Ga ik wel van uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef geindoctrineerd het volgende:
oi oi, dit kan wel weer kamervragen worden..
Stel je niet aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nou die Lucky kon ècht niet.....
telegraaf.nl reactiequote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
DIT GAAT TE VER SANDER.
In elk ander land, zou hij nu geexecuteerd worden
Nee hoor, ik snap het best, maar als je het over de brede lijn zou trekken zouden ze zich inderdaad in dit soort bezoeken net zo moeten aanpassen.(Maar ja Papoea's kopen geen wapens of leveren olie...quote:
Dat weet jij als geen anderquote:
Omdat we in Nederland nu eenmaal overal kamervragen over stellen. Niet dat dat verder iets te betekenen heeft, maar het lijkt betrokken.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nou die Lucky kon ècht niet.....
Wordt Sander de nieuwe Prem?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt dit gelijk de eerste rel van het jaar.
Ja moeten ze vooral doen de RvD. Dan leggen we de hypocrisie helemaal bloot!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt dit gelijk de eerste rel van het jaar.
twitter:SvenKramer86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:39:40Ben jij dit echt ;-) @Jan_Kooijman: Moest even. Fotootje met de kersverse Europees kampioen @SvenKramer86 #DWDD http://t.co/f5eraOeD reageer retweet
Kon prima, Hans Teeuwen ging verder.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef Falco het volgende:
Vond het wel een leuke uitzending, alleen die Lucky kon echt niet.
maar het filmpje staat gewoon op youtube... nog wel...quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Ringo het volgende:
Site LuckyTV offline gehaald door de private hackers van de RVD.
quote:Veel reacties op montage Beatrix van Lucky TV
Een filmpje aan het einde van het VARA tv-programma 'De Wereld Draait Door', waarin op satirische wijze commentaar wordt gegeven op Wilders' opmerking over het hoofddoekje dat koningin Beatrix droeg tijdens haar staatsbezoek, heeft vanavond op internet tot veel reacties geleid.
Op berichtensite Twitter gaven honderden mensen na de uitzending hun commentaar op het filmpje, waarin de hoofden van Beatrix en Willem-Alexander op naakte lichamen waren gemonteerd. Het zou zogenaamd gaan om foto's van een staatsbezoek aan Papoea Nieuw-Guinea, waar het koningshuis zich ook aan de lokale gewoonten zou hebben aangepast.
'Schandelijk en smakeloos'
'Dit was echt respectloos', stelt een Twitteraar. 'Dit ging gevoelsmatig echt te ver', voegt een ander daar aan toe. 'Schandelijk en smakeloos.' Sommige Twitteraars stellen via de berichtensite ook vragen aan premier Mark Rutte. 'Ik kan geen Kamervragen stellen, maar hier moet je echt wat aan doen', aldus een verongelijkte Nederlander.
'Grens van satire'
Maar er is ook lof voor het satirische filmpje van Lucky TV. 'Briljant dat DWDD de grens van satire opzoekt', stelt een voorstander. 'Nog nooit zo hard gelachen, wat een goed begin van het nieuwe jaar', vindt een andere Twitteraar.
De site van Lucky TV, waar het filmpje ook te zien is, is vanavond vanaf half 10 niet meer bereikbaar. 'Onze server kan het niet aan als er te veel mensen tegelijkertijd proberen iets van de site te downloaden', stelde de maker.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) wilde niet inhoudelijk reageren op de clip. Ook wilde de zegsvrouw niet zeggen of dit soort satire onder majesteitsschennis valt of niet.
De VARA vindt dat deze vorm van satire moet kunnen, aldus een zegsvrouw van het programma De Wereld Draait Door. 'De filmpjes van Lucky TV zijn bedoeld om een reactie los te maken en blijkbaar zijn we daar dit keer in geslaagd', constateert de woordvoerster.
Eerder veroorzaakte DWDD al commotie met een satirisch filmpje waarin de dood van koningin Beatrix werd ontkend. Dit was een reactie op het bericht dat veel media half oktober verspreidden dat koningin Beatrix geen hersenbloeding had gehad. SBS Shownieuws had eerder een verkeerd Twitterbericht verspreid waarin dat werd gesuggereerd.
Het zit iets anders. Mensen die dit niet vinden kunnen vinden dat iedereen dat zou moeten vinden.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:09 schreef arucard het volgende:
Waarom moet de rest van Nederland zich iets aantrekken van mensen die dit niet vinden kunnen, dat is hun probleem.
Serious business .quote:Reactie LuckyTV 9 jan
Er ontstond vanavond commotie na het uitzenden van de LuckyTV. Lees de reactie van eindredacteur Dieuwke Wynia >
"Sander van de Pavert is een soort columnist van DWDD en krijgt daarom veel vrijheid. Hij levert op satirische wijze commentaar op de actualiteit, in dit geval de opmerkelijk discussie die is ontstaan n.a.v. het aanpassen van de kleding van koningin Beatrix en prinses Máxima bij het staatsbezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten. Zij droegen bij een bezoek aan een moskee in Abu Dhabi een gewaad en een hoofddoek 'uit respect voor de gewoontes' in de Verenigde Arabische Emiraten, aldus de RVD. Daar heeft Sander van de Pavert een grap over gemaakt. Hij is daarbij hard door de bocht gegaan, de één zal zeggen dat hij eruit is gevlogen, de ander dat de bocht vrij scherp was, en er zal ongetwijfeld ook door veel mensen om gelachen zijn. Wij realiseren ons dat satire op het koningshuis immer gevoelig ligt maar vonden het niet nodig om Sander te vragen een andere Lucky te maken."
quote:Hij is daarbij hard door de bocht gegaan, de één zal zeggen dat hij eruit is gevlogen, de ander dat de bocht vrij scherp was, en er zal ongetwijfeld ook door veel mensen om gelachen zijn.
Een flauwe bocht. Ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Felagund het volgende:
Mag je het ook een flauwe Lucky vinden? Staat niet tussen de opties.
Staat er weer gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het is gewoon verwijderd van luckymedia![]()
1 telefoontje van Bea was genoeg
Ja maar het is toch de koningin?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef TWP het volgende:
Waar mensen zich druk over kunnen maken zeg."Onee, een plaatje van een naakte vrouw met het hoofd van Beatrix erop geplakt, boehoe.
"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat een stelletje laffe keyboard-helden zijn jullie zeg, wat een waardeloos zootje hufters... natuurlijk kon dat filmpje van Lucky TV niet, doe effe normaal en denk effe na wat je hier neertypt. Gadverdamme zeg, moet je nu op deze manier stoer willen zijn, stel je niet zo aan zeg.
Als je dan ècht zo'n held bent moet je eens proberen hier op fok zo een naakt plaatje te posten, dan zie ik je reactie over een week wel terug of zo... laffaards.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat een stelletje laffe keyboard-helden zijn jullie zeg, wat een waardeloos zootje hufters... natuurlijk kon dat filmpje van Lucky TV niet, doe effe normaal en denk effe na wat je hier neertypt. Gadverdamme zeg, moet je nu op deze manier stoer willen zijn, stel je niet zo aan zeg.
Als je dan ècht zo'n held bent moet je eens proberen hier op fok zo een naakt plaatje te posten, dan zie ik je reactie over een week wel terug of zo... laffaards.
quote:
Mwuha.hahahah.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Juist, precies daarom zijn ze leuk. Reacties van mensen als SickPuppiesNeedLove2, prachtig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een koningen filmpjes zijn die Lucky's toch altijdGewoon schijt aan de consensus. Zo mag het vaker op de TV tegenwoordig! Beetje risico nemen.
Zit Eddie Izzard in de redactie of is Izzard een Blaudzun-fanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blaudzun
Net als Eddie Lizzard zit er ook een Blaudzun fan in de redactie.
Eddie Izzard = Blaudzunquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zit Eddie Izzard in de redactie of is Izzard een Blaudzun-fan
quote:
Alleen de line-up copy/pasten gaat niet meer zo makkelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Website van DWDD ziet er wel beter uit.
Maar waarom? WAAROM? WAAAAAAAAAAAARRRRRRRROOOOOOMMMM!!!!!!!!!????????????quote:
Dat is echt een reden om niet te kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar waarom? WAAROM? WAAAAAAAAAAAARRRRRRRROOOOOOMMMM!!!!!!!!!????????????
Twanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
twan huys en tom egbers ook te gast.
Ik zie je straks wel weer verschijnen in dit topic.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is echt een reden om niet te kijken
Hey ik ben niet zo'n standaard kneus die hier de hele tijd loopt te zeiken hoor! :quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel weer verschijnen in dit topic.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Goed begin van het nieuwe seizoen iig.
Wat betekent Gersche? Mijn Tukkers is niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Website van DWDD ziet er wel beter uit.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/
Alleen dat uitstekelbaars stukje hebben ze nu: "Maak kans op zo'n Gersche trui, reken maar van Jazzzz."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht, ik post het hier even.quote:De VVD wil het derde publieke televisienet schrappen. De partij heeft minister Marja van Bijsterveldt van Media daarom opgeroepen te berekenen hoeveel er bespaard kan worden als het net zal verdwijnen
Bronnen in Hilversum spreken van een besparing van 90 miljoen euro, maar dit is een ruwe schatting. Anouchka van Miltenburg zei vandaag in het AD dat de voorkeur van de partij ligt bij een kanaal minder. "We zetten liever in op kwaliteit dan op kwantiteit", aldus het VVD-Kamerlid.
Dit is overigens geen nieuw geluid van de partij. In het regeerakkoord is een stuk opgenomen waarin staat dat opheffen van het derde net een optie is als de kwaliteit van de uitzendingen door de bezuinigingen achteruit gaat. Volgens de VVD is de kwaliteit nu zo laag dat er sprake is van dit specifieke geval.
Het CDA is geen voorstander van het plan. De PVV stelt dat één publieke zender voldoende moet zijn. Hoe de oppositie-partijen er precies over denken is nog onbekend.
http://www.powned.tv/nieu(...)and_3_schrappen.html
Doei.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey ik ben niet zo'n standaard kneus die hier de hele tijd loopt te zeiken hoor! :Eigenlijk is Claudia de enige kritiek die ik op het programma doorgaans heb
Wel een beetje vaak Blaudzun de laatste tijd. Als het nou iemand was of zo.quote:Roelof Thijs, één van de beste ijsspeedway-rijders ter wereld in de jaren ‘70. Hij komt samen met Andere Tijden Sport-presentator Tom Egbers.
Een nieuwe aflevering van DWDD Recordings met Guus Meeuwis en GEM-zanger Maurits Westerik.
Muziek is er van Blaudzun, alter ego van singer-songwriter Johannes Sigmond. Op 6 januari vond in Tivoli de albumreleaseshow van zijn nieuwe album, Heavy Flowers, plaats.
Tafeldame deze avond is Claudia de Breij
Oh, het blijkt nog een typetje te zijn ook. Van Koefnoen?quote:Muziek is er van Blaudzun, alter ego van singer-songwriter Johannes Sigmond.
Misschien is hij wel iemand omdat hij vaak in DWDD is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel een beetje vaak Blaudzun de laatste tijd. Als het nou iemand was of zo.
quote:Woord: gers
Uitspraak: [gers]
Betekenis: Bijvoeglijk, fraai: ‘Gers partijtje gaf jij gister, Lies!’
Oorsprong: Oudhollansche boerenknechten in 19e eeuws Drenthe.
Klinkt het? Doordat het maar een lettergreep heeft en begint met een ruwe ‘g’ doet het afstotelijk schallen.
Conclusie: Een schamele 2. De grove klanken zorgen ervoor dat het meer een scheldwoord lijkt, dan een fraaie benaming van iets tofs. Zelfs als germanisme zou het geen kans maken om in het taalgebruik van de modieuze tiener te komen.
Dat komt dus door DWDD.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch verkoopt die Blaudzun zijn concertkaartjes wel in een mum van tijd uit.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
Ik had voor dit topic ook nog nooit van pberends gehoord.
Het kan dus wel.
Nah, Blaudzun is al jaren toch wel een vrij bekende artiest in NL hoor. En hij is ook gewoon goed, maar in dit topic wordt alleen maar naar zijn hipster uiterlijk gekeken en daar op afgeknaptquote:
Meen je dat? Ik ken het woord 'gers' al een jaar of 20. Een Rotterdamse vriend gebruikte dat voor 'vet' of 'cool' (al werden díe woorden weer niet op die manier gebruikt in die tijd).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt nooit van gehoord! Maar misschien slaat het nu wel aan om dat je ook Gers hebt als "muzikant".
Ongeveer een maand geleden beweerde de VVD dat er beter nog eens 200 miljoen bezuinigd kon worden op de PO omdat de kwaliteit van het gebodene niet geleden zou hebben onder de eerste 200 miljoen aan bezuinigingen. Dat was al een vreemde uitspraak maar nu beweert diezelfde VVD dat de kwaliteit van het aanbod toch opeens zo'n stuk verslechterd is dat het derde net dan maar moet verdwijnen? Zeg dan gewoon dat je die linkse Hilversumse kliek koste wat het kost gewoon uit rancune de nek om wil draaien, dat is wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht, ik post het hier even.
Ik zeg het niet gauw, maar wat ben jij een ontzettende kutkneus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, echt geniaal die versie van shout.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah, Blaudzun is al jaren toch wel een vrij bekende artiest in NL hoor. En hij is ook gewoon goed, maar in dit topic wordt alleen maar naar zijn hipster uiterlijk gekeken en daar op afgeknapt![]()
en bij de DWDD recordings deed hij wel echt een geniale Shout op banjo en ik denk dat hem dat toch wel heel wat extra populariteit heeft gebracht. Stond ook een paginagroot interview met hem in de Volkskrant.
Ik ken het ook van vroeger, maar uit Zandvoortquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik ken het woord 'gers' al een jaar of 20. Een Rotterdamse vriend gebruikte dat voor 'vet' of 'cool' (al werden díe woorden weer niet op die manier gebruikt in die tijd).
Ga maar lekker naar Adele luisteren ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, echt geniaal die versie van shout.man zo slecht heb ik dat nummer niet eerder gehoord, het leek wel of hij in z'n reet geboord werd door een enorme neger.... Geniaal. Pretentieuze onzin eerder.
Ik moet ook soms wel eens om hem glimlachen. Ook linkse honden kunnen soms best grappig zijn.quote:
Die andere lelijke?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lebbis is goed hoor. Stuk beter dan die stengel waar hij mee samenwerkte.
die filmpjes worden ook continu verwijderd op youtube omdat ze de rechten niet hebben, maar op zo'n manier mag het weer wel blijkbaarquote:
Zeker. Ze zouden eigenlijk apart gehangen moeten wordenquote:
Deze is beterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die filmpjes worden ook continu verwijderd op youtube omdat ze de rechten niet hebben, maar op zo'n manier mag het weer wel blijkbaar
Geen idee, ze lijkt het in ieder geval wel te denken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat in Claudia's contract dat ze bij ELK filmpje geluid moet maken?
Straks bij de TV Draait Door gaat ze helemaal losquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat in Claudia's contract dat ze bij ELK filmpje geluid moet maken?
Gaat ze weer hinniken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks bij de TV Draait Door gaat ze helemaal los
Oh kom op, lelijk is ze niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Die nutteloze toevoegingen van dat lelijke wijf zijn vreselijk irritant
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Werkelijk alles aan Claudia irriteert me
Claudia is net een vent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Werkelijk alles aan Claudia irriteert me
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Met de combinatie bombardement en Jan Smit zijn ook hele andere dingen te bedenken.
Waar kan ik die halen? Ik had een minirok aan, maar nu ik dit zie laat ik die maar in de kast hangen..quote:
Ja, wie is er niet mee opgegroeid?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Icespeedway, ook altijd al willen doen.
Het lijkt me gevaarlijk met al die spijkertjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Toffe sport! Ik kan me die races op tv wel herinneren nu ik het weer zie tenminste.
Watje, dat is juist stoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het lijkt me gevaarlijk met al die spijkertjes.
Volgende week een themauitzending ter ere van Boet van Dulmen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Icespeedway, ook altijd al willen doen.
Die ken ik zelfsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgende week een themauitzending ter ere van Boet van Dulmen!.
Waarom weet ik wie hij is.....
Boetje! Geweldige naam.quote:[b]Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Modus het volgende:[/b
Nee dat is Maurits van GEM, een baas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
Zit Menno Buch daar nu achter Tom?
Beetje de pitspoes uithangen zeker!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ging daar vroeger naartoe, op de kunstijsbaan in Eindhoven. Spektakel!
Plaatsgenootquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
D'n Boet!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Modus het volgende:
Die bedoel ik niet. 2 plekken verder ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is Maurits van GEM, een baas.
Ben zelfs ooit wezen kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, wie is er niet mee opgegroeid?
Ik was tien!quote:
Eén keer naar de TT geweest en hij wonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest ook even aan de Witte Reus denken.
Da's waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef Modus het volgende:
Ja nou in die tijd deden ze daar nog niet zo moeilijk over toch?
Wij vinden het hier niet leuk dat niet iedereen precies hetzelfde is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zeker de enige die hem leuk vindt?
Iedere gek zijn gebrek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zeker de enige die hem leuk vindt?
quote:
quote:
Honky Tonk WOMANNNNquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die kreeg tenminste het publiek mee
Dit is nog hetzelfde seizoen. Milow was ook goedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Modus het volgende:
En weer die hele kutlijst. Ze beginnen toch opnieuw dit jaar?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Mani89 het volgende:
WAt zijn Nederlandse artiesten toch pure bagger als je dit allemaal ziet.
Jij niet zo te zien, gezien hoe je het spelt .quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is nog hetzelfde seizoen. Milow was ook goed
er stond JAM bij de ondertitelsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij niet zo te zien, gezien hoe je het spelt .
Die van het Hemeltje of die andere?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Hij lijkt een beetje op Nick en Simon.
En die gozer naast hem lijkt een beetje op het Nederlands Elftal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Hij lijkt een beetje op Nick en Simon.
Ja echtquote:
Dat was de grap juist!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Felagund het volgende:
Jij niet zo te zien, gezien hoe je het spelt .
Ik ook! Elk jaar van mijn 6e tot mijn 13e of zo. Vond dat geweldig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ging daar vroeger naartoe, op de kunstijsbaan in Eindhoven. Spektakel!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef alors het volgende:
Ik vind Guus op zich wel sympathiek, maar die muziek van em is echt niet te pruimen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |