Oh wat ergquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kennis van me was een paar keer geopereerd. Later moest ze nog een keer en ze merkte vooraf terloops tegen me op dat ze de katheter altijd zo vervend vond, Weken daarna had ze nog pijn. Waarop ik vroeg of ze ooit van een arts had gehoord van latexallergie. Dat niet, wel deed haar tandarts altijd speciale handschoenen aan omdat ze anders zo'n uitslag rond haar mond kreeg.![]()
![]()
Ik heb haar op het hart gedrukt om te zeggen dat ze die allergie had, alles is latexvrij gemaakt, ze kreeg een katheter en toen die verwijderd was kreeg ik een bedanktelefoontje want ze kon meteen plassen zonder pijn.![]()
Echt, sommige artsen.... gewoon nalaten tegen een patiënt te zeggen dat je het vermoeden van die allergie hebt.![]()
Ach, aan de andere kant presteer ik het wel om mee te helpen een kamer met ballonnen te versieren (leuk! sfeer!) terwijl ik wist dat er iemand met een latexallergie was (waarbij ik religieus latexvrije handschoenen droeg).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wat ergmaar wat goed dat jij er aan dacht
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant presteer ik het wel om mee te helpen een kamer met ballonnen te versieren (leuk! sfeer!) terwijl ik wist dat er iemand met een latexallergie was (waarbij ik religieus latexvrije handschoenen droeg).
Konden we een uur later alle ballonnen buiten kapotprikken want het sloeg op haar longen.
Je smilies doen anders vermoedenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen de hele dag leren. Ik zie er zo naar uit
.
Toch een vrouw.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Die Ll, die heeft ook alles door, hè?!
Jij vraagt gewoon teveel voor dat afgeleefde, afgeragde dingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Toch nog twee belangstellenden voor mijn 'oude' bank.![]()
Al bieden ze een belachelijke prijs.
Hij is niet afgeleefd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij vraagt gewoon teveel voor dat afgeleefde, afgeragde ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Toppertje, hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Die Ll, die heeft ook alles door, hè?!
Als je wist wat, zou je ook huilenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je smilies doen anders vermoeden
Wat ga je leren?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toppertje, he.
[..]
Als je wist wat, zou je ook huilen.
Staatsrecht, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht, bedrijfsrecht, arbeidsrecht en europees rechtquote:
Op één dag? Heel veel sterktequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht, bedrijfsrecht, arbeidsrecht en europees recht. Kill me, kill me now
!
Drukverband. Mag er Donderdag om 12:00 af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Pfffffffff, kom ik thuis, geen internet!
Kon ik niet bijlezen over Q en bulkbaby's
Maar gelukkig is Q weer thuis zag ikZit je in het gips of alleen verband?
En over gips gesproken: hoe is het met meneer Indaha vandaag?
Nee, niet allemaal op een dag, maar ik ga met alles wel een beginnetje maken. Strafrecht is maar een klein beetje, dat heb ik al afgerond, maar nog nodig voor bestuursrechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op één dag? Heel veel sterkteVooral met strafrecht
Ik heb echt een hekel aan strafrecht, het is meer projectie denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal op een dag, maar ik ga met alles wel een beginnetje maken. Strafrecht is maar een klein beetje, dat heb ik al afgerond, maar nog nodig voor bestuursrecht.
Ik neem aan dat je zelf een studie rechten ofzo heb gekozenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht, bestuursrecht, strafrecht, privaatrecht, bedrijfsrecht, arbeidsrecht en europees recht. Kill me, kill me now
!
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf een studie rechten ofzo heb gekozen
Ik vond strafrecht het mooiste van alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan strafrecht, het is meer projectie denk ik![]()
Bestuursrecht is wel aardig tof! Maar ik ben sowieso meer van het privaatrecht
Voor straf en privaat ja, de rest kreeg ik erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf een studie rechten ofzo heb gekozen
En saaiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond strafrecht het mooiste van al. Maar privaat vind ik ook leuk, bestuursrecht ook wel. De rest vind ik echt kut
.
[..]
Voor straf en privaat ja, de rest kreeg ik erbij![]()
.
Nee gekheid, ik vind het leuk, maar het is wel rete veel werk.
Ja, dat ligt eraan... Die wat ik leuk vind, vind ik niet saai. Maar de rest wel iddquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Onze katten krijgen sinds gister dus maar 2x per dag eten. Nu heb ik ze net eten gegeven, op Pingoo na begonnen ze te smullen. Hij wilde niet eten, niet omdat ie ziek is of zo maar gewoon omdat hij wilde dat ik hem ging aaien
Nu heeft meneer dus maar 18 gram vandaag aan brokken gehad, terwijl 55 gram voor een dag bedoelt is.
Kan dat kwaad?
Das met een hoop toch, als je het leuk vindt gaat het een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt eraan... Die wat ik leuk vind, vind ik niet saai. Maar de rest wel idd.
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Als het langer aanhoudt, ff laten checken.
Maar hij doet het dus niet omdat ie ziek of zo is. Hij moet er gewoon aan wennen dat ie nog maar 2x eten per dag krijgt ipv dat er de hele dag brokjes staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Als het langer aanhoudt, ff laten checken.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das met een hoop toch, als je het leuk vindt gaat het een stuk makkelijker
Dat zit echt tegenwoordig in iedere studie zo'n beetje, en ik zie echt serieus amper iemand het in de praktijk ooit gebruiken, waar dan ook voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik weet nog wel dat ik een tentamen SPSS had, ik ben daar zo slecht in. En ik vind het een kutprogramma. Kan je nagaan hoe dat ging
.
Dat moet je ook niet doen. Gewoon die routine inbouwen, morgen vroeg heeft hij vast wel weer honger. Het is geen ramp als hij een dag wat minder binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hij doet het dus niet omdat ie ziek of zo is. Hij moet er gewoon aan wennen dat ie nog maar 2x eten per dag krijgt ipv dat er de hele dag brokjes staan.
Ik geef hem vanavond laat dan nog wel een keer, maar eigenlijk wil ik dat niet want dan went ie er nooit aan.
Zijn knorrende maag leert het hem snel genoeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hij doet het dus niet omdat ie ziek of zo is. Hij moet er gewoon aan wennen dat ie nog maar 2x eten per dag krijgt ipv dat er de hele dag brokjes staan.
Ik geef hem vanavond laat dan nog wel een keer, maar eigenlijk wil ik dat niet want dan went ie er nooit aan.
Als je dat nu doet kan je dat morgen weer doen, en overmorgen, en over-overmorgenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook echt niks van... Behalve de leraren van mijn studie ken ik werkelijk waar NIEMAND (zelfs researchers niet) die SPSS gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zit echt tegenwoordig in iedere studie zo'n beetje, en ik zie echt serieus amper iemand het in de praktijk ooit gebruiken, waar dan ook voor.
De echte researcher komen vaak bij iets als MatLAB uit ofzo, en voor de gemiddelde statistiekjes voldoet Excel e.d. verder prima.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook echt niks van... Behalve de leraren van mijn studie ken ik werkelijk waar NIEMAND (zelfs researchers niet) die SPSS gebruiken.
Ik snap dan ook geen reet van SPPS.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De echte researcher komen vaak bij iets als MatLAB uit ofzo, en voor de gemiddelde statistiekjes voldoet Excel e.d. verder prima.
Muis gebruikt het ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook echt niks van... Behalve de leraren van mijn studie ken ik werkelijk waar NIEMAND (zelfs researchers niet) die SPSS gebruiken.
Okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Gewoon die routine inbouwen, morgen vroeg heeft hij vast wel weer honger. Het is geen ramp als hij een dag wat minder binnen krijgt.
Kijk eens onder de bankquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok
ik ben trouwens wel benieuwd of ie ooit wel al zijn brokjes op gaat eten wat ie per dag mag. De vorige keer dat ik ze nog maar 2x per dag eten gaf, at ie ook maar de helft op. Dan vraag je je toch af hoe die zo dik komt
Ja, datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis gebruikt het ook!![]()
Voor haar studie.
Hij jat het van de anderenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok
ik ben trouwens wel benieuwd of ie ooit wel al zijn brokjes op gaat eten wat ie per dag mag. De vorige keer dat ik ze nog maar 2x per dag eten gaf, at ie ook maar de helft op. Dan vraag je je toch af hoe die zo dik komt
Ja serieus, het zit echt in praktisch iedere studie volgens mij, bij Bedrijfskundige Informatica zat het er in, bij Psychologie dus, en bij Rechten. Nou dan heb je toch 3 compleet verschillende dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis gebruikt het ook!![]()
Voor haar studie.
Ho, mijn foutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, het zit echt in praktisch iedere studie volgens mij, bij Bedrijfskundige Informatica zat het er in, bij Psychologie dus, en bij Rechten. Nou dan heb je toch 3 compleet verschillende dingen.
Nou hoeft dat niet heel gek te zijn, maar ik zie het serieus bijna nergens gebruikt worden, en zeer niet in grote getale
Dat kan nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat.
Ik heb er hele boeken over gelezen, het kwarte valt gewoon niet.
[..]
Hij jat het van de anderen.
Nou ja goed, dat verschilt evenveel van BI en Psychologie als rechten zo'n beetjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho, mijn fout. Niet bij rechten, bij animal sciences wat ik heb gedaan
.
Ik weet 't ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan niet
Vorige keer hebben we het ook maar 2 weken volgehouden en toen niet meer ivm de kittens. Toen stonden er na 2 weken weer de hele dag brokjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |