Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Omhoogquote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Is dat wat Cat doet, foute woorden zelf goedkeuren?
(Wat is 'up' in het nederlands bv?)
Je keurt ze niet meteen goed, je geeft aan dat jij ze wel goed vindt, en dan neemt ie dat in beraadquote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Kennisen van mijn ouders zeiden dat vroeger altijd, als ze het eten op hadden. "Ik heb het up."quote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik lig al in bed en ga off nuquote:
grappen en grollenquote:
Die moet je ook swappen vlak voordat de letters op zijn als je ze toch niet kwijt gaat rakenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Laatste letters bij Greys en ik heb de Q en de X.
Ik speel het eerlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die moet je ook swappen vlak voordat de letters op zijn als je ze toch niet kwijt gaat raken
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja we hebben het echt lang volgehouden he?
Thnx en immerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:35 schreef Rewimo het volgende:
Succes vandaag Q, en lief zijn voor de dokter hè?
Succes!quote:
Wat ben jij vroeg uit bed gevallen!quote:
In de hibiscus? Kom daar eens gauw uit!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In de hibiscus? Kom daar eens gauw uit!
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:53 schreef Qwea het volgende:
Verdomme, pas om 09:50 aan de beurt![]()
Thnx beide!
Fijne vrijdag dag en have fun bij de kapper!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vrij vandaag, maar was vroeg wakker.Beetje onbestemd gevoel heb ik, dus ik ga maar even afleiding zoeken.
Even douchen en aankleden en dan op naar den kappert!
Ik had Maes ook mee voor van te vorenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:05 schreef Qwea het volgende:
Pffff ik snap dat niet. Dan worden mensen opgenomen en dan nemen ze gewoon 2 mensen meeik snap best dat je iemand voor na de operatie wilt, maar ervoor?
Aah joh, tondeuse eroverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne vrijdag dag en have fun bij de kapper!
Ik zou ook weer eens moeten, al meer dan een jaar niet geweest, maar beetje duur
Ja, 1 iemand, maar 2? Ik word een beetje gek van zequote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had Maes ook mee voor van te voren
Omdat ik dan niet in mijn eentje hoefde te zenuwen en af te wachten.
Sterkte
Ja ik vind het ook lekker, naar de kapperquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:09 schreef senesta het volgende:
Ja ik moet ook eigenlijk eens naar de kapper, mijn haar is weer veel te langVolgende maand maar.
Vind het wel altijd fijn als ik geweest ben.
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan kleur je het toch gewoon zelf
Ja dat doe ik dus ook af en toe tussendoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan kleur je het toch gewoon zelf
Oh, ik vind het altijd wel fijn om iemand bij me te hebben ter afleidingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 1 iemand, maar 2? Ik word een beetje gek van zeze ze zijn Adhd
Ik heb mo me gewoon laten afzetten en hem toen weer terug gestuurd
Dat vind ik écht kut voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne vrijdag dag en have fun bij de kapper!
Ik zou ook weer eens moeten, al meer dan een jaar niet geweest, maar beetje duur
Nee johquote:
Wacht maar tot je ook grijs wordtquote:Ik hoef gelukkig alleen maar te knippen, die twee x twintig euro per jaar móet toch kunnen.
Ooh god, neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh, ik vind het altijd wel fijn om iemand bij me te hebben ter afleiding
Vroegah was je haar grijs furfen heel hipquote:
Er werd vandaag (?) geloof ik voor het eerst live tijdens een operatie getwitterd las ik in de Telegraaf. Nou, als Q effe opschiet is zij de eerstequote:
Echt, dat social media gaat soms te ver, willen mensen echt zo graag aandacht?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd vandaag (?) geloof ik voor het eerst live tijdens een operatie getwitterd las ik in de Telegraaf. Nou, als Q effe opschiet is zij de eerste
Pheno gefeliciteerd met je verjaaaaaaaaaaaaardag![]()
![]()
Twitteren kreng!quote:
Oh da's lekker op je verjaardagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, even nog mijn eigen herinnering aanzetten, ik moet me om twee uur in het ziekenhuis melden
Lekker stroom door mijn lichaam heen jagen om wat zenuwen te testen.
Mja, ik was bij de intake laat aan d ebeurt. De afspraakbalie was daarna dicht (pc's al uit). Daarna sturen ze me een brief met een keiharde datum. Misschien dachten ze wel dat ik vrij was op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's lekker op je verjaardag![]()
Succes!
ben je echt nu live aan het postenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Oke, alles afgesloten, doeken, ect. Ruggenprik werkt, voet schoongemaakt
Sterkte en succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Arme verpleegkundigen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
In Sneek zijn geen knappe broedersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme verpleegkundigen.![]()
Fijn dat de ruggeprik het goed doet en je niet hoefde te bezwijmen in de armen van een broeder.
Ik hou ook van naar de kapper gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lekker, naar de kapper
Maar als ik het laat knippen wil ik het eigenlijk ook laten kleuren (want grijze haren) en dan ben je zo (met lang haar tenminste) 80+ euro kwijt.
Toch een roesje gekregen? Nu lekker uitrusten.quote:
Kleintje voor de prik erin gingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch een roesje gekregen? Nu lekker uitrusten.
Alleen knippen bij de kapper en zelf verven dan? Maar ja, als de noodzaak er niet echt is snap ik ook wel dat dat niet het eerste is waar je aan denkt qua geld uitgevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee johHet kon wel, maar dan gaf ik het liever aan iets anders uit
[..]
Wacht maar tot je ook grijs wordt![]()
Had je de ruggenprik voor het afnemen van hersenvocht trouwens? Of als verdoving?quote:
Ik vond dat wel een hele leuke (onbewuste?) woordspeling hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is
Pheno, gefeliciteeeeeerd
Maar nu de vraag: leeft het OK personeel ook nog?quote:
Tuuuuuurlijk met een ruggenprik kan je niet zoveel, da's hun mazzelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar nu de vraag: leeft het OK personeel ook nog?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk met een ruggenprik kan je niet zoveel, da's hun mazzel
Een kwartier geleden nog wel toen ik er langs kwamquote:
Dat valt alleszins meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef MissBitchy het volgende:
Een kwartier geleden nog wel toen ik er langs kwam
Hoe lang duurt het voor je wel iets weet? Gaat vast wel wat tijd over heen, maar dan maar gewoon hopen dat het een uitslag is waar je iets mee kan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:28 schreef Qwea het volgende:
Oke, terug op de afdeling. Enkel was in prde, afgezien van best wel wat ontstekingsweefsel. Dat heeft ze weggehaald en op de kweek gezet. Op de OK was in ene mijn bloeddruk veelste laag
Gevoel komt al iets terug. Zit nu aan de lunsj. Ben bij vlagen nog keisuf.
Sowieso over 2 weken terugkomen, meer weet ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |