Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
De buurman heeft dus toch gewonnen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even teruglezen (vooral Q d'r avonturen) maar ...
http://www.omroepflevolan(...)hade-buren-vergoeden
(filmpje)
Stichting Dierenthuis, dat waarschijnlijk dit jaar naar Almere verhuist, is in het Brabantse Aarle-Rixtel aansprakelijk voor het verminderde woongenot van de buren door de overlast van 1500 katten en 70 honden.
De buren hebben recht op enkele duizenden euro's schadevergoeding. De rechtbank in Den Bosch heeft dat bepaald. De opvang van zieke katten en honden op het perceel van Dierenthuis is in strijd met het bestemmingsplan. Bovendien is het aantal dieren de afgelopen jaren sterk gestegen. Het buiten houden van 70 honden levert per definitie geluidsoverlast op, vindt de rechtbank.
Het is de bedoeling dat de bouw van het nieuwe complex van Dierenthuis in Almere in juli af is.
Ik vind het echt bespottelijk, maar dat zullen de regels wel zijn. Tegen een bestemmingsplan kan een rechter volgens mij vrij weinig doen, mocht hij dat al willen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Nog maar even in de herhaling voor degenen die het interesseert en in het vorige topic gemist hebben door de 10-pond-babies
[..]
De buurman heeft dus toch gewonnen...
En niet alleen met wegpesten, maar hij krijgt nog geld toe ook.
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef Qwea het volgende:
Hey cat? Weet jij of het normaal is dat plassen pijn doet? (Branden) na een katheter?
Ooh, mooi. Want daar had ik het niet en ik ga net plassen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaal
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben Cat niet, maar dat is volgens mij vrij normaal
Hallo kloons.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben Cat niet, heb geen vagina danwel katheter, maar het lijkt me ook niet heel gek
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?quote:
Okidoki.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?
Doe eens zelf de vervelende letters houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Doe dat. Als er bloed bij zit oid dan mot je maar effe bellen naar de afdeling. Gaat het een bietje met de pijn?
Zullen we samen gessen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens zelf de vervelende letters houden
Logisch dat hij klopt als je hem laag hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okidoki.
Als ik hem omhoog heb en voorzichtig beweeg wel. Naar benee doet pijn, klopt, ect. Heb hem naar de wc heeeeeeeeel licht aangetikt. Dat ging ook wel, afgezien van dat hij naar benee hing.
Mij lijkt het leuk!quote:
Working on itquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch dat hij klopt als je hem laag hebt.Dan komt al dat bloed in je voet waar ze hebben rondgepoerd. Lekker hooghouden en voorzichtig bewegen en je door Mo laten verzorgen.
Arme Mo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |