Dan hoefde ik toch niet, slimmerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die katheter je blaas niet lekgeprikt heeft?
Het is ook nooit goed met jou he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want after eight shizzle.
Godverdomme, ik moet alweeeeeeer pissen3de x in een uur
Ze ruimt helaas de keuken niet helemaal opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik was er net ook al. En nu net tussendoor even de keuken opgeruimd, daar heb ik (nog) geen Truus voor.
die stond op knijpenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou he?Eerst kun je niet.... vloekvloek. Nu kun je prima... vloekvloek.
Volgende keer vragen of ze het infuus wat stiller zetten.
Was die klem om het slangetje dicht te houden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Qwea het volgende:
ik moet er nog steeds aan denken dat ze de katheterklem niet vasthield
Volgende keer NaCl en geen bier.quote:
Too bad. Zullen wij zo'n Truus uitvinden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ruimt helaas de keuken niet helemaal op
Ej!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ej!Alles wel hier? Ik ben moe.. ga zo slapen.. (ja, nu al
)
Hoe is het met Qwea? En met Indahaman? En hoe is het met Greys en de Bink?
Nee, nog niet. Ik ga morgen (alweer) zelf maar even bellen, want het moet dan ook maar gelijk gebeuren..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ej!![]()
Hoe is het met de Puma? Al wat gehoord van de DA?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ej!Alles wel hier? Ik ben moe.. ga zo slapen.. (ja, nu al
)
Hoe is het met Qwea? En met Indahaman? En hoe is het met Greys en de Bink?
Goed plan! Eentje die de vaat in de vaatwasser zet, doekje over het aanrecht, kookplaat schoonmaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Too bad. Zullen wij zo'n Truus uitvinden?
Truste!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ga douchen en dan lekker in bed lezen, ik ben echt kapot.
Tschüss.
Dan ben je gewoon een freak.quote:
Ze douwde hem eerst 10x in mn kut, want ze kon m'n buis niet vindenquote:
Verstandig. De Puma kan het maar gehad hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ga morgen (alweer) zelf maar even bellen, want het moet dan ook maar gelijk gebeuren..
Eeeeeeeeeehm, so... what else is new?quote:
Whehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze douwde hem eerst 10x in mn kut, want ze kon m'n buis niet vinden
En geen bekkentje? Ik breng ze ook niet altijd in met slang eraan. Maar als je op knappen stond kon je erop wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Qwea het volgende:
En dan, uiteindelijk vindt ze mijn buis, heeft ze de slang/zak er niet aan
Knufje voor je voet dan maar (je hebt 'm toch wel gewassen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]eej.
Hier gaat ie wel. Kei moei, als ik mijn voet verkeerd of teveel beweeg doet hij pijnt, dus dat doen we niet
Val ik in herhaling?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeehm, so... what else is new?
Nopequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En geen bekkentje? Ik breng ze ook niet altijd in met slang eraan. Maar als je op knappen stond kon je erop wachten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een stagiaire?
Vast niet he? Die had je het vast niet laten doen
Wat dacht jij dat het was dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Iets in je plasbuis? Is dat een buis? Past daar een slangetje in?
Ieks!
Neeee, geen stagair.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een stagiaire?
Vast niet he? Die had je het vast niet laten doen
Preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandig. De Puma kan het maar gehad hebben.
Oooh ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik had toch zoooo gelachen als jij aan haar bedje had gestaan.En er hier op fok achteraf was achtergekomen.
Hij heeft in de hibbiscrub gestaan en hij is nog mooi oranjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Knufje voor je voet dan maar (je hebt 'm toch wel gewassen?). Hebben ze wel wat gevonden?
Awww! Puma!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
PreciesDe Puma heeft na het maken van de foto's en het onderzoek duidelijk meer pijn (ze trekt zich nu zo'n beetje met de voorpoten op aan de krabpaal), dus eigenlijk kan ik het niet meer aanzien.. Dus het moet nu gebeuren..
Hey ik was wel vet lief tegen drquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik had toch zoooo gelachen als jij aan haar bedje had gestaan.En er hier op fok achteraf was achtergekomen.
Bagger.. ik had voor je geduimd dat er iets heel duidelijks naar voren zou komen wat ze zo zouden kunnen verhelpen.. Ik duim dat dit toch helpt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft in de hibbiscrub gestaan en hij is nog mooi oranje
Ja, ontstekingsweefsel. Ben benieuwd of dat het probleem was. Denk zelf van niet, maar we zullen zien.
Ja, nee, er was niks duidelijks. Verder was hij helemaal schoon. Geen artrose, geen los bot, niks.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bagger.. ik had voor je geduimd dat er iets heel duidelijks naar voren zou komen wat ze zo zouden kunnen verhelpen.. Ik duim dat dit toch helpt.
Zielig hè? Vind ik ook en dan mag ik haar ook nog niet eens vertroetelen met haar favoriete hapjes maar is ze op dieetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww! Puma!![]()
![]()
Dat bot zal nu flink gemanipuleerd zijn, niet gek dat ze nu meer pijn heeft.
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey ik was wel vet lief tegen dr
Ongelukjes gebeuren, en ik moest er eigenlijk wel om lachen een beetje
Da's lief van je (goeie dope hebben zeQ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey ik was wel vet lief tegen dr
Ongelukjes gebeuren, en ik moest er eigenlijk wel om lachen een beetje
Arme poezel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zielig hè? Vind ik ook en dan mag ik haar ook nog niet eens vertroetelen met haar favoriete hapjes maar is ze op dieetZe heeft momenteel de hele dag honger...
Nouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?
Ik wil haar terug hebben op 4,5 kg. Dan is er 7 ons af. Dat moet toch een aardig begin zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme poezel.Maar het is voor haar bestwil.
Qwea? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze wel een nieuwe katheter gepakt of heeft ze hem eerst tig keer in je vieze kut geprikt en toen alsnog in je plasbuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |