Thnx en immerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:35 schreef Rewimo het volgende:
Succes vandaag Q, en lief zijn voor de dokter hè?
Succes!quote:
Wat ben jij vroeg uit bed gevallen!quote:
In de hibiscus? Kom daar eens gauw uit!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In de hibiscus? Kom daar eens gauw uit!
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:53 schreef Qwea het volgende:
Verdomme, pas om 09:50 aan de beurt![]()
Thnx beide!
Fijne vrijdag dag en have fun bij de kapper!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vrij vandaag, maar was vroeg wakker.Beetje onbestemd gevoel heb ik, dus ik ga maar even afleiding zoeken.
Even douchen en aankleden en dan op naar den kappert!
Ik had Maes ook mee voor van te vorenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:05 schreef Qwea het volgende:
Pffff ik snap dat niet. Dan worden mensen opgenomen en dan nemen ze gewoon 2 mensen meeik snap best dat je iemand voor na de operatie wilt, maar ervoor?
Aah joh, tondeuse eroverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne vrijdag dag en have fun bij de kapper!
Ik zou ook weer eens moeten, al meer dan een jaar niet geweest, maar beetje duur
Ja, 1 iemand, maar 2? Ik word een beetje gek van zequote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had Maes ook mee voor van te voren
Omdat ik dan niet in mijn eentje hoefde te zenuwen en af te wachten.
Sterkte
Ja ik vind het ook lekker, naar de kapperquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:09 schreef senesta het volgende:
Ja ik moet ook eigenlijk eens naar de kapper, mijn haar is weer veel te langVolgende maand maar.
Vind het wel altijd fijn als ik geweest ben.
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan kleur je het toch gewoon zelf
Ja dat doe ik dus ook af en toe tussendoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan kleur je het toch gewoon zelf
Oh, ik vind het altijd wel fijn om iemand bij me te hebben ter afleidingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 1 iemand, maar 2? Ik word een beetje gek van zeze ze zijn Adhd
Ik heb mo me gewoon laten afzetten en hem toen weer terug gestuurd
Dat vind ik écht kut voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne vrijdag dag en have fun bij de kapper!
Ik zou ook weer eens moeten, al meer dan een jaar niet geweest, maar beetje duur
Nee johquote:
Wacht maar tot je ook grijs wordtquote:Ik hoef gelukkig alleen maar te knippen, die twee x twintig euro per jaar móet toch kunnen.
Ooh god, neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh, ik vind het altijd wel fijn om iemand bij me te hebben ter afleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |