel of geen Truus.![]()
Welke kat redden we uit de kaken van Baloe.
Ooooh, dat zijn geen grote beslissingen voor mijquote:
fuck you.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het speelt zich af in een Center Parcs huisje, die Q mag uitzoeken
Die ene, maar liever geenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke katheter.![]()
Wel of geen Truus.![]()
Welke kat redden we uit de kaken van Baloe.
In de buurt van een Kauflandquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
En het speelt zich af in een Center Parcs huisje, die Q mag uitzoeken
Dan heb ik je posts verkeerd begrepen. Maar als jij als een kat een keertje minder eet hier komt vragen of hij er schade aan kan overhouden en het een paar posts duurt voor je gerustgesteld bent... ik vat dat op als zorgen maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo maak ik me nou altijd zorgen?Het valt reuze mee hoor
en ik maak me nog niet eens zorgen om Pingoo, ik vroeg het me gewoon af.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dan 60x wil checken of je het gas wel hebt uit gedaan, zal ik je niet uitlachen hoor Q
Mag Oognip niet meebeslissen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene, maar liever geen
Ja, lastig
Niet, Baloe moet ook eten
Zie, easy
Ja, want after eight shizzle.quote:
Pingoo eet altijd veel te weinig als ie maar 2x per dag eten krijgt. Dat is wat ik ongeveer probeer te zeggen en ik vroeg me af of dat kwaad konquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb ik je posts verkeerd begrepen. Maar als jij als een kat een keertje minder eet hier komt vragen of hij er schade aan kan overhouden en het een paar posts duurt voor je gerustgesteld bent... ik vat dat op als zorgen maken.
Weet je zeker dat die katheter je blaas niet lekgeprikt heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
Ja, want after eight shizzle.
Godverdomme, ik moet alweeeeeeer pissen3de x in een uur
Doet het nog pijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik was er net ook al. En nu net tussendoor even de keuken opgeruimd, daar heb ik (nog) geen Truus voorquote:
Oh, sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet lief,. Oognip heeft altijd iets nodig om zich zorgen over te maken en dat neem jij nu van haar af.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPSS verdient meer aan hun licenties voor de educatieve wereld dan aan het bedrijfsleven
Dan hoefde ik toch niet, slimmerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die katheter je blaas niet lekgeprikt heeft?
Het is ook nooit goed met jou he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze ruimt helaas de keuken niet helemaal opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik was er net ook al. En nu net tussendoor even de keuken opgeruimd, daar heb ik (nog) geen Truus voor.
die stond op knijpenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou he?Eerst kun je niet.... vloekvloek. Nu kun je prima... vloekvloek.
Volgende keer vragen of ze het infuus wat stiller zetten.
Was die klem om het slangetje dicht te houden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Qwea het volgende:
ik moet er nog steeds aan denken dat ze de katheterklem niet vasthield
Volgende keer NaCl en geen bier.quote:
Too bad. Zullen wij zo'n Truus uitvinden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ruimt helaas de keuken niet helemaal op
Ej!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ej!Alles wel hier? Ik ben moe.. ga zo slapen.. (ja, nu al
)
Hoe is het met Qwea? En met Indahaman? En hoe is het met Greys en de Bink?
Nee, nog niet. Ik ga morgen (alweer) zelf maar even bellen, want het moet dan ook maar gelijk gebeuren..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ej!![]()
Hoe is het met de Puma? Al wat gehoord van de DA?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ej!Alles wel hier? Ik ben moe.. ga zo slapen.. (ja, nu al
)
Hoe is het met Qwea? En met Indahaman? En hoe is het met Greys en de Bink?
Goed plan! Eentje die de vaat in de vaatwasser zet, doekje over het aanrecht, kookplaat schoonmaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Too bad. Zullen wij zo'n Truus uitvinden?
Truste!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ga douchen en dan lekker in bed lezen, ik ben echt kapot.
Tschüss.
Dan ben je gewoon een freak.quote:
Ze douwde hem eerst 10x in mn kut, want ze kon m'n buis niet vindenquote:
Verstandig. De Puma kan het maar gehad hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ga morgen (alweer) zelf maar even bellen, want het moet dan ook maar gelijk gebeuren..
Eeeeeeeeeehm, so... what else is new?quote:
Whehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze douwde hem eerst 10x in mn kut, want ze kon m'n buis niet vinden
En geen bekkentje? Ik breng ze ook niet altijd in met slang eraan. Maar als je op knappen stond kon je erop wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Qwea het volgende:
En dan, uiteindelijk vindt ze mijn buis, heeft ze de slang/zak er niet aan
Knufje voor je voet dan maar (je hebt 'm toch wel gewassen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]eej.
Hier gaat ie wel. Kei moei, als ik mijn voet verkeerd of teveel beweeg doet hij pijnt, dus dat doen we niet
Val ik in herhaling?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeehm, so... what else is new?
Nopequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En geen bekkentje? Ik breng ze ook niet altijd in met slang eraan. Maar als je op knappen stond kon je erop wachten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een stagiaire?
Vast niet he? Die had je het vast niet laten doen
Wat dacht jij dat het was dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Iets in je plasbuis? Is dat een buis? Past daar een slangetje in?
Ieks!
Neeee, geen stagair.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een stagiaire?
Vast niet he? Die had je het vast niet laten doen
Preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandig. De Puma kan het maar gehad hebben.
Oooh ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik had toch zoooo gelachen als jij aan haar bedje had gestaan.En er hier op fok achteraf was achtergekomen.
Hij heeft in de hibbiscrub gestaan en hij is nog mooi oranjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Knufje voor je voet dan maar (je hebt 'm toch wel gewassen?). Hebben ze wel wat gevonden?
Awww! Puma!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
PreciesDe Puma heeft na het maken van de foto's en het onderzoek duidelijk meer pijn (ze trekt zich nu zo'n beetje met de voorpoten op aan de krabpaal), dus eigenlijk kan ik het niet meer aanzien.. Dus het moet nu gebeuren..
Hey ik was wel vet lief tegen drquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik had toch zoooo gelachen als jij aan haar bedje had gestaan.En er hier op fok achteraf was achtergekomen.
Bagger.. ik had voor je geduimd dat er iets heel duidelijks naar voren zou komen wat ze zo zouden kunnen verhelpen.. Ik duim dat dit toch helpt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft in de hibbiscrub gestaan en hij is nog mooi oranje
Ja, ontstekingsweefsel. Ben benieuwd of dat het probleem was. Denk zelf van niet, maar we zullen zien.
Ja, nee, er was niks duidelijks. Verder was hij helemaal schoon. Geen artrose, geen los bot, niks.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bagger.. ik had voor je geduimd dat er iets heel duidelijks naar voren zou komen wat ze zo zouden kunnen verhelpen.. Ik duim dat dit toch helpt.
Zielig hè? Vind ik ook en dan mag ik haar ook nog niet eens vertroetelen met haar favoriete hapjes maar is ze op dieetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww! Puma!![]()
![]()
Dat bot zal nu flink gemanipuleerd zijn, niet gek dat ze nu meer pijn heeft.
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey ik was wel vet lief tegen dr
Ongelukjes gebeuren, en ik moest er eigenlijk wel om lachen een beetje
Da's lief van je (goeie dope hebben zeQ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey ik was wel vet lief tegen dr
Ongelukjes gebeuren, en ik moest er eigenlijk wel om lachen een beetje
Arme poezel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zielig hè? Vind ik ook en dan mag ik haar ook nog niet eens vertroetelen met haar favoriete hapjes maar is ze op dieetZe heeft momenteel de hele dag honger...
Nouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?
Ik wil haar terug hebben op 4,5 kg. Dan is er 7 ons af. Dat moet toch een aardig begin zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme poezel.Maar het is voor haar bestwil.
Qwea? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?
Dus als je 10x mis prikt zoals in Q d'r geval had ze 10x een nieuwe moeten pakken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, daar denk ik gewoon nooit over na.quote:
Niet als ik het doe (maar ik heb het nooit in een ziekenhuisomgeving gedaan). Als een catheter er maar heel kort inhoeft dan douw ik hem de 11e keer rustig door.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als je 10x mis prikt zoals in Q d'r geval had ze 10x een nieuwe moeten pakken?
Werkt dat echt zo?
Ze pakte wel een nieuwe. Maar die wilde ook niet echt.. en toen kwam ze nog ergens mee aankakken en die wilde wel. Dus ik neem toch aan van wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je hem echt diep de vagina inschuift en er pas achter komt dat ie niet in de plasbuis zit doordat er geen urine uit komt, dan is het niet hygienisch om met dezelfde katheter alsnog in de plasbuis te gaan. Als het bij oppervlakkig prikken blijft dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als je 10x mis prikt zoals in Q d'r geval had ze 10x een nieuwe moeten pakken?
Werkt dat echt zo?
Ja, ze voelde zich best kut volgens mij. Ik stond er vrolijk bij te lachen. Ik was allang blij dat ze m'n blaas leeg had getrokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's lief van je (goeie dope hebben zeQ!), ze heeft het vast niet expres gedaan en je voelt je al zo rottig als zoiets mis gaat.
Beter dan het watje!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je hem echt diep de vagina inschuift en er pas achter komt dat ie niet in de plasbuis zit doordat er geen urine uit komt, dan is het niet hygienisch om met dezelfde katheter alsnog in de plasbuis te gaan. Als het bij oppervlakkig prikken blijft dan is het een ander verhaal.
Maar als je misprikt kun je de katheter ook in het verkeerde gat (de kut dus) laten zitten en dan daar boven een nieuwe katheter in de plasbuis prikken. Dan weet je zeker dat je hem niet nogmaals in de kut steekt
Hihihiiihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed als het even mis gaat dan krijg cat t heter of niet?![]()
![]()
Ja, ook dat gebeurde erquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Maar je leert het wel steriel. Oognip, heb jij het ook nog geleerd met een paar watjes? Eén watje voor elke veeg om de vagina schoon te maken en dan het laatste watje onder de plasbuis. Weet je meteen waar je moet zijn.![]()
Ik he het in de praktijk never nooit zo gedaan.
Je mag kiezen: Blaasruptuur of tijdelijk slangetje in je jongeheer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed als het even mis gaat dan krijg cat t heter of niet?![]()
![]()
Zo heb ik het inderdaad geleerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Maar je leert het wel steriel. Oognip, heb jij het ook nog geleerd met een paar watjes? Eén watje voor elke veeg om de vagina schoon te maken en dan het laatste watje onder de plasbuis. Weet je meteen waar je moet zijn.![]()
Ik he het in de praktijk never nooit zo gedaan.
NOES, bij mannen gaattie er echt in of niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag kiezen: Blaasruptuur of tijdelijk slangetje in je jongeheer.
Of wattenstijfjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over haken of breien gaan hebben
Nee. Katheter in je pisbuis. Loeihard, bam, zo erin. Rammen jonguh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over haken of breien gaan hebben
Uhuh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOES, bij mannen gaattie er echt in of niet?![]()
Ja en bij vrouwen niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOES, bij mannen gaattie er echt in of niet?![]()
Met anderhalve liter moet er toch echt wat uit gaan komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Qwea het volgende:
hoeveel kan een blaas eigenlijk aan? qua inhoud?
Wattenstijfjes.quote:
Normaal gesproken ga je plassen als je zo'n 500cc in je blaas hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Qwea het volgende:
hoeveel kan een blaas eigenlijk aan? qua inhoud?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je plassen als je zo'n 500cc in je blaas hebt.
Gister hoorde ik van een docent dat zijn schoonmoeder ooit 2 liter in haar blaas had zitten en dat was echt vreselijk. Ze wilde op dat moment liever dood, zo'n vreselijk gevoel.
Jezusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met anderhalve liter moet er toch echt wat uit gaan komen.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
JezusIk voelde me al kut bij 850
Er zijn genoeg mannen (en vrouwen) die zichzelf katheteriseren. Meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou weet ik veel, JE GAAT TOCH GEEN FUCKIN SLANG IN JE PIEMEL STOPPEN![]()
Ja nee, wel in je kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!![]()
Aldus mijn paniek.
Ja, weet ik veel, ik weet ook niet hoe groot die plasbuis is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meehet is niet alsof het een tuinslang is of zo
Weetje: Ll en jij hebben allebei een plasbuis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!![]()
Aldus mijn paniek.
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weetje: Ll en jij hebben allebei een plasbuis.
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meehet is niet alsof het een tuinslang is of zo
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!
Bij vrouwen hoort het ook geen pijn te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomen
Ja, ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden, dat staand plassen. Maar ja, je vraagt maar niet verder, hè?quote:
ooh, nou, mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij vrouwen hoort het ook geen pijn te doen.
Soms moet je durven vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden, dat staand plassen. Maar ja, je vraagt maar niet verder, hè?
Fijn dat het je zo is meegevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomen
er zat idd glijmiddel opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Oognip het volgende:
Cat, gebruik jij bij vrouwen geen glijmiddel/verdoving? Ik wel hoor
Zo heel vaak katheteriseer ik niet en de meeste katheters hebben al glijmiddel erop. En de patiënten zijn vaak vanaf hun middel verlamd dus dan is verdoving ook een beetje overdone. Chronisch katheteriseren zeg maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Oognip het volgende:
Cat, gebruik jij bij vrouwen geen glijmiddel/verdoving? Ik wel hoor
Als je het verkeerde gaatje hebt, gaat ie nóg makkelijker naar binnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Bij mannen is het trouwens technisch moeilijker. Als je bij de vrouw het goede gaatje hebt floept hij er zo in. Maar het slangetje in Den Jongeheer moet een langere reis afleggen en kan meer obstakels tegenkomen onderweg.![]()
Maar daarom heb je als man de optie om vooraf te verdoven. Dan douwen ze een spuit vol verdovingsgel (tevens glijmiddel) in je buis.![]()
Is het niet fantastisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar dan is daar de Tip van Oognip: laat hem er even insteken als tomtom.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het verkeerde gaatje hebt, gaat ie nóg makkelijker naar binnen
Alleen heb je er dan niet zoveel aan
Wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan is daar de Tip van Oognip: laat hem er even insteken als tomtom.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje heeft anderhalf uur zitten broeden op een vies woord. Wat legt ze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ga jij daar iets minder hard van huilen? Dan zeg ik dat voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg je dan ook 'OEHHHH LET ME IN OR ILL GET PHYSICAL WITH YOU' als je zo'n ding in een plasbuis (M/V) ramt?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij daar iets minder hard van huilen? Dan zeg ik dat voor je.
Ik zei enkel : I GOTTA PEE RIGHT NOW IT'S CRITICALquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg je dan ook 'OEHHHH LET ME IN OR ILL GET PHYSICAL WITH YOU' als je zo'n ding in een plasbuis (M/V) ramt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei enkel : I GOTTA PEE RIGHT NOW IT'S CRITICAL
Ik ben te lam om te spelen. Mijn ogen pleuren steeds dichtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
Mijn webfeuders zijn een beetje afwezig vandaag![]()
Oh en ik ga morgenochtend bellen om een afspraak voor Bink voor vrijdag te maken. S is het er zo goed als mee eens, hij zou er morgenochtend op terug komen, maar dat komt goed.
Inderdaad rustig daar. Ik heb je uitgenodigd als het goed is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
De kogel is -bijna- door de kerk dus. Moeilijke maar goede beslissing.quote:Oh en ik ga morgenochtend bellen om een afspraak voor Bink voor vrijdag te maken. S is het er zo goed als mee eens, hij zou er morgenochtend op terug komen, maar dat komt goed.
Is er trouwens ergens een refresh knopje op wordfeud of doet die app dat vanzelf?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een woordje op Wordfeud gelegd!
Dat laatste doe ik altijd. En dan even wachten, tien seconden ofzo!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er trouwens ergens een refresh knopje op wordfeud of doet die app dat vanzelf?
Of moet je hem soms dicht klikken en dan weer open, ofzo?
doettie zelf maar werkt niet geweldigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er trouwens ergens een refresh knopje op wordfeud of doet die app dat vanzelf?
Doettie vanzelluf, je krijgt ook braaf een notificatie als je dat tenminste geaccepteerd hebt toen je het installeerde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Instillagel FTWquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Bij mannen is het trouwens technisch moeilijker. Als je bij de vrouw het goede gaatje hebt floept hij er zo in. Maar het slangetje in Den Jongeheer moet een langere reis afleggen en kan meer obstakels tegenkomen onderweg.![]()
Maar daarom heb je als man de optie om vooraf te verdoven. Dan douwen ze een spuit vol verdovingsgel (tevens glijmiddel) in je buis.![]()
Is het niet fantastisch?
Ingel!quote:
Maar als er al woorden op het bord liggen kan je daar toch om heen leggen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Thanks
Ik ging swappen omdat ik nul klinkers had, krijg ik er weer nul klinkers voor terug
Notificaties staan aan. Deed ie 1 dag, nu doet ie dat niet meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doettie vanzelluf, je krijgt ook braaf een notificatie als je dat tenminste geaccepteerd hebt toen je het installeerde.
En veel sterkte voor jullie viertjes
In ons geval niet, echt nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar als er al woorden op het bord liggen kan je daar toch om heen leggen?
Ah, er waren ook wat storingen vandaag/gisteren begreep ik? Ik weet 't niet, ik heb t ff gedaan, maar ik was er vrij snel klaar mee, ik ben er te dom voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Notificaties staan aan. Deed ie 1 dag, nu doet ie dat niet meer
Geen idee waarom, het staat nog steeds aan.
Dat bellen is best wel heel kut vond ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga morgenochtend bellen om een afspraak voor Bink voor vrijdag te maken. S is het er zo goed als mee eens, hij zou er morgenochtend op terug komen, maar dat komt goed.
Boven mijn vers geplaatste e niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In ons geval niet, echt niet
Zie het bord maar.
Kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, er waren ook wat storingen vandaag/gisteren begreep ik? Ik weet 't niet, ik heb t ff gedaan, maar ik was er vrij snel klaar mee, ik ben er te dom voor
Ram er anders even een katheter in om eruit te krijgen wat er in zitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boven mijn vers geplaatste e niet?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ram er anders even een katheter in om eruit te krijgen wat er in zit
quote:
Cattekequote:
Goed, zometeen de vensterbank plaatsen, morgenavond nog 1 deur + kozijn schilderen en dan vrijdag behangen, zaterdag laminaat en dan komt het bed maandag.quote:
Ja maar die was idd heel vers, die stond er toen nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boven mijn vers geplaatste e niet?
Het is wel heel sneu dat je geen klinkers had, want nu kan ik alle TW's inpikkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die was idd heel vers, die stond er toen nog niet
Moet lukken toch? Niet echt klussen waar je heel veel onverwachte dingen tegen kan komen? Alhoewel die onverwachte dingen juist vaak uit zeer onverwachte hoek komen. Anders waren ze natuurlijk niet onverwacht natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Catteke
[..]
Goed, zometeen de vensterbank plaatsen, morgenavond nog 1 deur + kozijn schilderen en dan vrijdag behangen, zaterdag laminaat en dan komt het bed maandag.
Zo heb ik het tenminste in m'n hoofd in geplanned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |