quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Strega het volgende:
Fijn dat het achter de rug is Q! Nu op naar een hopelijk snel herstel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Boh, joost is anders best lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
In Sneek zijn geen knappe broeders
Ik kwam op de OK ooit een studiegenoot tegen. Lekker blijkletsen terwijl hij mijn infuusje prikte en de hartplakkerts plakte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh, joost is anders best lekker
Ik heb / had precies dezelfde mensen, ook verpleging, als 1 april
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kwam op de OK ooit een studiegenoot tegen. Lekker blijkletsen terwijl hij mijn infuusje prikte en de hartplakkerts plakte.
Hebben ze een vent van je gemaakt!?!?!?!quote:
Jezus Cat, vrouwen kunnen ook lopend piesen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben ze een vent van je gemaakt!?!?!?!
Maar... maar... dat drupt dan zo langs je benen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jezus Cat, vrouwen kunnen ook lopend piesen hoor
Oh dat is wel wat fijner danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:38 schreef Qwea het volgende:
Beetje licht nog, niet echt meer zoals daarstraks. Wel heel moe. En mn voet doet pijn
Wel naar huis vanaaf toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:38 schreef Qwea het volgende:
Beetje licht nog, niet echt meer zoals daarstraks. Wel heel moe. En mn voet doet pijn
Ga dr wel vanuit, mo isser over een uurquote:
Kan hij je mooi je krukken aangeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga dr wel vanuit, mo isser over een uur
Heb ik alllaaaaaaang ik ben al wezen plassen en alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hij je mooi je krukken aangeven.
Heb paracetamol, met tramadol achter de hand als het niet meer gaat. Maar zolang ik hem hoog leg, op een kussen en niet teveel beweeg heb ik niet zoveel pijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is wel wat fijner danJa dat moe is lastig en die pijn gewoon vervelend natuurlijk. Krijg je er wel iets tegen? (excuses als er overheen gelezen heb) En welk topic bedoel je? Die van MK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |