Hoe lang duurt het voor je wel iets weet? Gaat vast wel wat tijd over heen, maar dan maar gewoon hopen dat het een uitslag is waar je iets mee kan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:28 schreef Qwea het volgende:
Oke, terug op de afdeling. Enkel was in prde, afgezien van best wel wat ontstekingsweefsel. Dat heeft ze weggehaald en op de kweek gezet. Op de OK was in ene mijn bloeddruk veelste laag
Gevoel komt al iets terug. Zit nu aan de lunsj. Ben bij vlagen nog keisuf.
Sowieso over 2 weken terugkomen, meer weet ik nog niet.
Hoe bedoel je iets weet precies? Ik doelde zelf op hoelang met krukken e.d. de enkel was afgezien van dat weefsel schoon. Over 2 weken krijg ik de uitslag van dat weefsel en na 2 weken moet ik ook fysio doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor je wel iets weet? Gaat vast wel wat tijd over heen, maar dan maar gewoon hopen dat het een uitslag is waar je iets mee kan!
Oooh, dus ze heeft wel wat gedaan, fijn! Hopen dat dat het oplost! En eet smakelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:28 schreef Qwea het volgende:
Oke, terug op de afdeling. Enkel was in prde, afgezien van best wel wat ontstekingsweefsel. Dat heeft ze weggehaald en op de kweek gezet. Op de OK was in ene mijn bloeddruk veelste laag
Gevoel komt al iets terug. Zit nu aan de lunsj. Ben bij vlagen nog keisuf.
Sowieso over 2 weken terugkomen, meer weet ik nog niet.
Uitslag van de kweek! Maar twee weken, dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe bedoel je iets weet precies? Ik doelde zelf op hoelang met krukken e.d. de enkel was afgezien van dat weefsel schoon. Over 2 weken krijg ik de uitslag van dat weefsel en na 2 weken moet ik ook fysio doen.
Ik poste idd live vanaf de ok. Heb ook een pic van de ok. Maar daarna was ik te druk in conclaaf met de arts die alles liet zien en uitlegdequote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben je echt nu live aan het posten?
Uhu, 2 weken. Dan moet ik ook naar dr terugquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uitslag van de kweek! Maar twee weken, dus.
Thnx, broodjes zijn opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, dus ze heeft wel wat gedaan, fijn! Hopen dat dat het oplost! En eet smakelijk
Weer zo lekker vroeg?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu, 2 weken. Dan moet ik ook naar dr terug
Ai hope notquote:
En dat ben jij nooit, dus dat is best even wennen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ai hope not![]()
Boooh, das kut, bij vlagen suf zijn. Ene moment ben je helder andere moment lijkt het alsof je kei dronken bent
Ja, ik had en heb het koudquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk was dat weefsel de oorzaak Q![]()
![]()
Bij mij knalde mijn toch niet al te hoge bloeddruk ook steeds onderuit bij de ruggenprik.
Ik lag toen helemaal te shaken en klappertanden en toen heeft een hele lieve OK assistente 2 handschoenen met warm water gevuld en die bij bij in de handen gelegd![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat ben jij nooit, dus dat is best even wennen natuurlijk
Jupquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik had en heb het koudijskoud. Ik kreeg ook glucose ofzo, kan dat?
Ben nog steeds behoorlijk dizzy, ook bij vlagenquote:
1 april 2011 hebben ze een reefplastiek gedaan omdat ik het jaar ervoor in aug mijn enkelbanden gescheurd had.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar Q, ik heb even niet alles mee gekregen![]()
Wat hebben ze nu gedaan? Ben je iets wijzer?
Je hebt wel opgeletquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dat haakje wat ze hadden gezien op de foto?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt wel opgelet
Konden we niet vinden bij de scopie
Jup. Lijkt mij raar dat dat zulke pijn kan veroorzaken, maar je weet het niet. Althans, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
Dus dan maar duimen dat het ontstekingsweefsel de oorzaak was?
Ik heb een keer een ontsteking gehad in mijn kaak. Man, ik heb in mijn leven nog nooit zoveel pijn gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Lijkt mij raar dat dat zulke pijn kan veroorzaken, maar je weet het niet. Althans, ik weet het niet.
Onderwater is iig wel een toffe, vriendelijke en uiterst bekwaamde arts imho. Samen met mijn internist de fijnste arts die ik heb en gehad heb.
Dan hoop ik echt dat dat het was. Maar ik had echt het idee dat het in de band/pees zat. Naja, we zien het vanzelfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ontsteking gehad in mijn kaak. Man, ik heb in mijn leven nog nooit zoveel pijn gehad.
Nu zal dit wel iets anders zijn dan dat, maar ontstekingen kunnen dus fucking veel pijn doen!
Dat had ik toen ook, omdat het daar nog wel verdoofd was. En dat ging heel erg zeer doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Qwea het volgende:
Meeeh bloeddruk nog steeds te laag. En ik moet pissen maar het wil niet
Ik lig op een po, maar dat gaat hem niet worden hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook, omdat het daar nog wel verdoofd was. En dat ging heel erg zeer doen.
Dokter snapte niet waar de pijn vandaan kwam en hing nog maar een zak vocht aan het infuus
Ik ben stiekem uit bed gegaan met de infuuszak en heb me zeker een half uur opgesloten in het toilet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lig op een po, maar dat gaat hem niet worden hoor
Spuit11quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:01 schreef MikeyMo het volgende:
Qwea voelt zich dronken, like what else is new
Dat wilde ik ook, maar zodra ik omhoog kkmt draait alles nog harderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem uit bed gegaan met de infuuszak en heb me zeker een half uur opgesloten in het toilet.
Die opluchting zal ik van m'n levensdagen nooit meer vergeten![]()
Auwquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
Gvd, katheter. Po wilde niet, plee ook niet. Er zit 850ml in
Ik heb het ook nog de hele dag/nacht koud gehad destijds, maar dat trekt wel weer bij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef Qwea het volgende:
En mn tenen zijn koud en blauwiggaat voorspoedig dus
En ik blijf dorst houden
niet bij me. Zitten wel 3 dekens overquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog de hele dag/nacht koud gehad destijds, maar dat trekt wel weer bij.
Heb je geen grote sok/pantoffel oid wat over je tenen kan?
En even tukkie doen misschien? Maar dat ben je misschien ook wel aan het doen al, 't is al 10 minuten stilquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:46 schreef Qwea het volgende:
Vorige x had ik helemaal niet zo'n last. Wel koud gehad, maar dat was op de uitslaapkamer. Had ik nu ook trouwens. Kreeg je zoeen warme deken![]()
Maar we kijken even of het legen vd blaas heeft geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |