Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat verschilt evenveel van BI en Psychologie als rechten zo'n beetje
Niet erg voor zijn gewicht, maar misschien wel voor zijn organen of zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't ook niet. Maar, gewoon volhouden. Als hij toch al dik is, is het dus ook geen ramp dat hij wat minder eet, toch
?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ahh Sammz, signature, deze week weer nieuwe afleveringen toch
Nah, dan moet 't wel heel extreem gaan. Je gaat niet opeens dood als je minder eet, hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet erg voor zijn gewicht, maar misschien wel voor zijn organen of zo
Ik weet het niet
US, dus downloadenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op tv of te downloaden? Want ik kijk alleen op tv
.
[..]
Nah, dan moet 't wel heel extreem gaan. Je gaat niet opeens dood als je minder eet, hoor.
Ok ik geloof jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op tv of te downloaden? Want ik kijk alleen op tv
.
[..]
Nah, dan moet 't wel heel extreem gaan. Je gaat niet opeens dood als je minder eet, hoor.
En je hebt de hele dag in je nest gelegen. Tsssk.quote:
Voeg daar Gezondheidswetenschappen maar aan toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, het zit echt in praktisch iedere studie volgens mij, bij Bedrijfskundige Informatica zat het er in, bij Psychologie dus, en bij Rechten. Nou dan heb je toch 3 compleet verschillende dingen.
Nou hoeft dat niet heel gek te zijn, maar ik zie het serieus bijna nergens gebruikt worden, en zeer niet in grote getale
kun je nagaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je hebt de hele dag in je nest gelegen. Tsssk.
Maak je geen zorgenquote:
En voeg daar forensische wetenschappen, diergeneeskunde, management en organisatie, bestuurskunde en alle andere Nederlandse studies maar aan toequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voeg daar Gezondheidswetenschappen maar aan toe.
SPSS verdient meer aan hun licenties voor de educatieve wereld dan aan het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En forensische wetenschappen, diergeneeskunde, management en organisatie, bestuurskunde en alle andere Nederlandse studies maar aan toe.
Da's niet lief,. Oognip heeft altijd iets nodig om zich zorgen over te maken en dat neem jij nu van haar af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Pas als hij echt niet meer eet, dan zou ik de DA opzoeken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet lief,. Oognip heeft altijd iets nodig om zich zorgen over te maken en dat neem jij nu van haar af.
Alsof ik me overal zorgen over maakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je Oognip en Qwea liet samenwonen
Geen idee!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je Oognip en Qwea liet samenwonen
Nee, Oognip maakt zich zorgen en jij controleert alles.quote:
Het is een schande. Vroeg naar bed na een operatie.quote:
Wat voor beslissingen precies?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar dan moeten jullie samen grote beslissingen nemen
Hoezo maak ik me nou altijd zorgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, Oognip maakt zich zorgen en jij controleert alles.![]()
Heej, dit zou best kunnen werken! Kan Oognip je brakke lijf verzorgen en katheters erin douwen.
Welke katheter.quote:
nou, ik had er de vorige x echt geen last van en ik haat het om om 20:30 al te liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een schande. Vroeg naar bed na een operatie.
En het speelt zich af in een Center Parcs huisje, die Q mag uitzoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke katheter.![]()
Wel of geen Truus.![]()
Welke kat redden we uit de kaken van Baloe.
Ooooh, dat zijn geen grote beslissingen voor mijquote:
fuck you.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het speelt zich af in een Center Parcs huisje, die Q mag uitzoeken
Die ene, maar liever geenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke katheter.![]()
Wel of geen Truus.![]()
Welke kat redden we uit de kaken van Baloe.
In de buurt van een Kauflandquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
En het speelt zich af in een Center Parcs huisje, die Q mag uitzoeken
Dan heb ik je posts verkeerd begrepen. Maar als jij als een kat een keertje minder eet hier komt vragen of hij er schade aan kan overhouden en het een paar posts duurt voor je gerustgesteld bent... ik vat dat op als zorgen maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo maak ik me nou altijd zorgen?Het valt reuze mee hoor
en ik maak me nog niet eens zorgen om Pingoo, ik vroeg het me gewoon af.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dan 60x wil checken of je het gas wel hebt uit gedaan, zal ik je niet uitlachen hoor Q
Mag Oognip niet meebeslissen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene, maar liever geen
Ja, lastig
Niet, Baloe moet ook eten
Zie, easy
Ja, want after eight shizzle.quote:
Pingoo eet altijd veel te weinig als ie maar 2x per dag eten krijgt. Dat is wat ik ongeveer probeer te zeggen en ik vroeg me af of dat kwaad konquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb ik je posts verkeerd begrepen. Maar als jij als een kat een keertje minder eet hier komt vragen of hij er schade aan kan overhouden en het een paar posts duurt voor je gerustgesteld bent... ik vat dat op als zorgen maken.
Weet je zeker dat die katheter je blaas niet lekgeprikt heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
Ja, want after eight shizzle.
Godverdomme, ik moet alweeeeeeer pissen3de x in een uur
Doet het nog pijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want after eight shizzle.
Godverdomme, ik moet alweeeeeeer pissen3de x in een uur
Jaaaaaaa, ik was er net ook al. En nu net tussendoor even de keuken opgeruimd, daar heb ik (nog) geen Truus voorquote:
Oh, sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet lief,. Oognip heeft altijd iets nodig om zich zorgen over te maken en dat neem jij nu van haar af.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPSS verdient meer aan hun licenties voor de educatieve wereld dan aan het bedrijfsleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |