Dus als je 10x mis prikt zoals in Q d'r geval had ze 10x een nieuwe moeten pakken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?
Nou, daar denk ik gewoon nooit over na.quote:
Niet als ik het doe (maar ik heb het nooit in een ziekenhuisomgeving gedaan). Als een catheter er maar heel kort inhoeft dan douw ik hem de 11e keer rustig door.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als je 10x mis prikt zoals in Q d'r geval had ze 10x een nieuwe moeten pakken?
Werkt dat echt zo?
Ze pakte wel een nieuwe. Maar die wilde ook niet echt.. en toen kwam ze nog ergens mee aankakken en die wilde wel. Dus ik neem toch aan van wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?
Als je hem echt diep de vagina inschuift en er pas achter komt dat ie niet in de plasbuis zit doordat er geen urine uit komt, dan is het niet hygienisch om met dezelfde katheter alsnog in de plasbuis te gaan. Als het bij oppervlakkig prikken blijft dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als je 10x mis prikt zoals in Q d'r geval had ze 10x een nieuwe moeten pakken?
Werkt dat echt zo?
Ja, ze voelde zich best kut volgens mij. Ik stond er vrolijk bij te lachen. Ik was allang blij dat ze m'n blaas leeg had getrokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's lief van je (goeie dope hebben zeQ!), ze heeft het vast niet expres gedaan en je voelt je al zo rottig als zoiets mis gaat.
Beter dan het watje!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je hem echt diep de vagina inschuift en er pas achter komt dat ie niet in de plasbuis zit doordat er geen urine uit komt, dan is het niet hygienisch om met dezelfde katheter alsnog in de plasbuis te gaan. Als het bij oppervlakkig prikken blijft dan is het een ander verhaal.
Maar als je misprikt kun je de katheter ook in het verkeerde gat (de kut dus) laten zitten en dan daar boven een nieuwe katheter in de plasbuis prikken. Dan weet je zeker dat je hem niet nogmaals in de kut steekt
Hihihiiihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed als het even mis gaat dan krijg cat t heter of niet?![]()
![]()
Ja, ook dat gebeurde erquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Maar je leert het wel steriel. Oognip, heb jij het ook nog geleerd met een paar watjes? Eén watje voor elke veeg om de vagina schoon te maken en dan het laatste watje onder de plasbuis. Weet je meteen waar je moet zijn.![]()
Ik he het in de praktijk never nooit zo gedaan.
Je mag kiezen: Blaasruptuur of tijdelijk slangetje in je jongeheer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed als het even mis gaat dan krijg cat t heter of niet?![]()
![]()
Zo heb ik het inderdaad geleerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Maar je leert het wel steriel. Oognip, heb jij het ook nog geleerd met een paar watjes? Eén watje voor elke veeg om de vagina schoon te maken en dan het laatste watje onder de plasbuis. Weet je meteen waar je moet zijn.![]()
Ik he het in de praktijk never nooit zo gedaan.
NOES, bij mannen gaattie er echt in of niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag kiezen: Blaasruptuur of tijdelijk slangetje in je jongeheer.
Of wattenstijfjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over haken of breien gaan hebben
Nee. Katheter in je pisbuis. Loeihard, bam, zo erin. Rammen jonguh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over haken of breien gaan hebben
Uhuh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOES, bij mannen gaattie er echt in of niet?![]()
Ja en bij vrouwen niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOES, bij mannen gaattie er echt in of niet?![]()
Met anderhalve liter moet er toch echt wat uit gaan komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Qwea het volgende:
hoeveel kan een blaas eigenlijk aan? qua inhoud?
Wattenstijfjes.quote:
Normaal gesproken ga je plassen als je zo'n 500cc in je blaas hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Qwea het volgende:
hoeveel kan een blaas eigenlijk aan? qua inhoud?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je plassen als je zo'n 500cc in je blaas hebt.
Gister hoorde ik van een docent dat zijn schoonmoeder ooit 2 liter in haar blaas had zitten en dat was echt vreselijk. Ze wilde op dat moment liever dood, zo'n vreselijk gevoel.
Jezusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met anderhalve liter moet er toch echt wat uit gaan komen.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
JezusIk voelde me al kut bij 850
Er zijn genoeg mannen (en vrouwen) die zichzelf katheteriseren. Meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou weet ik veel, JE GAAT TOCH GEEN FUCKIN SLANG IN JE PIEMEL STOPPEN![]()
Ja nee, wel in je kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!![]()
Aldus mijn paniek.
Ja, weet ik veel, ik weet ook niet hoe groot die plasbuis is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meehet is niet alsof het een tuinslang is of zo
Weetje: Ll en jij hebben allebei een plasbuis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!![]()
Aldus mijn paniek.
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weetje: Ll en jij hebben allebei een plasbuis.
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meehet is niet alsof het een tuinslang is of zo
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!
Bij vrouwen hoort het ook geen pijn te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomen
Ja, ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden, dat staand plassen. Maar ja, je vraagt maar niet verder, hè?quote:
ooh, nou, mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij vrouwen hoort het ook geen pijn te doen.
Soms moet je durven vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden, dat staand plassen. Maar ja, je vraagt maar niet verder, hè?
Fijn dat het je zo is meegevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |