Vroegah was je haar grijs furfen heel hipquote:
Er werd vandaag (?) geloof ik voor het eerst live tijdens een operatie getwitterd las ik in de Telegraaf. Nou, als Q effe opschiet is zij de eerstequote:
Echt, dat social media gaat soms te ver, willen mensen echt zo graag aandacht?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd vandaag (?) geloof ik voor het eerst live tijdens een operatie getwitterd las ik in de Telegraaf. Nou, als Q effe opschiet is zij de eerste
Pheno gefeliciteerd met je verjaaaaaaaaaaaaardag![]()
![]()
Twitteren kreng!quote:
Oh da's lekker op je verjaardagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, even nog mijn eigen herinnering aanzetten, ik moet me om twee uur in het ziekenhuis melden
Lekker stroom door mijn lichaam heen jagen om wat zenuwen te testen.
Mja, ik was bij de intake laat aan d ebeurt. De afspraakbalie was daarna dicht (pc's al uit). Daarna sturen ze me een brief met een keiharde datum. Misschien dachten ze wel dat ik vrij was op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's lekker op je verjaardag![]()
Succes!
ben je echt nu live aan het postenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Oke, alles afgesloten, doeken, ect. Ruggenprik werkt, voet schoongemaakt
Sterkte en succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Arme verpleegkundigen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
In Sneek zijn geen knappe broedersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme verpleegkundigen.![]()
Fijn dat de ruggeprik het goed doet en je niet hoefde te bezwijmen in de armen van een broeder.
Ik hou ook van naar de kapper gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lekker, naar de kapper
Maar als ik het laat knippen wil ik het eigenlijk ook laten kleuren (want grijze haren) en dan ben je zo (met lang haar tenminste) 80+ euro kwijt.
Toch een roesje gekregen? Nu lekker uitrusten.quote:
Kleintje voor de prik erin gingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch een roesje gekregen? Nu lekker uitrusten.
Alleen knippen bij de kapper en zelf verven dan? Maar ja, als de noodzaak er niet echt is snap ik ook wel dat dat niet het eerste is waar je aan denkt qua geld uitgevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee johHet kon wel, maar dan gaf ik het liever aan iets anders uit
[..]
Wacht maar tot je ook grijs wordt![]()
Had je de ruggenprik voor het afnemen van hersenvocht trouwens? Of als verdoving?quote:
Ik vond dat wel een hele leuke (onbewuste?) woordspeling hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is
Pheno, gefeliciteeeeeerd
Maar nu de vraag: leeft het OK personeel ook nog?quote:
Tuuuuuurlijk met een ruggenprik kan je niet zoveel, da's hun mazzelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar nu de vraag: leeft het OK personeel ook nog?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk met een ruggenprik kan je niet zoveel, da's hun mazzel
Een kwartier geleden nog wel toen ik er langs kwamquote:
Dat valt alleszins meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef MissBitchy het volgende:
Een kwartier geleden nog wel toen ik er langs kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |