quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Strega het volgende:
Fijn dat het achter de rug is Q! Nu op naar een hopelijk snel herstel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Boh, joost is anders best lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
In Sneek zijn geen knappe broeders
Ik kwam op de OK ooit een studiegenoot tegen. Lekker blijkletsen terwijl hij mijn infuusje prikte en de hartplakkerts plakte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh, joost is anders best lekker
Ik heb / had precies dezelfde mensen, ook verpleging, als 1 april
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kwam op de OK ooit een studiegenoot tegen. Lekker blijkletsen terwijl hij mijn infuusje prikte en de hartplakkerts plakte.
Hebben ze een vent van je gemaakt!?!?!?!quote:
Jezus Cat, vrouwen kunnen ook lopend piesen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben ze een vent van je gemaakt!?!?!?!
Maar... maar... dat drupt dan zo langs je benen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jezus Cat, vrouwen kunnen ook lopend piesen hoor
Oh dat is wel wat fijner danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:38 schreef Qwea het volgende:
Beetje licht nog, niet echt meer zoals daarstraks. Wel heel moe. En mn voet doet pijn
Wel naar huis vanaaf toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:38 schreef Qwea het volgende:
Beetje licht nog, niet echt meer zoals daarstraks. Wel heel moe. En mn voet doet pijn
Ga dr wel vanuit, mo isser over een uurquote:
Kan hij je mooi je krukken aangeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga dr wel vanuit, mo isser over een uur
Heb ik alllaaaaaaang ik ben al wezen plassen en alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hij je mooi je krukken aangeven.
Heb paracetamol, met tramadol achter de hand als het niet meer gaat. Maar zolang ik hem hoog leg, op een kussen en niet teveel beweeg heb ik niet zoveel pijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is wel wat fijner danJa dat moe is lastig en die pijn gewoon vervelend natuurlijk. Krijg je er wel iets tegen? (excuses als er overheen gelezen heb) En welk topic bedoel je? Die van MK?
Haha, dan vraag ik de volgende keer ook naar Joostquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh, joost is anders best lekker
Ik heb / had precies dezelfde mensen, ook verpleging, als 1 april
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Haha, dan vraag ik de volgende keer ook naar Joost
Hoe is het met je man?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef indaha het volgende:
Fijn dat het weer achter de rug is Qwea en laat Mo maar rennen en je lekker verwennen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik heb 'genoten' (sorry Q) van je live verslag uit de OK.
Laatste keer had ik een pleegzuster bloedwijn chagerijn, dan klinkt Joost toch beterquote:
+1quote:
Joost zit op de ok he! Althans, daar heb ik hem nu 2x gehad. Ik heb vet toffe pleegzusters op de afdelingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laatste keer had ik een pleegzuster bloedwijn chagerijn, dan klinkt Joost toch beter
Ah, dus Joost van de ok is okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joost zit op de ok he! Althans, daar heb ik hem nu 2x gehad. Ik heb vet toffe pleegzusters op de afdelingen mijn arts is ook tof.
quote:
Ik zou zeggen: ff naar de longen en het hart laten luisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm, even eerst hier vragen voordat ik er een topic voor maak. Jullie kunnen me misschien wel helpen namelijk
Loebes heeft.. alweer.. wat. Hij loopt de hele tijd een soort hoest aka kokhals geluid te maken met ook braak nijgingen. Dit eigenlijk alleen zodra hij zich druk maakt. Maar net als nu ook ineens uit het niets. Zou het kunnen dat hij iets heeft ingeslikt ofzo en wat nu vast zit? Hij eet wel gewoon normaal enzo. Heeft iemand ooit met iets vergelijkbaars te maken gehad? Ik weet dat het vaag omschreven is. Maar zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven
Oke de opdracht is duidelijk:) Ik dacht eigenlijk dat hij weer eens een half kluifbotje naar binnen geslikt had ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ff naar de longen en het hart laten luisterenMaar kan ook zomaar een simpele keelontsteking zijn. Niet te lang mee doortutteren
Ik zou de dierenarts even bellen om adviesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke de opdracht is duidelijk:) Ik dacht eigenlijk dat hij weer eens een half kluifbotje naar binnen geslikt had ofzo.
Ga ik doen. Ben er ook ff in overleg met m'n vriend over.Zou mooi zijn 2x in 1 week bij de DA.Maar wat moet dat moet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou de dierenarts even bellen om advies
Dat hoesten/kokhalzen aan de riem heeft de hond van mn tante ook, is bij haar niets ernstigs volgens de DA. Maar als hij het "normaal" ook heeft nu zou ik iig bellen. Dat kost nog niks toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als hij gewoon aan het rennen is heeft hij het trouwens niet. Aan de riem als hij weer eens trekt wel heel erg. Ik heb een maandag morgen hond
De kosten maken me niks uit hoor als het m'n prutser helpt. Ik ga iig even bellen. Maar dacht zelf wat informatie verschaffen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoesten/kokhalzen aan de riem heeft de hond van mn tante ook, is bij haar niets ernstigs volgens de DA. Maar als hij het "normaal" ook heeft nu zou ik iig bellen. Dat kost nog niks toch?
Ik herken koda precies in hoe jij het beschrijftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als hij gewoon aan het rennen is heeft hij het trouwens niet. Aan de riem als hij weer eens trekt wel heel erg. Ik heb een maandag morgen hond
Nee eigenlijk niet. Vanochtend ging er een oogje open en daarna een en al blijheid omdat je immers jaren bent weggeweest volgens die hond. Maar geen gekokhalshoest geluiden. Maar DA is er niet. Ik ben morgen de eerste die aan de telefoon hangt bij ze.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik herken koda precies in hoe jij het beschrijftAls ik iets heb geleerd van jullie is het idd verstandig toch even de DA te bellen ja. Doet die het trouwens ook als die net wakker is in de ochtend, of na een lange periode van slaap (2 uur vind ik dan ''lang'')? Koda doet/deed het met name na het slapen en aan de riem na het spelen. Bij hem was het een kleine ontsteking in de bronchieën.
Waar voedsel is voor 4 is ook voedsel voor 5 tochquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Vandaag hoorde ik op stage van iemand van de kraam dat er een vrouw was bevallen van een kindje van bijna 5 kilo. Ze is er pas bij de start van de bevalling achtergekomen dat ze zwanger wasze heeft al 2 kinderen en wil deze afstaan.
Ik kan het me niet voorstellen dat als je al 2 kinderen hebt, de derde afstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |