Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
De buurman heeft dus toch gewonnen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even teruglezen (vooral Q d'r avonturen) maar ...
http://www.omroepflevolan(...)hade-buren-vergoeden
(filmpje)
Stichting Dierenthuis, dat waarschijnlijk dit jaar naar Almere verhuist, is in het Brabantse Aarle-Rixtel aansprakelijk voor het verminderde woongenot van de buren door de overlast van 1500 katten en 70 honden.
De buren hebben recht op enkele duizenden euro's schadevergoeding. De rechtbank in Den Bosch heeft dat bepaald. De opvang van zieke katten en honden op het perceel van Dierenthuis is in strijd met het bestemmingsplan. Bovendien is het aantal dieren de afgelopen jaren sterk gestegen. Het buiten houden van 70 honden levert per definitie geluidsoverlast op, vindt de rechtbank.
Het is de bedoeling dat de bouw van het nieuwe complex van Dierenthuis in Almere in juli af is.
Ik vind het echt bespottelijk, maar dat zullen de regels wel zijn. Tegen een bestemmingsplan kan een rechter volgens mij vrij weinig doen, mocht hij dat al willen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Nog maar even in de herhaling voor degenen die het interesseert en in het vorige topic gemist hebben door de 10-pond-babies
[..]
De buurman heeft dus toch gewonnen...
En niet alleen met wegpesten, maar hij krijgt nog geld toe ook.
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef Qwea het volgende:
Hey cat? Weet jij of het normaal is dat plassen pijn doet? (Branden) na een katheter?
Ooh, mooi. Want daar had ik het niet en ik ga net plassen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaal
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaal
Hallo kloons.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Cat niet, heb geen vagina danwel katheter, maar het lijkt me ook niet heel gek
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?quote:
Okidoki.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?
Doe eens zelf de vervelende letters houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?
Zullen we samen gessen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens zelf de vervelende letters houden
Logisch dat hij klopt als je hem laag hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okidoki.
Als ik hem omhoog heb en voorzichtig beweeg wel. Naar benee doet pijn, klopt, ect. Heb hem naar de wc heeeeeeeeel licht aangetikt. Dat ging ook wel, afgezien van dat hij naar benee hing.
Mij lijkt het leuk!quote:
Working on itquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch dat hij klopt als je hem laag hebt.Dan komt al dat bloed in je voet waar ze hebben rondgepoerd. Lekker hooghouden en voorzichtig bewegen en je door Mo laten verzorgen.
Arme Mo.quote:
Ik ben Windows opnieuw aan t installeren op mn desktop. KAK bluescreens waren na een bios update niet wegquote:
Bwahahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben Windows opnieuw aan t installeren op mn desktop. KAK bluescreens waren na een bios update niet weg
21.00 uur in de kliko?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, dan vertrouw ik op jou
Hoe laat?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check
Neem jij de big mee? En een doosje klinkers?
Doet es vragen hoevaak Lion een bsod heeft gehad of is vastgelopenquote:
Dan ist niet gek dat t brandt eejjjquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
En jij zorgde voor de courgette toch?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet es vragen hoevaak Lion een bsod heeft gehad of is vastgelopen
Ze heeft gister 6 uur klem gezetenquote:
Noes!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft gister 6 uur klem gezeten![]()
![]()
Moederziel alleen, zonder iemand die haar bevrijdde, en de katten gaven haar ook geen zetje
Ik heb geen IOS noch een ipad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
IOS op de iPad heeft trouwens nog weleens een force close van een app als de browser, of zelfs iets als de officiele Facebook app, dus daar gaat in ieder geval dat 'nooit crasht er iets' niet op
NOES! zuigt ze wel goed? (quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft gister 6 uur klem gezeten![]()
![]()
Moederziel alleen, zonder iemand die haar bevrijdde, en de katten gaven haar ook geen zetje
Ja zuigt als een malle, en slikt een hoop zonder klagenquote:
Oh ja latexallergiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Hallo kloons.![]()
Branderig gevoel als je voor de eerste keer gaat plassen kan. Maar als het heel hevig is of lang aanhoudt dan zou ik eens gaan googlen op het woord latexallergie. Al denk ik dat je dat al eerder had gemerkt met jouw medische verdelen.
Nice! Truusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zuigt als een malle, en slikt een hoop zonder klagen
Ben tevreden, gisteren was ook niet iets raars of ergs, ik had zo'n virtuele muur neergezet bij deur naar keuken, want ze kan wel de drempel over richting de keuken, maar dan niet terug naar de woonkamer. Blijkbaar stond die virtuele muur zo dat ze precies als ze half op dat ding was moest omkeren, en dat werkte dus niet. Dus ze zat ff vast, muur wat verplaatst, handmatig aangezet, en ging weer prima
Ja! Ook wel fijn dat je gewoon een programma in kan stellen per dag, hier doet ze dus maandag/woensdag/vrijdag om 11u d'r rondje, dan is er toch vaak niemand. En dan kunnen we naar gelang in het weekend haar nog een keer handmatig loslaten.quote:
Kennis van me was een paar keer geopereerd. Later moest ze nog een keer en ze merkte vooraf terloops tegen me op dat ze de katheter altijd zo vervend vond, Weken daarna had ze nog pijn. Waarop ik vroeg of ze ooit van een arts had gehoord van latexallergie. Dat niet, wel deed haar tandarts altijd speciale handschoenen aan omdat ze anders zo'n uitslag rond haar mond kreeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ja latexallergie
Wij hadden ook zo'n patiënt met latexallergie. Heeft mijn college haar een gewone katheter gegevenna een paar uur schrok ze zich wild dat ze dat gedaan had dus gauw een andere er ingedaan. Aan de patiënt was behalve een hele lage bloeddruk niks te merken gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |