Normaal gesproken ga je plassen als je zo'n 500cc in je blaas hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Qwea het volgende:
hoeveel kan een blaas eigenlijk aan? qua inhoud?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je plassen als je zo'n 500cc in je blaas hebt.
Gister hoorde ik van een docent dat zijn schoonmoeder ooit 2 liter in haar blaas had zitten en dat was echt vreselijk. Ze wilde op dat moment liever dood, zo'n vreselijk gevoel.
Jezusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met anderhalve liter moet er toch echt wat uit gaan komen.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
JezusIk voelde me al kut bij 850
Er zijn genoeg mannen (en vrouwen) die zichzelf katheteriseren. Meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou weet ik veel, JE GAAT TOCH GEEN FUCKIN SLANG IN JE PIEMEL STOPPEN![]()
Ja nee, wel in je kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!![]()
Aldus mijn paniek.
Ja, weet ik veel, ik weet ook niet hoe groot die plasbuis is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meehet is niet alsof het een tuinslang is of zo
Weetje: Ll en jij hebben allebei een plasbuis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOK NIET IN JE FUCKING PLASBUIS!!![]()
Aldus mijn paniek.
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weetje: Ll en jij hebben allebei een plasbuis.
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n katheter echt reuze meehet is niet alsof het een tuinslang is of zo
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij mannen uit hun kont kwam!
Bij vrouwen hoort het ook geen pijn te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomen
Ja, ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden, dat staand plassen. Maar ja, je vraagt maar niet verder, hè?quote:
ooh, nou, mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij vrouwen hoort het ook geen pijn te doen.
Soms moet je durven vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden, dat staand plassen. Maar ja, je vraagt maar niet verder, hè?
Fijn dat het je zo is meegevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn verdoving was al uitgewerkt.. ik heb praktisch niks ervan vernomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |