er zat idd glijmiddel opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Oognip het volgende:
Cat, gebruik jij bij vrouwen geen glijmiddel/verdoving? Ik wel hoor
Zo heel vaak katheteriseer ik niet en de meeste katheters hebben al glijmiddel erop. En de patiënten zijn vaak vanaf hun middel verlamd dus dan is verdoving ook een beetje overdone. Chronisch katheteriseren zeg maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Oognip het volgende:
Cat, gebruik jij bij vrouwen geen glijmiddel/verdoving? Ik wel hoor
Als je het verkeerde gaatje hebt, gaat ie nóg makkelijker naar binnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Bij mannen is het trouwens technisch moeilijker. Als je bij de vrouw het goede gaatje hebt floept hij er zo in. Maar het slangetje in Den Jongeheer moet een langere reis afleggen en kan meer obstakels tegenkomen onderweg.![]()
Maar daarom heb je als man de optie om vooraf te verdoven. Dan douwen ze een spuit vol verdovingsgel (tevens glijmiddel) in je buis.![]()
Is het niet fantastisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar dan is daar de Tip van Oognip: laat hem er even insteken als tomtom.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het verkeerde gaatje hebt, gaat ie nóg makkelijker naar binnen
Alleen heb je er dan niet zoveel aan
Wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan is daar de Tip van Oognip: laat hem er even insteken als tomtom.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje heeft anderhalf uur zitten broeden op een vies woord. Wat legt ze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ga jij daar iets minder hard van huilen? Dan zeg ik dat voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg je dan ook 'OEHHHH LET ME IN OR ILL GET PHYSICAL WITH YOU' als je zo'n ding in een plasbuis (M/V) ramt?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij daar iets minder hard van huilen? Dan zeg ik dat voor je.
Ik zei enkel : I GOTTA PEE RIGHT NOW IT'S CRITICALquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg je dan ook 'OEHHHH LET ME IN OR ILL GET PHYSICAL WITH YOU' als je zo'n ding in een plasbuis (M/V) ramt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei enkel : I GOTTA PEE RIGHT NOW IT'S CRITICAL
Ik ben te lam om te spelen. Mijn ogen pleuren steeds dichtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
Mijn webfeuders zijn een beetje afwezig vandaag![]()
Oh en ik ga morgenochtend bellen om een afspraak voor Bink voor vrijdag te maken. S is het er zo goed als mee eens, hij zou er morgenochtend op terug komen, maar dat komt goed.
Inderdaad rustig daar. Ik heb je uitgenodigd als het goed is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
De kogel is -bijna- door de kerk dus. Moeilijke maar goede beslissing.quote:Oh en ik ga morgenochtend bellen om een afspraak voor Bink voor vrijdag te maken. S is het er zo goed als mee eens, hij zou er morgenochtend op terug komen, maar dat komt goed.
Is er trouwens ergens een refresh knopje op wordfeud of doet die app dat vanzelf?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een woordje op Wordfeud gelegd!
Dat laatste doe ik altijd. En dan even wachten, tien seconden ofzo!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er trouwens ergens een refresh knopje op wordfeud of doet die app dat vanzelf?
Of moet je hem soms dicht klikken en dan weer open, ofzo?
doettie zelf maar werkt niet geweldigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er trouwens ergens een refresh knopje op wordfeud of doet die app dat vanzelf?
Doettie vanzelluf, je krijgt ook braaf een notificatie als je dat tenminste geaccepteerd hebt toen je het installeerde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Instillagel FTWquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Bij mannen is het trouwens technisch moeilijker. Als je bij de vrouw het goede gaatje hebt floept hij er zo in. Maar het slangetje in Den Jongeheer moet een langere reis afleggen en kan meer obstakels tegenkomen onderweg.![]()
Maar daarom heb je als man de optie om vooraf te verdoven. Dan douwen ze een spuit vol verdovingsgel (tevens glijmiddel) in je buis.![]()
Is het niet fantastisch?
Ingel!quote:
Maar als er al woorden op het bord liggen kan je daar toch om heen leggen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Thanks
Ik ging swappen omdat ik nul klinkers had, krijg ik er weer nul klinkers voor terug
Notificaties staan aan. Deed ie 1 dag, nu doet ie dat niet meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doettie vanzelluf, je krijgt ook braaf een notificatie als je dat tenminste geaccepteerd hebt toen je het installeerde.
En veel sterkte voor jullie viertjes
In ons geval niet, echt nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar als er al woorden op het bord liggen kan je daar toch om heen leggen?
Ah, er waren ook wat storingen vandaag/gisteren begreep ik? Ik weet 't niet, ik heb t ff gedaan, maar ik was er vrij snel klaar mee, ik ben er te dom voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Notificaties staan aan. Deed ie 1 dag, nu doet ie dat niet meer
Geen idee waarom, het staat nog steeds aan.
Dat bellen is best wel heel kut vond ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga morgenochtend bellen om een afspraak voor Bink voor vrijdag te maken. S is het er zo goed als mee eens, hij zou er morgenochtend op terug komen, maar dat komt goed.
Boven mijn vers geplaatste e niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In ons geval niet, echt niet
Zie het bord maar.
Kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, er waren ook wat storingen vandaag/gisteren begreep ik? Ik weet 't niet, ik heb t ff gedaan, maar ik was er vrij snel klaar mee, ik ben er te dom voor
Ram er anders even een katheter in om eruit te krijgen wat er in zitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boven mijn vers geplaatste e niet?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ram er anders even een katheter in om eruit te krijgen wat er in zit
quote:
Cattekequote:
Goed, zometeen de vensterbank plaatsen, morgenavond nog 1 deur + kozijn schilderen en dan vrijdag behangen, zaterdag laminaat en dan komt het bed maandag.quote:
Ja maar die was idd heel vers, die stond er toen nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boven mijn vers geplaatste e niet?
Het is wel heel sneu dat je geen klinkers had, want nu kan ik alle TW's inpikkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die was idd heel vers, die stond er toen nog niet
Moet lukken toch? Niet echt klussen waar je heel veel onverwachte dingen tegen kan komen? Alhoewel die onverwachte dingen juist vaak uit zeer onverwachte hoek komen. Anders waren ze natuurlijk niet onverwacht natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Catteke
[..]
Goed, zometeen de vensterbank plaatsen, morgenavond nog 1 deur + kozijn schilderen en dan vrijdag behangen, zaterdag laminaat en dan komt het bed maandag.
Zo heb ik het tenminste in m'n hoofd in geplanned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |